Juist. Grote ophef om iets wat allang bekend is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef wyccie het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat er nu opeens zoveel ophef over is. Dat de pil de kans op trombose verhoogt was al bekend, dat is één van de risico's.
Ik kan me niet voorstellen dat er nu opeens een andere samenstelling van de Diane 35 is, anders zou die wel Diane 50 heten. Die dingen zijn tig jaar geleden toch al uitvoerig getest en goedgekeurd.
Is er goed gekeken naar de vrouwen in Frankrijk die zijn overleden, of zij niet al een verhoogd risico hadden (en die pil dus sowieso nooit hadden mogen krijgen)?
Ik heb de Steak & Ale, Just Steak en Chicken & Mushroom geproefd, en ze zijn allemaal goed te eten. En vullen goed ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Lotusss, zeg eens eerlijk. Zijn die pies in blik een beetje te eten?
Haha wyccie zei pies *gniffel*quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Plotseling Engels gebruiken in een Nederlandse zin kan bijzonder verwarrende effecten opleveren
Ik weet het, was me daarvan bewust. Maar ik wist ook niet goed hoe het in het Nederlands heet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Plotseling Engels gebruiken in een Nederlandse zin kan bijzonder verwarrende effecten opleveren
Ik was juist benieuwd naar de Minced beef & Onion.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb de Steak & Ale, Just Steak en Chicken & Mushroom geproefd, en ze zijn allemaal goed te eten. En vullen goed ook.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond met m'n ouders over gehad (daar gegeten met zus, zwager en E.) en ik zeg 'ja ik slik dat ding tegen zwangerschap, maar hij is vooral tegen acné'. En later dacht ik 'hmmm da's best apart om zo tegen je ouders te melden dat je seks hebt'zo open zijn wij absoluut niet thuis, is nooit echt een gespreksonderwerp geweest
Raaaarrrrr, maar waar.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Absoluut waar en ook absoluut waar, maar het blijft raar
Dat is toch wel een stuk meer living on the edge dan de Diane doorgebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidze hield zich goed
quote:
nah meer een case of the paranoias.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch wel een stuk meer living on the edge dan de Diane doorgebruiken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder laatst doodleuk meegedeeld dat ik die ochtend een zwangerschapstest had meoten doen voor de zekerheidze hield zich goed
Je dacht dat het condoom lek was?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah meer een case of the paranoias.
Op reis? Waarheen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Morgen wordt het 12 - 16 graden. 's Ochtends zo vroeg is een winterjas heerlijk, 's middags is het te warm en ik ga op reis.
Nee vergeten pil, duurde lang voor ik ongesteld werd tijdens stopweek, gevoelige borsten etcquote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je dacht dat het condoom lek was?
[..]
Op reis? Waarheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |