Doe ik bijna altijd,Ik zat een keer tegen het raam aan te liggen face down........ (kut dag gehad)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet je afschermen met muziek en een tas links naast je
Hmmm, maar dan ben ik niet meer anoniem hier als ik daar nu op post he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Daar hebben ze een speciale Facebook-pagina voor.
http://www.facebook.com/HartstochtInDeTrein?ref=ts&fref=ts
Geen dank voor de tip
Doei
Je kunt het anoniem aan hun doorsturen. Dan zetten zij het als "Hartstocht in de trein" op de pagina zonder jouw naam erbij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Anshur het volgende:
[..]
Hmmm, maar dan ben ik niet meer anoniem hier als ik daar nu op post he.
Wat is er mis met loverboysquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe ik bijna altijd,Ik zat een keer tegen het raam aan te liggen face down........ (kut dag gehad)
komt er ineens een marokkaan naast me zitten. ''meisje wat is er'' etc.
Op laatst vroeg hij mijn nummer. Niet gegeven. Goede meid ik.
Of niet. Misschien heb je zijn hart nu gebroken hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Doe ik bijna altijd,Ik zat een keer tegen het raam aan te liggen face down........ (kut dag gehad)
Statistisch gezien is de kans aanzienlijk dat het hier om een loverboy ging. Altijd makkelijk hosselen, onzekere meisjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef Anshur het volgende:
[..]
Of niet. Misschien heb je zijn hart nu gebroken heRacist die je bent!
quote:Vanochtend zat ik in de trein,
En iets deed mij zoveel pijn,
Maar door jou aan de overkant van mij,
Ging ik van verdrietig langzaam naar blij!
Jij was zo goed in het troosten,
Wanneer gaan we een drankje toasten?
-X-
geplaatst door Donald - deze oproep is geplaatst op: 02 Maart 2013
Haha hij deed maar voor stoer te doen bij zijn vrienden die waren er ook bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef Anshur het volgende:
[..]
Of niet. Misschien heb je zijn hart nu gebroken heRacist die je bent!
Dom :S.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Poëzie viert hoogtij op treinflirt:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Fascination het volgende:
Tip voor de volgende keer: zeg: "Hey, deed jij niet eens mee met Lingo?"
Kat in het bakkie.
Geen Chroestjov meer in je leven?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha hij deed maar voor stoer te doen bij zijn vrienden die waren er ook bij.
Ik zei dat ik bezet was, maar dat was een leugen :$
Bullshit. Game of Thronesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef PascalDutch het volgende:
Ook al is de klacht misschien herkenbaar je spoort sowieso al niet want een boek lezen. Dan de Donald Duck ofzo.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:51 schreef Anshur het volgende:
[..]
Bullshit. Game of ThronesDe Ender's Game serie
Niet iedereen is zo speciaal als jij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef PascalDutch het volgende:
Ook al is de klacht misschien herkenbaar je spoort sowieso al niet want een boek lezen. Dan de Donald Duck ofzo.
had je je tas nog?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
gaat lucille met de trein?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Fascination het volgende:
Tip voor de volgende keer: zeg: "Hey, deed jij niet eens mee met Lingo?"
Kat in het bakkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |