jij mag me ene blazenquote:
Wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef Michielos het volgende:
rest mij jullie niet veel anders dan jullie een spetterend weekend te wensen! feest ze fokkers !!
5 dagen lijkt me overdrevenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij mag me ene blazen
echt wat een marteling dit. Dit gaat ook gewoon 5 dagen duren he![]()
hahahahah klinkt herkenbaarquote:Op maandag 4 maart 2013 13:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gebeurt me ook altijd. Vooral na een hele nacht zuipen en dan een pizza, bitterbal of iets anders heet proberen te kauwen.
Bedankt voor het aanbod, ik zal het overwegen en je hoort binnen nu en 2 weken of je het geworden bent.quote:
ik pm je mijn nummer even, dan kun je me appen!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, ik zal het overwegen en je hoort binnen nu en 2 weken of je het geworden bent.
Gezellig!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik pm je mijn nummer even, dan kun je me appen!
Ohja, van die hardkorstige stokbroden en zulksch.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
weet je wat nog erger is, als je te veel chips of cruesli of andersoortig ruw voedsel gegeten hebt, en je hele verhemelte is opengeschuurd door die shit
hahaha ik kwam op het briljante idee om net een kommetje chips te eten.. Naturel... Dit was een letterlijke vertaling van "op wonden zout strooien"...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
weet je wat nog erger is, als je te veel chips of cruesli of andersoortig ruw voedsel gegeten hebt, en je hele verhemelte is opengeschuurd door die shit
ik stel voor dat je je pijn omzet in agressie, en dat je die agressie vervolgens gaat uiten op onschuldige voorbijgangers.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
hahaha ik kwam op het briljante idee om net een kommetje chips te eten.. Naturel... Dit was een letterlijke vertaling van "op wonden zout strooien"...![]()
![]()
ik stel voor dat jij je gemak houdt, want ik ontplof zowat uit woedequote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik stel voor dat je je pijn omzet in agressie, en dat je die agressie vervolgens gaat uiten op onschuldige voorbijgangers.
heel goed, ik zie dat je al halverwege bentquote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij je gemak houdt, want ik ontplof zowat uit woede
Dat weet ik wel hoor! En dan nu waterijsjes halen!!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geef dan ook echt om je itt die andere FOK!ers hier die op je haten en jaloers op je zijn
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef pikinhand het volgende:
Herkenbaar, al is het wel dom om dat te krijgen van soep, dat is makkelijk te vermijden.
Pizzabroodjes eten als ze nog heet zijn is veel erger, bij de eerste hap verbrand je het tandvlees direct achter je voortanden en een uur later vallen de vellen eraf.
Sta op het punt om boodschappen te doen. Perenijs Festini of raketjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef Michielos het volgende:
Dat weet ik wel hoor! En dan nu waterijsjes halen!!
you know which onesquote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sta op het punt om boodschappen te doen. Perenijs Festini of raketjes?
jaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Aldo-MC het volgende:
Terechte klacht
Ik heb dit altijd na pizza
Maar je heet Martijn?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef Martijn93 het volgende:
goude tip van ria; vaak genoeg doen dan voel je er niks meer van
gr gr ria
haha ok haha geevniquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
o zit ik weer op de account van me soon
exkuuses
gr gr ria (niet martijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |