ze zijn nooit zo mooi en vlak dat je daar gewoon op kunt 'wonen'. Zonder beschermende vloer zal je na een tijdje ook steeds meer gruis tegenkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef kevinvdwal het volgende:
Het wordt opgeleverd met een cementen dekvloer ja, hier ligt dan ook de vloerverwarming zoals twixx aangeeft. Ik dacht dat dit gewoon een vaste egale laag was? Gepolierde beton is voorzover in het meerwerkboekje staat geen optie.
50 euro per m2 voor alleen het leggen.....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef kevinvdwal het volgende:
Ok. Dat is duidelijk, dan moet dat maar niet. Het punt is dat het leggen nog duurder is dan de tegel zelf. Momenteel vinden we een tegel van 38 euro mooi en dan durven ze 50 euro p/m2 voor het leggen te vragen....... Is dit normaal? 60 x 60 tegels zijn het. Denk dat we boven dan maar een vloerverwarming geschikt laminaat uitzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop