zoiets wilde ik ook zeggen. Ik deed vroeger aan textielverven en daar zat ook een bepaalde verf bij die geschikt was om op tegeltjes te gebruiken. Dan in de oven.. heette volgens mij puff.. bij Pipoos of de Kwast is dat wel te koopquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:28 schreef wild-r0se het volgende:
bij de oma van een vriendin van mij heb ik ooit een tegeltje beschildert met een bepaalde verf (dacht iets van olieverf) die vervolgens nog afgebakken moest worden zodat de verf vast bleef zitten in het glazuur, weet niet of dat mogelijk is?
en anders kan je bij de xenos zelfs porseleinverf kopen, werkt volgens mij ook wel.
Ja klopt, ik wil dus niet meteen een groot blik kopen. Maar ik ga inderdaad even porceleinverf uitproberen! Bedankt!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef annelotje het volgende:
Zou het niet met porceleinverf kunnen? Volgens mij hebben ze dat gewoon bij de pipoos. Voor tegelverf moet je gelijk n groot blik kopen vermoed ik.
En watervaste stift is op zo'n glad oppervlak denk ik niet erg krasbestendig. Kun je er zo afkrassen. (Denk ik hoor)
Ja ik zal zeker het resultaat delen! De activiteit staat echter wel eind april gepland, dus dat kan even duren!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:21 schreef bietel het volgende:
Porcelein stiften heb ik veel goeds over gehoord.
Laat je ons het resultaat zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |