Bij Patty Brard zou je eerst de teletijdmachine aan moeten zetten. Eind jaren 70 was ze nog wel te pruimen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
zou iemand pakken die nog goorder is dan Heleen van Rooyen om je gevoelens van minderwaardigheid op die manier om te kunnen zetten in gevoelens van walging en superioriteit. Helaas kom je dan wel in de klasse Patty Brard en gelijken terecht, maar je moet iets over hebben voor peace of mind he.
Waarvan akte:quote:Op maandag 4 maart 2013 14:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bij Patty Brard zou je eerst de teletijdmachine aan moeten zetten. Eind jaren 70 was ze nog wel te pruimen.
tja, goorder dan Heleen van Royen gaat inderdaad lastig worden, dat geef ik grif toe.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bij Patty Brard zou je eerst de teletijdmachine aan moeten zetten. Eind jaren 70 was ze nog wel te pruimen.
Geen bekende vrouwen recentelijk overleden?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tja, goorder dan Heleen van Royen gaat inderdaad lastig worden, dat geef ik grif toe.
Er zat wel wat schapewol rond de schaamstreek, misschien dat dat nog haren van Ton waren?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Sta je zelf ook in t blad en ga je hierdoor scheiden? Dan schadevergoeding aanvragen![]()
O, en soatest
Bonnie St Claire?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tja, goorder dan Heleen van Royen gaat inderdaad lastig worden, dat geef ik grif toe.
Het was dan ook nogal donker in het hotel.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh ja! TS, Bonnie misschien?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bonnie St Claire?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gretta Duisenberg?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Pronte tietjes hoor, voor zo'n rijpe mevrouw.quote:
Oh ja, dat kan ook nog wel, maargoed, het is natuurlijk jouw gemoed dat bevrijd moet worden van zelfhaat, dus het is ook jouw beslissing he.quote:
zie ik daar een nieuw sbs 6 programmaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
zou iemand pakken die nog goorder is dan Heleen van Rooyen om je gevoelens van minderwaardigheid op die manier om te kunnen zetten in gevoelens van walging en superioriteit. Helaas kom je dan wel in de klasse Patty Brard en gelijken terecht, maar je moet iets over hebben voor peace of mind he.
Sterren Pakkenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
zie ik daar een nieuw sbs 6 programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |