SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke sliding
Ja maar waar haal je daar kebab dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Eindhoven_Beukenlaan
Ken je toch wel?
Ja die tent zal ondertussen wel weg zijn denk ikquote:
Oh die keet daar.. nooit geweest. Maar daar ging je speciaal naar toe ja?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die tent zal ondertussen wel weg zijn denk ik. Zat langs dat kerkhof, gewoon de trap af en je bent er
Yesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Oh die keet daar.. nooit geweest. Maar daar ging je speciaal naar toe ja?
Jup. Size van stad is kleiner geworden,bewust gedaan schijnbaar. Al is volgens mij ook al bekend geworden dat ze in toekomst groter gaan worden.quote:
Nee, voorlopig niet. Ik vroeg het me af toen ik het zag, want het leek me een slechte ontwikkeling.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jup. Size van stad is kleiner geworden,bewust gedaan schijnbaar. Al is volgens mij ook al bekend geworden dat ze in toekomst groter gaan worden.
Al kan je nu meerdere steden in een regio maken
Hoezo? Wil je het ook gaan halen dan :p?
Volledig terecht ook. Tering, wat zijn wij goed in wedstrijden verneukenquote:
Net als vroeger ( ja ik zei vroegerquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ben blij dat je niet verplicht bent om te sluipen! anders was ik er al klaar mee geweest. Die games met dat gesluip is niet wat voor mij, ik wil guns blazing naar de vijand rennen.
Als iemand het recht heeft om over vroeger te praten, dan ben jij datquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
U
[..]
Net als vroeger ( ja ik zei vroeger) pjieuw pjieuw, ratatatatata.
En dat dan een hele middag
Beetje heen en weer zoefen met die blink-skill, ventjes hun strot afsnijden. Lekker hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ben blij dat je niet verplicht bent om te sluipen! anders was ik er al klaar mee geweest. Die games met dat gesluip is niet wat voor mij, ik wil guns blazing naar de vijand rennen.
Was ook wel een beetje een collectief falenquote:Op woensdag 6 maart 2013 07:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig terecht ook. Tering, wat zijn wij goed in wedstrijden verneuken
Hey man, alles goed? Alles oké in Cape Bredaveral/Bredakonoer?quote:
Frans Guybredaquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey man, alles goed? Alles oké in Cape Bredaveral/Bredakonoer?
uhu, nouja gewoon ruk dat we 2 keer in de laatste minuut een goal tegen kregen. Of zelf in de laatste minuut schoten voor open goal misttenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje een collectief falen
Mooiquote:
Je kent EA hequote:Op woensdag 6 maart 2013 05:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet. Ik vroeg het me af toen ik het zag, want het leek me een slechte ontwikkeling.
Waarom doen ze zoiets? Over een maand kan je zeker grotere gebieden kopen als dlc ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |