hij vergeet te zeggen dat hij zich een vrouw voeltquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je überhaupt wel vrienden om mee te gaan stappen? Zoja gewoon gaan en zonee vrienden maken bij bijvoorbeeld een sportclub.
Zou ik ook doen als ik op mijn 40e nog maagd zou zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
hij vergeet te zeggen dat hij zich een vrouw voelt
En waarom TS in godsnaam hiervoor 4 topics moet aanmaken is mij ook een vraag.
Oh ik zie nu pas z'n andere topics. Beetje een trol deze denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
hij vergeet te zeggen dat hij zich een vrouw voelt
En waarom TS in godsnaam hiervoor 4 topics moet aanmaken is mij ook een vraag.
ik denk het welquote:
Ik weet niet of het gepast is je te feliciteren of zo, dus ik zal het er maar bij laten dat ik blij voor je bent dat deze grote stap er na al die jaren voor je aan zit te komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef liefdesnest1900 het volgende:
en oh ja ik voel me vrouw
dat was al bekend.
Dit jaar naar genderteam vumc adam
Kun je dan niet beter opzoek gaan naar een man?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef liefdesnest1900 het volgende:
dat was al bekend.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:07 schreef liefdesnest1900 het volgende:
Bij deze wilde ik even laten weten.. Ik ga de laatste tijd weinig uit en kom bijna niet in contact met nieuwe mensen. Ik ben 37 en aankomende maand ben ik alweer jarig.
Dan komen de feestdagen alweer, en ben ik erg benieuwd hoe het gaat lopen.
Nooit meer eenzaam..
Ben benieuwd of ik verliefd word?
ben alweer 3 a 4 jaar single
Mijn voornemen voor het jaar 2013 is
Ik ben van plan om vaker uit te gaan, filmpje te pakken, en vaker wandelen.
Heb me te vaak laten leiden door angst voor het onbekende.
Hoe vinden mensen dit soort dingen toch altijd meteen?quote:
Klik eens op zijn posthistory, hij heeft maar 4 topicsquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoe vinden mensen dit soort dingen toch altijd meteen?
Ga je dan echt z'n posts doorzoeken of er misschien iets tegenstrijdigs tussen staat of kom je hier nou bij toeval op terug?
Was ik benieuwd en ging ik eens kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef liefdesnest1900 het volgende:
dat was al bekend.
In 4 maanden tijd 3 jaar ouder? Dat is knapquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dit zou kunnen kloppen, mits hij tussen de 1ste en de 2e post jarig is geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |