Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik dacht... zonneschijn vandaag... moet iets met daarmee zijn... niet specifiek de musical hair...quote:
Die heb ik 3 weken geleden minstens al gezien... zelfde geld voor muggen...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Wat een mooie dag is het vandaag.
Alleen jammer dat de eerste wespen van 2013 alweer zijn gesignaleerd.
Daar is het toch winter voor...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef ArtistA het volgende:
Ach, muggen, schmuggen...
Wespen dito. Ik ben gewoon blij dat we de zon zoveel hebben gezien deze week. Blijkbaar hebben we de hele winter maar 85 zonuren gehad. Is toch om van te janken
Sands heeft eindelijk een stille aanbidderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
Jullie hebben tenminste geen last van een anonieme beller die steeds als je hallo zegt ophangt.
Dat zal dan vast geen mooie vrouw zijn....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands heeft eindelijk een stille aanbidder
Je hoefde er alleen maar lui voor te zijnquote:
Ik had wel wat meer roem verwacht, iets met een grote penis ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hoefde er alleen maar lui voor te zijn
Ik heb wel eens een hijger gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef Sands het volgende:
Jullie hebben tenminste geen last van een anonieme beller die steeds als je hallo zegt ophangt.
Nog geen bijen gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Wat een mooie dag is het vandaag.
Alleen jammer dat de eerste wespen van 2013 alweer zijn gesignaleerd.
Duivels?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gek genoeg niet. Alleen van die gemene duivels.
Ja maar jij bent een vrouw.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hijger gehad.
Ik ben wel eens een hijger geweest... maar dan heb ik hard gelopen voor dat ik de telefoon opnamquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hijger gehad.
Ik denk beter dan zo'n kleine 90% van de wereldbevolkingquote:
Ik heb drie penisverkleiningen achter de rug, en hij is nog steeds te groot.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Desunoto het volgende:
Volgende TT:
[FMT Slowchat] - Geld inzamelen voor Robby's penisvergroting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |