abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132218567
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuk project!

Voor dat decoreren zou ik persoonlijk liever er wat langer over doen en spullen verzamelen die ik zelf mooi vind dan op van die woonsites te kijken. Daar vind je doorgaans toch alleen maar van die hippe dingen waar heel Vinex mee vol hangt (teksten als "Love" en "Home" en een grote zwart-wit canvasfoto van de bewoners, bijvoorbeeld). Dat zie je dan weer in zoveel huizen terug komen dat het onpersoonlijk wordt.
Mee eens! Heb een poging gedaan tot dat 'pinterest', maar dat werkt gewoon niet voor mij/ons. Niet dat we er oog voor hebben als we eenmaal in zo'n winkel staan, maar misschien dat 't wat komt op 't moment dat de kamers verder klaar zijn en ze alleen nog wat afkleding missen: nu met de eetkamer zo compleet niet als we hem willen is het ook niet makkelijk te bedenken wat je er eventueel in zou willen zetten en waar!
Ja doei.
pi_132218599
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuk project!

Voor dat decoreren zou ik persoonlijk liever er wat langer over doen en spullen verzamelen die ik zelf mooi vind dan op van die woonsites te kijken. Daar vind je doorgaans toch alleen maar van die hippe dingen waar heel Vinex mee vol hangt (teksten als "Love" en "Home" en een grote zwart-wit canvasfoto van de bewoners, bijvoorbeeld). Dat zie je dan weer in zoveel huizen terug komen dat het onpersoonlijk wordt.
Er is nog meer dan dat, natuurlijk. Je kan er zelf uitpikken wat je leuk vindt. Boeiend dat andere mensen dat dan ook hebben.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132218756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Mee eens! Heb een poging gedaan tot dat 'pinterest', maar dat werkt gewoon niet voor mij/ons. Niet dat we er oog voor hebben als we eenmaal in zo'n winkel staan, maar misschien dat 't wat komt op 't moment dat de kamers verder klaar zijn en ze alleen nog wat afkleding missen: nu met de eetkamer zo compleet niet als we hem willen is het ook niet makkelijk te bedenken wat je er eventueel in zou willen zetten en waar!
Daar zaten mijn vriendin en ik ook mee met onze verbouwing, als je eenmaal echt zelf moet kiezen dan zijn er vaak weer teveel opties :'). Gelukkig heeft zij een goed oog voor bijvoorbeeld mooie meubels en passen onze smaken goed bij elkaar.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132218793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef Goodbye het volgende:
Er is nog meer dan dat, natuurlijk. Je kan er zelf uitpikken wat je leuk vindt. Boeiend dat andere mensen dat dan ook hebben.
Het gaat mij er ook niet om of anderen ook iets hebben of niet, meer dat ik het idee heb dat sommige mensen, wanneer ze het zelf niet kunnen bedenken dan maar doen wat iedereen/veel mensen doet. Dan verval je dus in een 'standaard' Elle Wonen interieur met bijvoorbeeld een kookeiland terwijl dat niet bij/in je woning past. Maar ja, iedereen heeft tegenwoordig een kookeiland, dus dan wij ook, lijkt dan de gedachte.
pi_132219494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Uitspraak van het jaar gaat trouwens naar de vloerbedekking legger toen hij de inloopkast in de slaapkamer open deed waar ook vloerbedekking moest komen te liggen:

"Wow... this is like the Tardis!"

:')_!
_O_ _O_ _O_ _O-
pi_132220048
quote:
11s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het gaat mij er ook niet om of anderen ook iets hebben of niet, meer dat ik het idee heb dat sommige mensen, wanneer ze het zelf niet kunnen bedenken dan maar doen wat iedereen/veel mensen doet. Dan verval je dus in een 'standaard' Elle Wonen interieur met bijvoorbeeld een kookeiland terwijl dat niet bij/in je woning past. Maar ja, iedereen heeft tegenwoordig een kookeiland, dus dan wij ook, lijkt dan de gedachte.
True, snap wat je bedoelt.

Al heb ik net een kookeiland besteld en daar is heul niks mis mee! :6
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132220257
Met een kookeiland is niets mis, je bent alleen vijf jaar te laat.
pi_132220347
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daar zaten mijn vriendin en ik ook mee met onze verbouwing, als je eenmaal echt zelf moet kiezen dan zijn er vaak weer teveel opties :'). Gelukkig heeft zij een goed oog voor bijvoorbeeld mooie meubels en passen onze smaken goed bij elkaar.
Nou, of we smaak hebben laat ik in het midden, maar we zitten meestal ook wel op één lijn hier, dat scheelt wel een hoop, inderdaad! ;)
Ja doei.
pi_132220447
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, of we smaak hebben laat ik in het midden, maar we zitten meestal ook wel op één lijn hier, dat scheelt wel een hoop, inderdaad! ;)
Gedeelde wansmaak is ook smaak, ofzo.
pi_132220872
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is zo fijn, scheelt een hoop gesteggel! :D

quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Met een kookeiland is niets mis, je bent alleen vijf jaar te laat.
Dat zal me nou echt een worst zijn! :D In mijn huidige huis past het niet, in mijn nieuwe huis juist heel goed.
pi_132231893
Wij hebben ook een kook(schier)eiland, geplaatst door de vorige bewoners. Staat wel echt mega goed in ons huis maar is echt mega onpraktisch met afwassen etc. Zou er zelf niet zo snel voor kiezen...
pi_132231918
Wij hebben gewoon een gasfornuis :@
Ja doei.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:25:51 #288
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_132233420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben gewoon een gasfornuis :@
Hebben jullie meer nodig?

Ik heb ook een gasfornuis.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_132233451
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hebben jullie meer nodig?

Ik heb ook een gasfornuis.
Nee, wij niet nee :+ Althans, er is hier niet eens ruimte voor een kookeiland! :D
Ja doei.
pi_132233767
Ik vind jullie keuken wel heel tof! O+
pi_132755925
Nou, maar weer 's door. Kerst komt dichterbij! :') :D

De studeerkamer is bijna klaar voor een behangetje en dan kunnen we de boekenkasten aan weerszijden van de schouw gaan bouwen en dan is die klaar! De kunstwand zit erin, logeerbank staat boven, etc. Moet ik nog 's foto's van maken.

En vandaag zijn we met de badkamer doorgegaan! Hebben vanochtend het toilet en de wasbak uit de badkamer gehaald en de laatste tegels en plinten eruit getikt. Zo, over een uurtje gooien we er een floor leveler in en gaan we een dagje en een nachtje op pad, kan dat mooi drogen! En dan morgen tot en met zondag aan het tegelen/verven :)

Ja doei.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:54:17 #292
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_132756264
Good busy ^O^
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_132796912
Plinten erin en tegelen! *O* :z Komende dagen in de garage naar de wc.. :')

Voor buiten de douche hebben we de bruine tegels weggelaten, iets rustiger/lichter :)
Ja doei.
pi_132812259
Zo, de meeste tegels zitten erop. Niet alle aansluitingen enzo verdienen de schoonheidsprijs, maar ach.. niets wat een beetje voegsel niet op kan lossen :D

Ja doei.
pi_132812347
Lekker hoor! Goed doorgewerkt _O_
pi_132813012
Het ziet er op de foto wat geler uit dan 't is, overigens. :') :D
Ja doei.
pi_132817071
Fraai ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 10:53:04 #298
269689 crew  Viv
pi_132818184
Op die laatste foto, komen er niet nog 2 rijen tegels bij aan de rechterkant? *twitch*twitch*
pi_132818222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Op die laatste foto, komen er niet nog 2 rijen tegels bij aan de rechterkant? *twitch*twitch*
ocd? O-)

Mooie man ^O^ Oh, en leuke tegeltjes too :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 november 2013 @ 10:57:32 #300
269689 crew  Viv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')