PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Giggsie kon geen potten breken, RVP ook nietquote:
Hij was nog niet vol, Thorb.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
Sinds wanneer moet je een topic openen als je de lapo hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij was nog niet vol, Thorb.Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hij was nog niet vol, Thorb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Doet dat er toe als United als collectief beter is?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Giggsie kon geen potten breken, RVP ook niet
[..]
Hij was nog niet vol, Thorb.Déjà vu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik voel een beef opkomenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doet dat er toe als United als collectief beter is?
Typische Real fan die alleen naar de individuen kijkt
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ze is liev.
Net als Caroline
[ afbeelding ]
Zat laatst naast Hannah Hoekstra, zij is best wel lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ze is liev.
Net als Caroline
[ afbeelding ]
Collectief beter kan verdedigenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doet dat er toe als United als collectief beter is?
Typische Real fan die alleen naar de individuen kijkt
[..]
Hij was nog niet vol, Thorb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga hier geen ruzie over maken. Beelden spreken voor zich en de scheidsrechter heeft het verpest. Die fluit sowieso de finale nietquote:
Jullie hebben geen smaak.quote:
Raar hoofd, maar would hit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zat laatst naast Hannah Hoekstra, zij is best wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |