abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:28:39 #1
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_5682320
Ik ben nogal iemand die gek is op een ander (en meestal is dat mn vriend) cadeautjes geven.
Niet om liefde te kopen, maar gewoon om hem extra te laten zien dat ik blij ben met hem, dat ik van m hou en dat ie belangrijk voor me is.
Naast cadeautjes geven ben ik ook heel lichamelijk ingesteld. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik niet alleen laat zien dat ik van m hou dmv cadeaus maar ook gewoon door te knuffelen en bijvoorbeeld onverwachts even langs te gaan om een kus te brengen ofzo.

Nu heeft mn vriend gezegd dat hij vindt dat ik teveel cadeaus geef. Hij voelt zich er ongemakkelijk bij, dus ik probeer dat te minderen. Maar wat ik me afvroeg is of er meer mensen zijn met dit 'probleem'?

pi_5682347
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 12:28 schreef star9 het volgende:
Nu heeft mn vriend gezegd dat hij vindt dat ik teveel cadeaus geef. Hij voelt zich er ongemakkelijk bij, dus ik probeer dat te minderen
Lijkt me wel logisch. Een kadootje is leuk als het heel soms wordt gegeven of bij een gelegenheid. Als je heel vaak een kadootje geeft, is dat gewoon niet meer speciaal.
pi_5682379
ik hou helemaal niet van cadeau's (krijgen)

hoeft van mij allemaal niet. zoals je al zegt vind ik 't veeeeel leuker/fijner om een kus te krijgen, of dat er ff om mn nek gehangen wordt

cadeautjes zijn over 't algemeen (is mijn ervaring) wel leuk, maar niet iets wat ik voor mezelf zou kopen. als ik iets heb of krijg wat ik al niet voor mezelf zou kopen, wat moet ik er dan mee ? (heel kort door de bocht)

Ben wat dat betreft heel pragmatisch ingesteld. En liefde hoeft van mij absoluut geen geld te kosten.

En inderdaad, ik geef ook niet veel cadeautjes weg. Niet omdat ik niet wil (ben ik wel afgeleerd ) maar meer omdat ik 't benul niet heb, omdat ik er zelf zo weinig waarde aan hecht. Ik zou ook niet weten WAT ik zou moeten kopen. (en tuurlijk, 't gaat meer om 't idee dan om wat 't echt is .. maartoch!)

Als je dan toch 'cadeautjes' wil geven .. betaal dan een avondje romantisch uit eten, of een filmpje,. ofzo.. that's my way of showing

pi_5682440
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 12:28 schreef star9 het volgende:
Nu heeft mn vriend gezegd dat hij vindt dat ik teveel cadeaus geef. Hij voelt zich er ongemakkelijk bij, dus ik probeer dat te minderen. Maar wat ik me afvroeg is of er meer mensen zijn met dit 'probleem'?
Ik kan me wel wat voorstellen bij de gedachten van je vriend. Het geven van kadootjes schept ook verwachtingen, een soort druk. En daar houden mannen niet van!
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:44:22 #5
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_5682511
Ik zou et vreselijk vinden iemand die dat steeds doet... rrrr
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:46:13 #6
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5682531
ik heb dat net andersom, ik heb een vriendin die altijd om mijn nek hangt en 10000000000 kusjes geeft maar ik zie nooit cadeau's...
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:05:00 #7
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_5682837
Maak je niet te druk het is altijd leuk om cadautjes te krijgen vind ik. Maar je kan natuurlijk overdrijven. Wat ik altijd een stuk fijner vind om te horen is. Als me vriendin of iemand in eens op een heel stom moment heel spontaan zegt dat ze van me hou dat voelt heel goed vind ik. Maar hoe een ander dat ziet is natuurlijk weer anders. Maar maak je niet te druk.
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:16:31 #8
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5682993
Misschien is, door de grote hoeveelheden cadeautjes die je hem geeft, het bijzondere er een beetje af voor hem?

Misschien werkt het beklemmend op hem? Je kunt iemand n.l ook verstikken of teveel overweldigen met je (goedbedoelde) aandacht.

Als ik je posts lees krijg ik soms het gevoel dat je enige focus in het leven je vriend is.

Misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar bijna alle topics die je opent gaan over je vriend en de vraag wat wij van zus en zo verrassing/cadeautje/etentje vinden dat je voor hem hebt geregeld.

Alsof je bang bent hem kwijt te raken als je hem niet overlaadt met presentjes terwijl je relatie juist spannend blijft als je ook duidelijk laat zien een eigen leven te hebben, los van hem.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5683228
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 13:16 schreef Noayla_ het volgende:
Als ik je posts lees krijg ik soms het gevoel dat je enige focus in het leven je vriend is.

Misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar bijna alle topics die je opent gaan over je vriend en de vraag wat wij van zus en zo verrassing/cadeautje/etentje vinden dat je voor hem hebt geregeld.

Alsof je bang bent hem kwijt te raken als je hem niet overlaadt met presentjes terwijl je relatie juist spannend blijft als je ook duidelijk laat zien een eigen leven te hebben, los van hem.

Had ik maar het tact om dit op deze manier te melden!
Eigenlijk verwoordt dit precies wat ik dacht!

* Frenkie had ws iets gepost als: get a life!

vrijdag 6 september 2002 @ 15:42:16 #10
17303 star9
pi_5684459
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 13:16 schreef Noayla_ het volgende:
Misschien is, door de grote hoeveelheden cadeautjes die je hem geeft, het bijzondere er een beetje af voor hem?

Misschien werkt het beklemmend op hem? Je kunt iemand n.l ook verstikken of teveel overweldigen met je (goedbedoelde) aandacht.

Dat is ie zeker niet hoor..
en nu helemaal niet meer.. nu mn studie begonnen is bedoel ik. En richt me ook zat op andere dingen (schrijf verhalen, zoek vriendinnen op, ben bezig met een tekenontwerp enz enz..) Maar ik snap wel dat het hier zo lijkt.
En dat komt eigenlijk doordat het de laatste tijd zo goed gaat in mn leventje.. dus verder heb ik niet veel te melden..maar ik snap jou wel..

Ik raak hem niet kwijt als ik hem niets geef, dat besef ik wel. Ik weet dat 'er zijn' genoeg voor hem is. En dat 'er zijn' kan ook op afstand dmv af en toe een telefoontje enzo.
Maar nogmaals, ik snap jou ook heel goed.

vrijdag 6 september 2002 @ 15:43:16 #11
17303 star9
pi_5684472
En even een beetje offtopic, heb gruwelijk veel voor mezelf gekocht vandaag.. tis dus ook niet dat ik mezelf niets gun ofzo.
  FOK!fossiel vrijdag 6 september 2002 @ 16:04:36 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_5684762
Kan me ook best voorstellen dat je vriend zich ongemakkelijk voelt, helemaal als hij zelf niet zo 'cadeaugeverig' is. Zelf ben ik dat ook niet en als mijn vriendin dan zomaar iets geeft heb ik altijd het gevoel dat ik wat moet teruggeven, helemaal als zij al vaker iets heeft gegeven terwijl ik geen cadeutjes heb gegeven. Ook al zegt ze dat het helemaal niet hoeft krijg ik toch het gevoel dat ik haar niet genoeg cadeautjes geef zeg maar...
Beetje vaag maar je snapt em wel (denk ik...;))
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_5684802
Me ex had altijd wel iets bij zich (kheb voor weet ik veel hoeveel geld aan cadeau's hier staan..) en dat is zooooooooooooooooooooooooooo vet irritant! Ik heb veel liever dattie spontaan een kus komt brengen dan een gigantische knuffelbeer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')