De vorige werd gesloten omdat de moderator van mening dacht te zijn dat het verzonnen was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme zeg, gebeurt het nou voor de 2e keer op rij?
Ja, en dan heeft hij ook nog eens de pech dat z'n zusje wel sex heeft....quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme zeg, gebeurt het nou voor de 2e keer op rij?
Het eerste deel is nog geloofwaardig, maar het lijkt me sterk dat je hun geseks onderbroken hebt en vervolgens de puistenkop in kwestie naar buiten hebt gemeptquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De vorige werd gesloten omdat de moderator van mening dacht te zijn dat het verzonnen was.
Waarom mag je zusje geen seks hebben??quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:16 schreef Lyzio het volgende:
Kom je thuis van een avond in het plaatselijke café, je wilt nog even lekker een biertje pakken bij thuiskomst. En dan ben je vergeten dat je zusje bij jou thuis woont voor 'een paar dagen'. Goed, verder geen probleem natuurlijk, het blijft familie hè. Wat ik persoonlijk iets minder vind is om mijn zusje in een of andere kung-fu houding tegen de muur te zien plakken met een vage puistenkop om en nabij haar die duidelijk penetreert.
Deze zekere jongeman heb ik overigens naar buiten gebeukt en mijn zusje heb ik op straat willen zetten, maar dat kreeg ik niet over mijn hart. Klacht lijkt me duidelijk.
Het is toch mijn huis? En ik draag op dat moment toch de verantwoording voor mijn jongere zusje? Dat lijkt me niet zo moeilijk in te passen in het geheel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het eerste deel is nog geloofwaardig, maar het lijkt me sterk dat je hun geseks onderbroken hebt en vervolgens de puistenkop in kwestie naar buiten hebt gemept
Not under my roof.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom mag je zusje geen seks hebben??
Dat je het niet wil zien is iets anders...
Fair enough, maar hoe moet ik dit voor me zien, je sprong met een brul naar die knul toe, trok hem van je zusje af, gaf hem een paar klappen en flikkerde hem je huis uit?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is toch mijn huis? En ik draag op dat moment toch de verantwoording voor mijn jongere zusje? Dat lijkt me niet zo moeilijk in te passen in het geheel.
Wat is hier niet verhelderend aan? Het is mijn huis. Zij mag bij mij komen slapen (familiare problemen). Dan vind ik ook dat ze zich enigszins aan mijn regels mag houden. Dat ze niet mag seksen, oké.. daar moet ik misschien een grens trekken. Maar doe het dan op zijn minst discreet en niet zoals ik in de OP heb beschreven. Daar kan niemand het mee on-eens zijn. Onmogelijk.quote:
Wat zei ik nou net?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat is hier niet verhelderend aan? Het is mijn huis. Zij mag bij mij komen slapen (familiare problemen). Dan vind ik ook dat ze zich enigszins aan mijn regels mag houden. Dat ze niet mag seksen, oké.. daar moet ik misschien een grens trekken. Maar doe het dan op zijn minst discreet en niet zoals ik in de OP heb beschreven. Daar kan niemand het mee on-eens zijn. Onmogelijk.
Heb je zusjes of broertjes?
Ik heb hem vastgepakt, naar de voordeur gedreven en hem gevraagd of hij zich even wou aankleden en zo snel mogelijk wou vertrekken. Dat wou hij niet. Toen heb ik hem een tik gegeven, en toen wilde hij wel. Zo erg lijkt me dat niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Fair enough, maar hoe moet ik dit voor me zien, je sprong met een brul naar die knul toe, trok hem van je zusje af, gaf hem een paar klappen en flikkerde hem je huis uit?
Is een kwestie van respect voor je oudere broer die je op een tering slecht moment in je leven onderdak verschaft en je een bord vreten onder je neus duwt. Daar zit het probleem.quote:
Nee ok, had een ander beeld voor me toen ik de OP las, maar goed gehandeldquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb hem vastgepakt, naar de voordeur gedreven en hem gevraagd of hij zich even wou aankleden en zo snel mogelijk wou vertrekken. Dat wou hij niet. Toen heb ik hem een tik gegeven, en toen wilde hij wel. Zo erg lijkt me dat niet.
Dan mag je geen seks hebben??quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is een kwestie van respect voor je oudere broer die je op een tering slecht moment in je leven onderdak verschaft en je een bord vreten onder je neus duwt. Daar zit het probleem.
Het is gewoon een beeld van iemand die altijd 'je kleine zusje' is geweest dat je nooit van je leven wilt zien. En als het dan ook nog eens in je eigen huis gebeurd, terwijl je uit de goedheid van je hart gehandeld hebt, dat vertrouwen zo vreselijk misbruikt wordt... ja, dan knapt er bij mij wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ok, had een ander beeld voor me toen ik de OP las, maar goed gehandeld![]()
Zou het zelf inderdaad ook niet zo op prijs stellen als dit zou gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |