abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123624697
Mijn vriend is volgende maand jarig en ik wil hem graag een schakelarmbandje geven. Het is een cadeautje voor bij een ander cadeau, dus we hebben afgesproken dat ik dit cadeau niet al te duur zou doen. Dus rond de 20/30 euro. Nu is het zo dat Lucardi niet echt mooie armbandjes heeft voor mannen, dus ik vroeg me af of jullie een leuke webshop weten met mannenarmbanden. Het liefst staal of zilver (hoewel zilver weer duurder is).

Heel erg bedankt!
pi_123624732
Weet niet wat voor iets je zoekt maar http://www.rvs-armbanden.(...)_D47UCFczHtAodJ3UAqg

En google geeft ook veel resultaten hoor ;)
pi_123624772
Zilver is tegenwoordig inderdaad fucking duur, maar een stalen armband vind ik dan weer zo triest.

Maar goed, voor 30 euro vind je weinig moois nieuw qua zilver.
pi_123625777
Hoezo heeft Lucardi geen mooie armbanden? Als je goed zoekt vind je het wel hoor..Voor mijn vriend zijn verjaardag, heb ik bij de Lucardi een schakelarmband van staal gekocht voor toen in de aanbieding 17,50 volgens mij hebben ze die aanbieding nu weer op al het staal, hij was harstikke mooi en hij was er blij mee ;)
pi_123626082
Ik vind de Lucardi op dit moment echt heel erg tegen vallen. En bovendien moet het ook bij mijn vriend passen en ze hebben nu vooral armbanden met leer en dat past gewoon niet echt bij hem.
pi_123672697
Jouw vraag past beter in het subforum LIF dus daar verplaats ik hem naartoe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 5 maart 2013 @ 19:59:58 #7
18653 crew  D.
pi_123672830
Is het een verrassing?

Ik kan me voorstellen dat ie er anders weleens niet zo blij mee zou kunnen zijn
pi_123673664
Het is inderdaad een verrassing, maar ik weet wel wat hij leuk vind, maar ik heb dus wat leuke webshops nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')