GMG geeft m gelijk uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn code wordt pas de 8ste of de 9de uitgegeven. Hopelijk kan ik mijn geld terugkrijgen en dan kan ik hem alsnog morgen spelen, aangezien ik dan tijd heb.
ik vindt het niet leuk dat mijn post wordt verwijdertquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
we kunnen toch pre loaden op origin ?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Hi. 5 march USA release. 7-8 march EU release.
Our codes send 7-8 March. This information write in product description.
zulke onzin, mensen die komen zeggen ja ik ga het niet kopen om dit. Dat trekt wel bij..quote:
Dat staat er niet, ik ga hem zeker weten kopen, maar het heeft geen haastquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
zulke onzin, mensen die komen zeggen ja ik ga het niet kopen om dit. Dat trekt wel bij..
Heb jij em van gamekeystore? Die van mij typt ook in gebrekkig Engels.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Hi. 5 march USA release. 7-8 march EU release.
Our codes send 7-8 March. This information write in product description.
Als al die sukkels nou gewoon op een EU server zouden gaan spelen dan was er niets aan de hand. Ik speel al sinds de US release en nog geen enkele keer problemen gehad om er in te komen. Maar iedereen moet zo nodig op een US server spelen, die update om de 3 minuten zou maar 100ms langer durenquote:
externe key of origin?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef Karmijn12 het volgende:
Ik heb niet eens staan dat ie op 7 maart uitkomt, alleen maar: deze game is nog niet uit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |