SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Van romantiek kun je niet vreten. Dankzij onze sponsor, Superbeelden, kunnen we dit programma draaiende houden.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef Ties02 het volgende:
Ordinaire reclame in de TT
voorzichtig gesponsord
Hij vertelt al zijn anekdotes alsof ze nieuw zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens ik zit even een compilatie van VI te bekijken en ineens komt een anekdote voorbij die Johan een paar uitzendingen geleden ook al vertelde alsof het een nieuwe anekdote was.http://www.dailymotion.co(...)l-1_sport&start=2853
"Als je een winterjas aan had, schoot je er met een uzi niet doorheen"![]()
Ja, die ras-Feyenoorder.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kon aan de TT zien wie hem geopend had. Knap van mij he?
En gelijk heeft hij. Mooi clubje. Niks mis mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FC Groningen is z'n tweede cluppie. Dé club van het noorden.
Daar is alles mis mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Mooi clubje. Niks mis mee.
Ah rot toch op jonge, FC Groningen is een mooie club man! Moet jij een koek?quote:
Saggies nou, ik ben Gijp niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah rot toch op jonge, FC Groningen is een mooie club man! Moet jij een koek?
Deed je dat vroeger bij Anderlecht ook? Iedereen een koek geven?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet voor een koek.
[ afbeelding ]
Ah joh, gewoon effe dollen met die gassies. Da's toch normaal?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed je dat vroeger bij Anderlecht ook? Iedereen een koek geven?
Nou dat vind ik niet normaal hoor Jan. Als ik zo om zou gaan met Wilfred of René dan gaan ze professionele hulp voor me zoeken.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon effe dollen met die gassies. Da's toch normaal?
Geef jij je vrouw nooit een koek?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet normaal hoor Jan. Als ik zo om zou gaan met Wilfred of René dan gaan ze professionele hulp voor me zoeken.
Nee die geef ik een beurt. Dan doe ik het op z'n hondjes, daar kan ik zo leuk bij blaffen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geef jij je vrouw nooit een koek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |