Hmmm.... heb het wel gehad met de winter...quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_komt_terug___.html![]()
![]()
Anders ik wel, mwehquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Hmmm.... heb het wel gehad met de winter...
Hallonquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:
Jaja skatjens daar was ze weer![]()
![]()
En nu ik zie dat jullie maar 2 topics vol hebben gebaggerd in de tussentijd ben ik diep in jullie teleurgesteld![]()
Nee maar serieus heb echt tof weekend gehad. Super veel van Den Haag gezien en leuke dingen gedaan (hoewel ik eigenlijk te lui ben voor zo veel dingen op een dag, wist niet dat dagen zo lang konden zijn). Ondanks dat m'n tante een heel ander type mens is dan ik heb ik 't wel gezellig gehad
![]()
Alleen jammer dat ik Mono toch mis heb gelopenIk wou hier al willen roepen "IK HEB MONO GEMEET, WIE WIL MIJ AANRAKEN
", maar helaasch
Verder nog 3 heule nachtjes lekker chill gechilled bij Henkje
Hij liet me ook weten dat hij echt wel serieus met mij verder wilt maar we eerst even míjn leven op orde krijgen dat ik ook op m'n eigen benen kan staan enzo. Vind ik zelf ook wel belangrijk, ervanuitgaand* dat ik daarna de rest van mijn leven met hem zal slijten![]()
Nu nog laatste restje joint oproken wat ik van gisteravond heb meegekaapt, dus weer lekker stoned wennen aan mijn thuisomgeving
* Waar hoort die spatie?!![]()
Godverdommequote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg net een smsje van Moira.
Ze is tot woensdag bij Henkie, dus ze zal niet aanwezig zijn. Er moet geneukt worden zegt ze.
Inmiddels heeft ze een tas met de volgende inhoud mee genomen naar hem:
- Gagball (ja zo'n rode bal voor in zijn mond)
- Cockring
- Anaalketting (met van die dikke kralen)
- Poppers
- Voorbindpenis om hem te penetreren
- Kaarsen, geil met kaarsvet
En nog wat andere atributen.
Nu maar wachten op pics
Klinkt geslaagd!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:
Jaja skatjens daar was ze weer![]()
![]()
En nu ik zie dat jullie maar 2 topics vol hebben gebaggerd in de tussentijd ben ik diep in jullie teleurgesteld![]()
Nee maar serieus heb echt tof weekend gehad. Super veel van Den Haag gezien en leuke dingen gedaan (hoewel ik eigenlijk te lui ben voor zo veel dingen op een dag, wist niet dat dagen zo lang konden zijn). Ondanks dat m'n tante een heel ander type mens is dan ik heb ik 't wel gezellig gehad
![]()
Alleen jammer dat ik Mono toch mis heb gelopenIk wou hier al willen roepen "IK HEB MONO GEMEET, WIE WIL MIJ AANRAKEN
", maar helaasch
Verder nog 3 heule nachtjes lekker chill gechilled bij Henkje
Hij liet me ook weten dat hij echt wel serieus met mij verder wilt maar we eerst even míjn leven op orde krijgen dat ik ook op m'n eigen benen kan staan enzo. Vind ik zelf ook wel belangrijk, ervanuitgaand* dat ik daarna de rest van mijn leven met hem zal slijten![]()
Nu nog laatste restje joint oproken wat ik van gisteravond heb meegekaapt, dus weer lekker stoned wennen aan mijn thuisomgeving
* Waar hoort die spatie?!![]()
Jaa 't zit wel snorquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt geslaagd!Super, ook lief dat Henk dat zei
![]()
En hoi trouwens hihi
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben al sinds dit weekend bij A. aan het zeuren dat ik in een echt tweepersoonsbed wil slapenBegint te werken. Hij heeft me gisteravond beloofd dat dat goed komt. Ben benieuwd wanneer haha!
quote:
quote:
Nawwww lievjuhhhszquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
MOIRA WAAR BEN JE MEN MATTIES WILLEN JE
Hij heeft een in elkaar geknutseld bed met 2 matrassen naast elkaar maar dat werkt niet (vind ik). Je kunt niet in het midden liggen want dan schuift het ene matras weg en als je een goed potje seks hebt vallen de zijkanten van het 'bed' eraf en naja een en al ellendequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIk kan me nauwelijks meer voorstellen hoe het voelt om samen in een 1p bed te slapen
Hoewel, hier liggen 2 matrassen naast elkaar op de grond en 's ochtends worden we ook altijd met z'n 2en op 1 matras wakker
Beter koop je die voor ons en neem je mee naar de meetquote:
Als ik voor die tijd in Duitsland kom dan zal ik er over na denkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter koop je die voor ons en neem je mee naar de meet![]()
Eeuwige eer en liefde die je dan verdient bij alle FOK!kers![]()
Ja da's echt klote idd hahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij heeft een in elkaar geknutseld bed met 2 matrassen naast elkaar maar dat werkt niet (vind ik). Je kunt niet in het midden liggen want dan schuift het ene matras weg en als je een goed potje seks hebt vallen de zijkanten van het 'bed' eraf en naja een en al ellende
nu heb ik zin in milka met oreo'squote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd in Duitsland kom dan zal ik er over na denken
Ik vind dat echt naar zo'n spleet tussen matrassen in. A. leeft in bed zeg maar op Zondag enz en dan heb je allemaal van die zooi en vuil wat er tussen valt enz. Bahquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's echt klote idd hahahahaVandaar dat we dan alsnog met z'n 2en op een 1p matras eindigen haha
Wij hebben ook een tijdje op 2 van die grote losse matrassen gelegen maar dan met een vrij dikke rits-hoes eromheen zegmaar, dus die werden wel bij elkaar gehoudenMaar dan lag je alsnog een beetje in zo'n spleet haha
Hahahaha ja herkenbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat echt naar zo'n spleet tussen matrassen in. A. leeft in bed zeg maar op Zondag enz en dan heb je allemaal van die zooi en vuil wat er tussen valt enz. Bah
Als de meet is gepland zou ik ook wel ff naar duitsland kunnen gaan, binnen een kwartier ben ik in duitslandquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik voor die tijd in Duitsland kom dan zal ik er over na denken
Maar goed ik ga A. aan zijn belofte houden. Eerst zei die 'ik fiks dit bed wel' en toen heb ik gezegd dat ik dat nog steeds kut vind haha. Maar onder de matrassen zit o.a een slaapbank van een vriend van hem (die geen kamer kan huren momenteel) maar ik wil daar echt geen rekening meehouden, fuck dat. Hij zegt maar lekker tegen die vriend dat hij nu een vriendin heeft en een fatsoenlijk bed er neer wilt zettenquote:
Same herequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Impect het volgende:
[..]
Als de meet is gepland zou ik ook wel ff naar duitsland kunnen gaan, binnen een kwartier ben ik in duitsland
haha gelijk heb jequote:Op woensdag 6 maart 2013 11:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed ik ga A. aan zijn belofte houden. Eerst zei die 'ik fiks dit bed wel' en toen heb ik gezegd dat ik dat nog steeds kut vind haha. Maar onder de matrassen zit o.a een slaapbank van een vriend van hem (die geen kamer kan huren momenteel) maar ik wil daar echt geen rekening meehouden, fuck dat. Hij zegt maar lekker tegen die vriend dat hij nu een vriendin heeft en een fatsoenlijk bed er neer wilt zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |