Sinds wanneer zijn de voorwaarden beperkt tot louter positieve bijdragen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Mishu het volgende:
Wat een heerlijke reacties weer. Als je niks positiefs te zeggen hebt zeg dan niks
Gewoon niet op reageren!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Mishu het volgende:
Wat een heerlijke reacties weer. Als je niks positiefs te zeggen hebt zeg dan niks
ziet er goed uit. weer behoorlijk wat werk verzet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Voortgang!
Gang voor:
[ afbeelding ]
Gang tijdens:
Vloerbedekking vervangen, behang (5 lagen ofzo) gestript en binnekort komt er glasweefselbehang op, wat we dan fatsoenlijk kunnen verven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapkamer voor:
[ afbeelding ]
Slaapkamer tijdens:
Dit is bijna klaar. Nog wat details her en der, maar we zijn er al grotendeels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Studeerkamer voor:
[ afbeelding ]
Studeerkamer tijdens:
Inbouwkasten weggebroken, nieuwe muur is nog in aanbouw. Hadden wat minder tijd dan verwacht en wat andere bezigheden/prioriteiten waardoor er minder af was vóór het leggen van de vloerbedekking dan we wilden. Hadden bijna de vloerbedekking nog weer een week uitgesteld, maar omdat we geen contact kregen met de winkel zagen we het maar als een teken en hebben we 't toch doorgang laten vinden. Wat een goed idee was. Want nu ligt het!
[ afbeelding ]
Best knien op bedquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we hadden eigenlijk eerst willen verven inderdaad, maar door wat tijdsmislukkingen kwam het niet meer uit. Hadden eerst uit willen stellen, vloerbedekking leggen, maar hebben ook niet meer zóveel tijd tot kerst. Dus dat wordt gewoon afplakken. Voor het behangen huren we 'een mannetje' in, en dan hoeven we als het meezit maar een klein deel te verven, zelf, aangezien we alleen het stuk onder de strip langs de trap willen verven (groen of beige ofzo..).
Slaapkamer nu, trouwens:
[ afbeelding ]
Eindelijk hangt deposter
er weer
Deze, dus, trouwens:
[ afbeelding ]
Zijn nu bezig met de plinten in de studeerkamer. Schoonheidsprijs gaat 't niet winnen![]()
_! maar ach, stopzinnetje is "Daar komt toch een <insert item> voor..."
Daar hebben we er twee van! Die heb ik echt al jaren! Gehad toen ik een jaar of 8 was ofzo? En ze functioneren als extra kussen voor als we op bed tv kijken, of een boekje lezen ofzo!quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Best knien op bedEn leuke poster.
Lopen gewoon vrij rond?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar hebben we er twee van! Die heb ik echt al jaren! Gehad toen ik een jaar of 8 was ofzo? En ze functioneren als extra kussen voor als we op bed tv kijken, of een boekje lezen ofzo!
Hmm nu ik je post zie en die van moblo nog eens lees, en de foto aanklik voor groter bedenk ik me dat die niet snel ergens heen gaatquote:
Zwaar weekend... zwaar weekend.quote:
ho ho, we hoeven toch niet alle positief te vinden, als ik iets niet mooi vind mag dat gewoon gezegd worden hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Mishu het volgende:
In het klein wel, toen ik hem n.a.v de posts aanklikte viel het wel opquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat 't een echt knijn was? Wow!
Wat zit je nou te hameren over asbest?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ho ho, we hoeven toch niet alle positief te vinden, als ik iets niet mooi vind mag dat gewoon gezegd worden hoor.
Trouwens hoe zat het met de asbest?
Dat zo wie zo, zelf er mee gaan rotzooien is een afrader.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Al zou het er in zitten mooi van af blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |