ja klopt, zit in regio 2.. maar om nou 4 andere regio's in mijn friendslist te hebben vind ik wat too muchquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sta je dan niet toevallig in regio 2??
ik heb net simcity gekocht op GMG, bij mijn account-activatie e-mail zat gelijk mijn serial key voor simcity.. ik heb betaald met CC, en mensen met Paypal hadden ook direct de code..quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef VelitoX het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen over GMG (komtie dan meteen of mot ik wachte) óf morgen gewoon naar de mediamarkt.....
.
origin reboot gedaan?quote:
ik heb je in regio 6 gezet,quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef mccrashtest81 het volgende:
Ik zou ook graag meedoen met een regio. Originname: Mccrashtest
Jaquote:
Op de release avond?quote:
nou vooruit dan maar ....quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef Thrilled het volgende:
Even vraagje aan mensen die al spelen: wil je wat screenshots maken van Burghausen Hills (de data-maps van water/ore/wind)
VPN weer aanzetten dan hequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar ....
als je mij maar wel in je friendslist neemt.
lol, dealquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar ....
als je mij maar wel in je friendslist neemt.
Heb ik gedaan, staat nu al een x aantal minuten op verifierenquote:
Kun je mij ook toevoegen? Origin: PeevdTquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb je in regio 6 gezet,
regio 5 heeft een plekje over overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |