waarom precies 11? Is die map kleiner?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Regio 5 willen we graag op 11 man houden. Je kan met Maruna regio 6 starten. Stuur mschol een dm/pm.
Er zijn meer maps dan die van 16quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom precies 11? Is die map kleiner?
Ja, en ze doen zich voor als de elite social gamers (quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom precies 11? Is die map kleiner?
Die Dr Evil headquarter geeft je nabij gelegen industrie volgensmij een boost alleen krijg je er wel criminaliteit voor terug!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de gebouwen hebben allemaal een bepaald effect waardoor ze allemaal (op dr evil na) eenpositief effect hebben
Kop dichtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en ze doen zich voor als de elite social gamers (![]()
)regio.
.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, en ze doen zich voor als de elite social gamers (![]()
)regio.
.
Ik heb dus premium laatst gekocht voor 30 euro... Wil ik nu End game spelen, nar fucking 6,7 GB te hebben gedownload geeft ie aan dat ik de content niet heb.. klik je op verkrijg content, opent ie de store die helemaal naar de getver is op het momentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
heb er twee gekocht. Grootste fout: back to karkand.![]()
![]()
Armored kill is wel tof.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb dus premium laatst gekocht voor 30 euro... Wil ik nu End game spelen, nar fucking 6,7 GB te hebben gedownload geeft ie aan dat ik de content niet heb.. klik je op verkrijg content, opent ie de store die helemaal naar de getver is op het moment![]()
Zover ik gehoord heb, verzameld dr evil criminelen die hij op een gegeven moment naar je omringende steden stuurt om spullen te jatten waardoor jouw economie omhoog gaat (want meer geld in omloop)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Die Dr Evil headquarter geeft je nabij gelegen industrie volgensmij een boost alleen krijg je er wel criminaliteit voor terug!
Niet haten!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach joh, ga castlevill spelen met je hipster vriendjes[ link | afbeelding ]
Nooit, ik zat je een beetje te jennen joh. Alleen maar liefde voor mijn SimCity-lotgenoten!quote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nooit, ik zat je een beetje te jennen joh. Alleen maar liefde voor mijn SimCity-lotgenoten!
Ik ben momenteel druk bezig mijn master thesis aan het afschrijven, maar dit voelt zo aanlokkelijk... !!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weet ik tochFuck EA, SC uitbrengen in mn afstudeerperiode
2 keer een server joinen en gekicked worden omdat mijn punkbuster niet up to date zou zijn. Krijg de aids aan je kont.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb dus premium laatst gekocht voor 30 euro... Wil ik nu End game spelen, nar fucking 6,7 GB te hebben gedownload geeft ie aan dat ik de content niet heb.. klik je op verkrijg content, opent ie de store die helemaal naar de getver is op het moment![]()
Ik heb zojuist mn PvA ingeleverd. Moet nog tot juniquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik ben momenteel druk bezig mijn master thesis aan het afschrijven, maar dit voelt zo aanlokkelijk... !!
geloof dat het de gene zonder de 5 is maar zeker weten doe ik het niet. misschien even kijken op de simcity website.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef Jaspro het volgende:
Weet iemand of dit het officiële twitteraccount is van simcity 5?
https://twitter.com/SimCity5
Een ge-wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Karmijn12 het volgende:
Dit is officiele Twitteraccount van simcity: https://twitter.com/simcity dat kan je zien aan het blauwe vinkje, dat betekent dat het n gevifirierd account is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |