Dioe had ik ook al in een tabje open staan iddquote:
wat is er met haar dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Denken dat 35jarigen vol rimpels zitten
We heten niet allemaal lieke van lexmond
pics! en hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die zag er op haar 30ste al uit als een grammofoonplaat
hmm naja beter dan een botoxkopquote:
welja, ziet er prima uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
kijk maar, kate (plank) heeft het ook
afbeelding ]
Wie denkt dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Denken dat 35jarigen vol rimpels zitten
We heten niet allemaal lieke van lexmond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Goed bezig! EN lekker weer voor een tripje Amsterdamquote:
Yeah we hadden wat tijd te doden dus even wat gelopen langs de grachten enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed bezig! EN lekker weer voor een tripje Amsterdam
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeah we hadden wat tijd te doden dus even wat gelopen langs de grachten enzo
Had nog wel met Mss wat willen drinken maar kreeg al mails van school enzo dus ik had geen tijd
super!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb geloof ik ruim 17 km gefietst vandaag. Even kijken wat het precies is.
wat is daarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb alleen maar een stukje geskate
2 KM
shopvipquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe! Waar had jij je neon roze pumps gekocht?
Zo weinig....als ik zie wat jullie fietsen en wandelen.quote:
Oh le fuquote:
skaten is ook wel ff wat heftiger dan een stukkie wandelen. Ik heb overigens niet gezegd hoeveel ik heb gelopen dus misschien valt dat best meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo weinig....als ik zie wat jullie fietsen en wandelen.
Maar ik was kapot na 2 km skaten
bristol en sacha hebben ook neon roze pumps. En blink, via hypebazarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh le fu
Hebben trouwkaart van vrienden binnen gekregen en dresscode is colorful chic. Nu heb ik dat zwarte jurkje met daarin 'wat roze verwerkt (weet niet of je die nog herinnert), maar om hem dus kleurrijker te maken zat ik te denken aan neon roze pumps met roze bolero. Die bolero is al verrekte lastig te vinden iig....
Och, ik heb het hoepelen een kwartier volgehouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo weinig....als ik zie wat jullie fietsen en wandelen.
Maar ik was kapot na 2 km skaten
Baasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bristol en sacha hebben ook neon roze pumps. En blink, via hypebazar
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag 10 meter buiten gelopen zonder krukken.
Baas boven baas
Baas boven baas
Baas boven baas
Oh da's fijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ook voor mezelf maar daar gaat het niet mee over dus ik lach er maar gewoon om.
Kreeg vandaag bericht dat ik mn parkeerkaart op kan halen
meteen 5 jaar geldig dus voorlopig heb ik daar geen omkijken naar
Hakkenquote:
Die ballerinas van H&M lopen echt bagger, je had toch al problemen aan je voet? Kun je dan niet beter wat betere kwaliteit kopen om gedoe te voorkomen puckz?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh da's fijn!
Ik ben mijn mandje bij H&M aan het vullen.
Buy all zhe balletrina's!!<----dat was een typo maar ik vind 'm wel garpig:+
De problemen aan mijn voet kwamen juist door hoge hakken en daar ben ik aan geopereerd. Dus op dit moment zijn mijn voeten in orde. Afgezien van de breuk die heel erg langzaam heelt maar dat gaat ook niet sneller met een duurdere of betere schoen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die ballerinas van H&M lopen echt bagger, je had toch al problemen aan je voet? Kun je dan niet beter wat betere kwaliteit kopen om gedoe te voorkomen puckz?
ik vind van wel, maar ik heb vrij brede poten en platvoeten. Ze zijn te plat voor me.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn ze zķ erg?Ik heb nog geen ballerina's van H&M geloof ik...
Ja ik bedoelde ook niet echt dat het dan sneller gaat ofzo maar die dingen van de h&m zijn echt 10 keer bagger, dat lijkt mij ook niet goed...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De problemen aan mijn voet kwamen juist door hoge hakken en daar ben ik aan geopereerd. Dus op dit moment zijn mijn voeten in orde. Afgezien van de breuk die heel erg langzaam heelt maar dat gaat ook niet sneller met een duurdere of betere schoen.
Ik heb nu wel eens twee maten besteld om te kijken welke het best zitten. Evt de wat grotere met een zooltje voor wat extra steun misschien. Ik zal ff kijken wanneer ze binnen zijn. En als het echt kut zit gaat het gewoon terug
KIES MIJquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Leuk zo'n giveaway. 1ste winaar die ik kies, check de info, liked helemala niet op FB. 2e winnaar, zegt te volgen via GFC, volgt niet.
geef maar hier!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Leuk zo'n giveaway. 1ste winaar die ik kies, check de info, liked helemala niet op FB. 2e winnaar, zegt te volgen via GFC, volgt niet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
JA HOOR de 3e verdomme OOK AL NIET GOED.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
JA HOOR de 3e verdomme OOK AL NIET GOED.
ik weet enen goeden oplossing?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Debsterr het volgende:
En de 4e ook niet![]()
![]()
ik ga morgen wel weer verder. Hoeren giveaway dja; djj HW yy8 f8rkl /
Wat leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
Debs, on the upside: mijn amerikaanse swapmaatje kwam gisteren met de vraag of ik wat Catrice voor haar wil halen die ze had gezien. Linkje erbij was van jouw swatches en ze kent de site niet via mijje swatches doen het in elk geval goed
ik heb er ook twee gekocht door jouquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat leuk! Ja die post doet het echt megagoed, en zo fijn als mensen spontaan op je site uitkomen en het waarderen
.
Enable to the maxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er ook twee gekocht door jou
die laatste twee van de blogpostquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Enable to the max! Welke?
Ik heb een setje van 6 mogen halen voor iemand van Twitter, die was er ook weg van.
er zat een hoop moois tussen. Vond het kwastje op het oog trouwens beter lijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Maar sowieso vind ik het wel een goeie release, best unieke lakjes wel!
Ik vond van niet. Niet op het oog, ervaring was kut.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zat een hoop moois tussen. Vond het kwastje op het oog trouwens beter lijken?
Mhehehequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Puckzzz het volgende:
Debs je moet deze kopen
http://www.bristol.nl/nld(...)auw-10196140-06.html
Hmm ik niet, sommige zitten er ook scheef inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zat een hoop moois tussen. Vond het kwastje op het oog trouwens beter lijken?
De mijne was heel dik en wonky, kon niet fatsoenlijk lakken. Echt heel dikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm ik niet, sommige zitten er ook scheef in.
Hm, dan nog maar echt proberen van de week!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Niet op het oog, ervaring was kut.
Hihi ik nu ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook lakjes gekocht door Debs jamaar ik vond het zo leuk om je blog via haar terug te zien, ik was meteen helemaal trots
Je kunt ook overdrijven, met je blogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Debsterr het volgende:
ik moet een deel van de winst krijgen joh van Catrice & Essence en zulks
!
ik hou ook van jou Speesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, met je blog![]()
kusjekroel
wanneer ga je 543456 backups kopen?
Gelukkig, anders kwam ik je patsen gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik hou ook van jou Spees.
Haha NOOIT! Daar heb ik dus echt geen hoarder instincts voor he.
Patsenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig, anders kwam ik je patsen geven
OHJA!!! FF snel doen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuwe tlc serie, extreme cheapskates. Die moet ik opnemen
Ik kan niet echt uit de naam opmaken waar het over gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Krenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet echt uit de naam opmaken waar het over gaat*googled*
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
En is er nou godver elke fucking avond voetbal op tv?![]()
![]()
![]()
Ah shit, ik dacht dat het nu kwam....maar dat is dus nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
zaterdagavond. Mensen die in een fles pissen, en de fles in de tuin leeggieten, zodat ze de plee niet door hoeven trekkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Wanneer komt dat?
Elke keer Fred onderuit gezakt op de bank en ik een goed gesprek met m'n computer hebbenquote:
Er zijn nog ergere mensen dan ik, wat een opluchtingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zaterdagavond. Mensen die in een fles pissen, en de fles in de tuin leeggieten, zodat ze de plee niet door hoeven trekken
Verspilling jonge! Waterzuiveringssysteempje er tegenaan en je kan dat weer opzuipenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zaterdagavond. Mensen die in een fles pissen, en de fles in de tuin leeggieten, zodat ze de plee niet door hoeven trekken
Ik heb er een in twee delen. Best goed te doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
Maar geen volledige afleveringen op Youtube? Ik heb geen zin om 6457823098498 filmpjes te moeten bekijken.
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind "I don't wipe my ass" wel een zorgelijke titel
Zo jammer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Damn, de andere afleveringen zijn opgenomen van tv. daar kan ik echt niet naar kijken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik had laatst bij MUA die naked2 dupe gekocht en nog wat lippenstiften en lipliners. Toen kwam de rode lipliner kapot aan. Ik een foto gemaakt, gemaild en het was allemaal geen probleem. Ik zou een nieuwe krijgen.
Ik vandaag post, heb ik twee lippenstiften ontvangen. De twee lippenstiften die ik al heb. Nu heb ik dus twee lippenstiften dubbel en alsnog geen rode lipliner.
Ze moeten jou ook wel hebben elke keer he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik had laatst bij MUA die naked2 dupe gekocht en nog wat lippenstiften en lipliners. Toen kwam de rode lipliner kapot aan. Ik een foto gemaakt, gemaild en het was allemaal geen probleem. Ik zou een nieuwe krijgen.
Ik vandaag post, heb ik twee lippenstiften ontvangen. De twee lippenstiften die ik al heb. Nu heb ik dus twee lippenstiften dubbel en alsnog geen rode lipliner.
Ja ik heb altijd dit soort dingenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze moeten jou ook wel hebben elke keer he?
Wat heb jij toch gedaan dat dit elke keer zo misgaat bij jouquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Mss het volgende:
Gewoon mailen, leuk dat jullie lippenstiften sturen maar ik vroeg om mijn lippotlood. kan ik die nog krijgen? doei.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd dit soort dingen. Maar ik vind het dan cheap om te mailen van 'he, stuur me dat potlood van 1 pond nou op, ik wil geen gratis lippenstiften'.
Ja het gaat altijd mis, maar ik houd er altijd gratis meuk aan over. Gratis nagellak, gratis jurk, gratis lippenstiftenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch gedaan dat dit elke keer zo misgaat bij jou?
Niet meer buigenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn knie plopte oid toen ik thuis kwam en sindsdien voelt het niet lekker, vooral als ik m buig
Dus eigenlijk gaat het heul niet misquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd mis, maar ik houd er altijd gratis meuk aan over. Gratis nagellak, gratis jurk, gratis lippenstiften.
Ik heb ook velen eBay zooi gefaaldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN EBAYSPULLEN KOMEN IN DE VERKEERDE VOLGORDE AAN
Dat is zo leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ook velen eBay zooi gefaald.
Nou met die jurk zat ik 'm wel flink te knijpen. En nu zit ik wel een beetje te balen dat ik dubbele lippenstiften heb en alsnog geen rood lippenpotlood, maar achquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het heul niet mis!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik, wat een vercrackt hoerenlichaam heb ik zeg
Is het een beetje leuk spul van daar, of is de kwaliteit naar de prijs?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:36 schreef Mss het volgende:
koop gewoon een lippotlood van essence voor 1,69quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou met die jurk zat ik 'm wel flink te knijpen. En nu zit ik wel een beetje te balen dat ik dubbele lippenstiften heb en alsnog geen rood lippenpotlood, maar ach.
Maar je hebt toch ook best veel gedaan de afgelopen week? Berlijn enzo. Is je lichaam niet gewoon aan wat rust toe?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik, wat een vercrackt hoerenlichaam heb ik zeg
FTFYquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop gewoon een lippotlood van essence voor 99 cent
Mail gewoon terug, ze doen hun werk niet goed klaar. Als ie 20 euro was had je wel gemaild.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
Nah, ik koop wel een nieuwe. Wel stom, ik stond vanmiddag bij de KV. Als ik het eerder geweten had.
Het is meer het idee. Waarom stuur je me twee lippenstiften als ik vraag om 1 potlood.
Nooit meer wat van gehoord?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het met beautybay maar gewoon opgegeven
Wat deden die ook alweer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het met beautybay maar gewoon opgegeven
jawel, dat ik het product terug mocht sturen. Nogmaals gemaild dat ik dat geen oplossing vond, nooit meer reactie. Laat maarquote:
Ja berlijn was veel doen in korte tijd dus daar was ik erg moe van. Woensdagavond om 12 uur snachts thuis en donderdag hele dag begravenis dus vroeg op en laat thuis. Vrijdag naar roermond voor verjaardag van SF zijn vader en zaterdag daar gebleven, uit eten met zijn familie en in de avond door naar een verjaardag, dus 2 avonden pas rond 4 uur in bed liggen. Ik was zondag echt helemaal dood en voel mij nu nog steeds kapot en ellendig en trek echt met moeite werkdagenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook best veel gedaan de afgelopen week? Berlijn enzo. Is je lichaam niet gewoon aan wat rust toe?
JA ik heb nog even thee gezet want erge dorst en dan lekker tukkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik dat zo allemaal achter elkaar zie vind ik het niet gek dat je nu op bent sjaantje! Lekker naar bed nu dan, slapen en bijtanken
Nou lekker naar bed dan meid! Ik zou ook kapot zijn! Ik vind het nog knap van je dat je dat allemaal nog gedaan hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja berlijn was veel doen in korte tijd dus daar was ik erg moe van. Woensdagavond om 12 uur snachts thuis en donderdag hele dag begravenis dus vroeg op en laat thuis. Vrijdag naar roermond voor verjaardag van SF zijn vader en zaterdag daar gebleven, uit eten met zijn familie en in de avond door naar een verjaardag, dus 2 avonden pas rond 4 uur in bed liggen. Ik was zondag echt helemaal dood en voel mij nu nog steeds kapot en ellendig en trek echt met moeite werkdagenheb echt stuk meer pijn nu dan normaal mehhhh
ik moet dit weekend weer naar eindhoven, op dit moment zie ik er echt tegenop
Kan je anders niet vrijdag halve dag werken? Dat je vrijdagmiddag even kan bijslapen enzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja berlijn was veel doen in korte tijd dus daar was ik erg moe van. Woensdagavond om 12 uur snachts thuis en donderdag hele dag begravenis dus vroeg op en laat thuis. Vrijdag naar roermond voor verjaardag van SF zijn vader en zaterdag daar gebleven, uit eten met zijn familie en in de avond door naar een verjaardag, dus 2 avonden pas rond 4 uur in bed liggen. Ik was zondag echt helemaal dood en voel mij nu nog steeds kapot en ellendig en trek echt met moeite werkdagenheb echt stuk meer pijn nu dan normaal mehhhh
ik moet dit weekend weer naar eindhoven, op dit moment zie ik er echt tegenop
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:08 schreef Diconnected het volgende:
Oh en trouwens ik heb vanmiddag weer gefietstI haz a proud
naar vrienden hier in de buurt die huisje hier hebben, maar heb het toch gedaanquote:
facebook doet ook aids bij mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:25 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik kan geen foto's meer uploaden op facebook.
Ik kon het gisteren ook al niet. Maar ik kan via internet explorer (quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Baas: zit jij op woensdag niet altijd in dat andere gebouw?
Ik: klopt, maar ik heb om 9 uur eerst een meeting in dit gebouw.
Baas: oh, want ik dacht dat je woensdag altijd de hele dag daar zat!
Ik: klopt, maar ik heb vandaag eerst een meeting in dit gebouw.
Baas: oh.
Ik:
gaan ze in je doos wroeten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit je in de wachtkamer van de gynaecoloog, liggen er alleen kinderboeken en een Autoweek![]()
![]()
Even kieken of het spiraal er niet uit gewandeld isquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Baas: zit jij op woensdag niet altijd in dat andere gebouw?
Ik: klopt, maar ik heb om 9 uur eerst een meeting in dit gebouw.
Baas: oh, want ik dacht dat je woensdag altijd de hele dag daar zat!
Ik: klopt, maar ik heb vandaag eerst een meeting in dit gebouw.
Baas: oh.
Ik:
Dat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja misschien een moeilijk geval voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
I am quite goodDenk ik... Als er niet meer fout loopt zoals vanmorgen.. Oog doet nog steeds pijn
En ik mag verplicht shoppen voor roze/paarse (zit er beetje tussenin) schoenen en bolera. Ah wat vervelend
Overigens vind ik het wel vroeg om nu al de trouwkaart te krijgen voor 12 juli pas![]()
![]()
(vrienden van ons die trouwen met als dresscode: colorful chic.. ik heb mijn zwart roze/paarse chic jurkje; maar is wel erg zwartig als ik daar ook zwarte bolero en pumps onder doe; vandaar dat ik iets nieuws mķetCif snapte mijn redenatie zelfs
)
Bij dit jurkje:Mooie jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen roze/paarse bolero kan vinden, denk ik dat roze/paarse pumps je outfit al wel lekker colorful maken!
Nee niet eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Die zijn er idd bijtijds bij. Belgen?
Vorige keer moest ik er om 9 uur zijn en moest ik ook een half uur wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tja misschien een moeilijk geval voor je?
hij zat er nog in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vorige keer moest ik er om 9 uur zijn en moest ik ook een half uur wachten.
Maargoed, ik was zelf in 2 minuten klaar, dus hopelijk heb ik hun schema weer een beetje recht getrokken
quote:
mooi!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En m'n eierstokken zitten er ook nog allebei
Tenminste, ik geloof haar op haar woord, ik zag alleen maar vlekken op die echo
Ermahgerd doet ze dan ook aantonen wat je zou moeten zien?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En m'n eierstokken zitten er ook nog allebei
Tenminste, ik geloof haar op haar woord, ik zag alleen maar vlekken op die echo
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:00 schreef PriemGirl het volgende:
I am quite goodDenk ik... Als er niet meer fout loopt zoals vanmorgen.. Oog doet nog steeds pijn
En ik mag verplicht shoppen voor roze/paarse (zit er beetje tussenin) schoenen en bolera. Ah wat vervelend
Overigens vind ik het wel vroeg om nu al de trouwkaart te krijgen voor 12 juli pas![]()
![]()
(vrienden van ons die trouwen met als dresscode: colorful chic.. ik heb mijn zwart roze/paarse chic jurkje; maar is wel erg zwartig als ik daar ook zwarte bolero en pumps onder doe; vandaar dat ik iets nieuws mķetCif snapte mijn redenatie zelfs
)
Bij dit jurkje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En moooi jurkje! Succes met winkelen, is idd wel een goed plan zoen goede trouwdatum trouwens
dan ben ik 6 jaar getrouwd.
3!
Zij zat zo een beetje lijntjes te trekken op dat scherm, zo van "kiek daar zit de eierstok". En ik zo "o natuurlijk"quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd doet ze dan ook aantonen wat je zou moeten zien?Ik zit ook alleen maar ja te knikken en weet alleen dat die zwarte cirkel m'n baarmoeder is. De rest geloof ik wel
Te hard gebatst?quote:
Nee, gehoepeld.quote:
Op de Wii of in het echt?quote:
Ik kan het heul nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
HOE HIELD IK DAT VROEGÂH ZO LANG VOL?!
Ik kon het ook niet meer, maar wat filmpjes gekeken en oefenen. En nu gaat het best aardig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan het heul niet.
Alleen op de wii
quote:
Er zijn altijd wel mensen die van hun kaarten afwillen zonder drie keer de prijs te vragen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is toch uitverkocht endezo,.
Okayquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die van hun kaarten afwillen zonder drie keer de prijs te vragen.
Je moet een beter netwerk regelen jonge!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay
* SpaceInvaders zich dingen in hoofd haalt over 5x kaartje printen en verkopen en dan niet binnen kunnen.
Oh via via, okay. Via marktplaats zou ik het zelf nooit kopen tbh.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet een beter netwerk regelen jonge!
* IJsdraakje kent veel Lowlandsgangers, dus ook aardig wat mensen per jaar die uiteindelijk niet gaan.
Nee, in ieder geval niet met iets als Lowlands.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh via via, okay. Via marktplaats zou ik het zelf nooit kopen tbh.
Mwa, boeken kun je praktischer opbergen dan nagellak vind ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit boek kan niet weg, dit gaat over tegeltjes!
Boekenverzamelaar
Nagellak verzamelen is veul praktischer, dat neemt minder ruimte in![]()
Er passen heul niet zoveel boeken in een Helmerquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwa, boeken kun je praktischer opbergen dan nagellak vind ik.
Nagellak kun je niet op elkaar stapelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er passen heul niet zoveel boeken in een Helmer
Die man had z'n badkuip vol met boekenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwa, boeken kun je praktischer opbergen dan nagellak vind ik.
zomg zwemmen in nagellakquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die man had z'n badkuip vol met boeken.
Dan kan je beter een badkuip vol met nagellak hebben![]()
Nope, ik zou echt geen bak vol met nagellak willen. Al die tekst van de flesjes gaat erafquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die man had z'n badkuip vol met boeken.
Dan kan je beter een badkuip vol met nagellak hebben![]()
Gisteravond ook iemand die heel enthousiast aan het vertellen was dat ze een plankje in een kastje had voor haar nagellak, dat ze zo mooi op een rijtje kunnen en dat mensen dat dan raar vinden dat ze zoveel heeft.quote:
mihihih schattig zijn die mensen he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gisteravond ook iemand die heel enthousiast aan het vertellen was dat ze een plankje in een kastje had voor haar nagellak, dat ze zo mooi op een rijtje kunnen en dat mensen dat dan raar vinden dat ze zoveel heeft.
En dan zit je daar, met je Helmer en je 300 flesjes![]()
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mihihih schattig zijn die mensen he?![]()
En dan met droge ogen tussen neus en lippen door zeggen dat je er 700 hebt
Lief he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gisteravond ook iemand die heel enthousiast aan het vertellen was dat ze een plankje in een kastje had voor haar nagellak, dat ze zo mooi op een rijtje kunnen en dat mensen dat dan raar vinden dat ze zoveel heeft.
Ja ik vond het wel schattigquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lief he?
ERMAGERD IK HEB 19 FLESJES!
Koessie![]()
"Ja ik heb er echt veel"quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Ja ik heb er echt veel"
"Nou........."
"Nee maar echt heeeel veel nagellak"
"Ja? Hoeveel dan"
"Wel 70"
"...............Aha.............![]()
"
Ja iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Ja ik heb er echt veel"
"Nou........."
"Nee maar echt heeeel veel nagellak"
"Ja? Hoeveel dan"
"Wel 70"
"...............Aha.............![]()
"
Feels good, doesn't itquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Mijn collega die een dagje op mijn locatie was en in de lunchpauze 4 lakjes kocht. Ze had er ook veel, wel 40! Maar goed, die heb ik dus direct enabled
.
D'aawwwquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk, hij is aan het nadenken over hoe hij wereldvrede kan bewerkstelligen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Monster <3quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
En iets minder intelligent
[ afbeelding ]
MOOAAARRR
Dan heb je te veel opquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koppijn krijgen van je eigen parfum
Jupquote:
Ik moet ook nog een birthday mani bedenken voor morgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
Oja nagels lakkenDenk dat ik Dragon op ga doen.
Vandaag heb ik haarband met bloemen in mijn haar en Dragon is dezelfde kleur als de blaadjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een birthday mani bedenken voor morgen
Zat ook aan Dragon te denken, maar weet nog niet zeker wat ik aantrek en wil altijd dat de outfit met de mani matcht
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag heb ik haarband met bloemen in mijn haar en Dragon is dezelfde kleur als de blaadjesDaarom pak ik die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Priem!disclaimer
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik maakte deze voor een ander topic maar ik wilde m even delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Priem!Nu ben ik benieuwd voor welk topic dat was
BH-loos?
吴 曼 迪
dieetclubquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:44 schreef megamandy het volgende:
[..]Nu ben ik benieuwd voor welk topic dat was
BH-loos?
Ja als bewijs ertegen bedoel ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dieetclub
BH-loos hangen ze wel wat lager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |