PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
he likes to kom hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, toch niet. Buutje is toch wel een keer of 8 lelijker.
[ afbeelding ]
Dat fietsenrek.![]()
De Kamps is ook een ekte ektequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, toch niet. Buutje is toch wel een keer of 8 lelijker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat fietsenrek.![]()
Kaarten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet hij met dit m0kkel dan.
Nani echt waarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom noem je het bij een paard mond en bij een hond wel beck?
Slechts een Eckequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
grenzparade van die keeper?
FIFA op duits
halten Sie Ihren verdammten Mund Brechen es einige Meter Abseitsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
grenzparade van die keeper?
FIFA op duits
Boerrigter speelt vanavond niet hoor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef Djeetje het volgende:
Gelukkig speelt een van de beste buitenspeler van de wereld weer
Nani welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Boerrigter speelt vanavond niet hoor?
SMLENO?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit er aan te denken om een tatoeage te nemen. Wat denken jullie van deze op de binnenkant van je onderarm?Lijkt me echt sick.
[ afbeelding ]
Weer een SMLENO Tatoeage grap?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit er aan te denken om een tatoeage te nemen. Wat denken jullie van deze op de binnenkant van je onderarm?Lijkt me echt sick.
[ afbeelding ]
Alsof het niet duidelijk is als je met je blote pen0r boven het hoofd van een meisje hangt. Wat heeft ze op dát moment nog aan die info?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
私のペニスをしゃぶる
Dit laat ik zetten boven mijn pik.
Gewoon voor de sierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof het niet duidelijk is als je met je blote pen0r boven het hoofd van een meisje hangt. Wat heeft ze op dát moment nog aan die info?
Ronaldo op CAM krijgt alleen 7 chem met een triple link achter hem.quote:
Daar in tegen kan je wel Marcelo TOTY neer zetten en is hij beter als de meeste aanvallers.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ronaldo op CAM krijgt alleen 7 chem met een triple link achter hem.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar in tegen kan je wel Marcelo TOTY neer zetten en is hij beter dan de meeste aanvallers.
heb je een gif ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Niet normaal die sprongkracht icm zijn lengte
Ik wilde serieus iets schrijven over dat ik zijn golden retrievers lekkerder vond, maar ik vond 'm te kazig.quote:
Gewoon steeds de hond gaan uitlaten als je achter staat met FUT..zo doet vandermar het ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Honden![]()
stinken alleen maar en je moet ze nog uitlaten ook
Maar ik wil niet op hem lijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon steeds de hond gaan uitlaten als je achter staat met FUT..zo doet vandermar het ook.
Misschien wel leuk om een keertje te doen ja. Eenmaligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
Dit weekend even een nieuw accountje maken en dan opnieuw beginnen met fut
Heb er nog 3 bedacht ik me en daar kan ik nu seasons op spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om een keertje te doen ja. Eenmalig
Moet je wel veel gaan spelen dit weekendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb er nog 3 bedacht ik me en daar kan ik nu seasons op spelen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rindaroy is even een aan het poepen.
Hij moest blijkbaar nodig want hij is nog steeds niet terugquote:
Hij leest waarschijnlijk gewoon alle moppen van de kalender.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij moest blijkbaar nodig want hij is nog steeds niet terug
Dat team lijkt me echt kutquote:
Ja, en dat tijdens de CLquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij leest waarschijnlijk gewoon alle moppen van de kalender.Boef.
Bartonquote:
Je moet echt de Duitse rechterkant halen. Mlapa, Leitner, Höger, Diekmeier, Kirchhoff, Fahrmannquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb nu 2 zilveren teams, namelijk :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rindaroy is even een aan het poepen.
Maar ik vind het eerste echt veel fijner dan het tweede. Ik wil graag nog een zilver team voor erbij, weet iemand nog een paar spelers (spitsen CDM's en CB's ) die ook tof en vergelijkbaar zijn met het eerste team?
Dat vind ik best een goede, maar dan haal ik die Fransen naar de linkerkant. Ik vind Lacazette en Karaboue echt veel beter dan Elyou en die jongen met dat poepgezichtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet echt de Duitse rechterkant halen. Mlapa, Leitner, Höger, Diekmeier, Kirchhoff, Fahrmann
[ afbeelding ]
CUPSquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is leuker?
1. FUT seasons beginnen met starter team
2. FUT seasons beginnen met discard team
3. FUT seasons beginnen met een team dat ik wil maken maar niet past omdat ik geen squad slots heb op mijn main account
1,2quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is leuker?
3. FUT seasons beginnen met een team dat ik wil maken maar niet past omdat ik geen squad slots heb op mijn main account
1. Xbox verkopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is leuker?
3quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is leuker?
Haha djeetje, luek mangquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1. Xbox verkopen.
2. Je baan opzeggen.
3. Vliegtuig kapen.
4. Vliegtuig verkopen.
5. Rentenieren.
6. ???
7. Profit
1. naar heel de wereld een email sturen dat je nog 1 cent van iedereen krijg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1. Xbox verkopen.
2. Je baan opzeggen.
3. Vliegtuig kapen.
4. Vliegtuig verkopen.
5. Rentenieren.
6. ???
7. Profit
goeiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1. naar heel de wereld een email sturen dat je nog 1 cent van iedereen krijg.
2. heel veel miljoen x 1 cent, want mensen zijn dom
3. geld onderbrengen
4. onderduiken
5. paar jaar later genieten van je geld met een cocktail op het strand
Rojas ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Kunnen we niet wat spelers omlaag pricefixen?
mijn zinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Kunnen we niet wat spelers omlaag pricefixen?
Ja of een TIF (thirty in form)quote:
Oh, bizar. Ik vind de meeste van die Noren wel echt de absolute top wat silvers betreftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet echt de Duitse rechterkant halen. Mlapa, Leitner, Höger, Diekmeier, Kirchhoff, Fahrmann
[ afbeelding ]
Ik vond die mix van Fransen en Noren trouwens wel echt al heel fijn, maar met Elyou naast Mlapa heb je wel een meer compleet duo staan.
Ja of er komt dit weekend een speciale Ronaldinho in zijn barca tijdquote:
Duarte en Holla zijn heel goed. Emnes kan ook wel op CAM.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kut CDM's en CM's heeft Nederland Silver
Zijn ingame stats lijken inderdaad een stuk höger.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, bizar. Ik vind de meeste van die Noren wel echt de absolute top wat silvers betreft
Höger is echt de grootste verrassing voor mij in lange tijd. Zijn stats lijken niet heel erg bijzonder, maar die man kan echt alles. Lijkt echt compleet tweebenig, koning longshot en scoort bij mij ook nog eens vaak echt de belangrijke goals
praat je altijd tegen jezelf?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, bizar. Ik vind de meeste van die Noren wel echt de absolute top wat silvers betreft
Höger is echt de grootste verrassing voor mij in lange tijd. Zijn stats lijken niet heel erg bijzonder, maar die man kan echt alles. Lijkt echt compleet tweebenig, koning longshot en scoort bij mij ook nog eens vaak echt de belangrijke goals
Ik vond deze leukerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn ingame stats lijken inderdaad een stuk höger.
quote:
Quote faalquote:
Ik vind Elyou echt minder dan Lacazette, en het zal wel aan mij liggen maar Huseklepp doet niet echt meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
Holla. Over longshots gesproken..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Elyou echt minder dan Lacazette, en het zal wel aan mij liggen maar Huseklepp doet niet echt mee
Ik ga er naar kijkenWie zal ik als Nederlandse CDM doen?
ga ik ook even doen dit weekendquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is leuker?
Welbeck raakte nog aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
hahahahah Sergio Ramos, dit was echt een debiele hoor
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
De autist in mij wil alleen de stats van zijn spelers niet kwijtraken
clubs zometeen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:50 schreef Tobi-wan het volgende:
HAHAHAA ER IS EEN GOD!
Volgens mijn stond van Persie inderdaad buitenspel.
CFquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik deze baas het beste neer zetten ? en in welke formatie ?
kan ik nu al een account maken voor dat gebeuren denk je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt wel 2 teams nodig om dat te doen met seasons..anders zit je steeds met vermoeide spelers en heb je fitness kaarten nodig.
Rustig aan knul, dat is helemaal niet goed voor je hart joh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
WAT DENK JE DAT IK BEDOEL TIM
ZO-ME-TEEN
Altijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik nu al een account maken voor dat gebeuren denk je?
ja lijkt me ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Altijd
Krijgt alleen vrijdag pas goud lijkt me
denk ik ook iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Altijd
Krijgt alleen vrijdag pas goud lijkt me
Weet ik veel wat er op dat kaartje staat, lul.quote:
Er staat niks..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet ik veel wat er op dat kaartje staat, lul.
Ik mis Ryan Donk. Wel een klasse RB heb je staan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Miss ga ik dit maken dan
Ik niet, die haalt geen 9 chem namelijk :")quote:
De extra coins die je krijgt voor promotiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wazmet al die mensen die ineens opnieuw beginnen?
hehequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst raakte hij hem vol, maar daar Nani.
Gay. Ik hoop dat jullie allemaal elkaar tegenkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De extra coins die je krijgt voor promotieEn gewoon lekker spelen in de lage divisies, zonder phores.
Nigel de Jong hoorde ook gewoon rood te krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Hij kijkt echt alleen maar naar de bal..Nani is een mongool, maar dit is echt achterlijk van die scheids
Ik vind dat je spelers van Barca en Real zo mag schoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigel de Jong hoorde ook gewoon rood te krijgen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind dat je spelers van Real zo mag schoppen.
Tot nu toe heeft hij het heel lastig. Ronaldo ook btwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou van Persie, dit is het moment om op te staan je lul uit je broek te hangen en die bal erin te leggen.
Die keek niet naar de bal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nigel de Jong hoorde ook gewoon rood te krijgen
Ga naar je hol oranjeboomquote:
Haha ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er gaan dit weekend zoveel mensen doen wat jullie gaan doen, dat wss Divisie 1 juist heerlijk gaat spelen
Haha tr gemachtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Was natuurlijk never nooit niet rood, Nani ging puur voor de bal, hij heeft Arbeloa nooit niet gezien, domme tyfes turk, wist het wel, raar volk die turken
En waar is de goal van Torres ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea Barca nu. 1-1 dadelijk en dan wint Man utd door counter waarbij cleverley de bal over lopez stift
en Pepe de bal wegtrapt voor de lijn tijdens de warming upquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea Barca nu. 1-1 dadelijk en dan wint Man utd door counter waarbij cleverley de bal over lopez stift
TR gemachtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Was natuurlijk never nooit niet rood, Nani ging puur voor de bal, hij heeft Arbeloa nooit niet gezien, domme tyfes turk, wist het wel, raar volk die turken
Maverquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:01 schreef Maver24 het volgende:
TRquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Donder opquote:
Giggityquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ryan die pas volgend jaar zijn Giggsen aan de wilgen hangt.
goeiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ryan die pas volgend jaar zijn Giggsen aan de wilgen hangt.
Als die gast de finale mag fluiten word ik echt gekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel mooi hoe de scheids de wedstrijd verneukt heeft
Moet je niet huilen Gingerbread ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef Djeetje het volgende:
Thanks scheids echt goed gedaan hoerenzoon dat je bent.
En dan die kut higuain die een mislukt schot heeft en toevallig bij Ronaldo komt.
Dan zijn we wellicht tegelijk gekomenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
kon nog niet posten want zat te fappen op dat hakje
Mooi hakje ook.quote:
bij vrouwen gaat de menstruatie ook geljk als ze veel bij elkaar zijnquote:
Beter lach je om al mijn grappen tot je FM binnen hebt.quote:
Als ze winnen maken ze toeterend je stad kapot en als ze verliezen maken ze je stad kapot.quote:
dat is wel weer lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tbakkert zullen we even niet zien hier
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:
Oké meneer. Sorry meneer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter lach je om al mijn grappen tot je FM binnen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
Jij ook in de party.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:13 schreef BDIL het volgende:
Die Ferdinand lijkt gehandicapt als je dat filmpje met KSI bekijkt
Past hendig sjiek.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Hij past wel door de brievenbus toch Tim? Of krijg ik een spesjel edisjen?
Ik weetquote:
Verschrikkelijk mens vind ik dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Talentvol, lekker, trouwmateriaal en nog verstand van voetbal ook.
[ afbeelding ]
Het is dat ik tegenwoordig niet tegen je uit mag vallen, maar ga je mond spoelen.quote:
Moeilijk naam ook nogquote:
Ken haar vooral van Wie is de Mol..bahquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is dat ik tegenwoordig niet tegen je uit mag vallen, maar ga je mond spoelen.
dm maar post ik wel ik vind tim ook een lulquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is dat ik tegenwoordig niet tegen je uit mag vallen, maar ga je mond spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |