Een stel semi- BN'ers , die onder leiding van Brard met een kudde koeien door Utah trekken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij Echte meisjes....?
Ik zal even voor je kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat wordt lastig op mijn werk![]()
Ik google wel ff
das inderdaad erg veel. ik ga zo ff uurtje skeeleren vanavond na het eten ff sportschool.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje minder sporten. De afgelopen tijd heb ik consequent om de dag 1,5 tot 2 uur gesport. Da's best veel.
Willpower!quote:
Ik doe ook niet aan sportscholen maar heb handig gebruik gemaakt van een verhoging van 30 cm in mijn woonkamer. Verstand op 0 en zweten maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:49 schreef pullup het volgende:
Em
[..]
Ik ben gisteren weer lekker begonnen met trainen en er moet ook weer 10 kg af vind ik zelf. Sportscholen doe ik niet aan dus ik moet het van lekker fietsweer hebben.
Jammer dat ik dat moet missen vanavondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een stel semi-bekende BN'ers , die onder leiding van Brard met een kudde koeien door Utah trekken.
Claire tegen een koe: "Het gaat er nie om dá je nie naar me luistert, maar het gaat om de manier waarop!"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat moet missen vanavond![]()
Maar had wel even willen zien hoe Ricardo en Claire het doen in combinatie met koeien.
quote:
Dank jequote:
Hoi Dot, blijkbaar niet. Het is om te janken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Een goede middag people
Waardeloze programma's weten ze niets anders te verzinnen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Claire tegen een koe: "Het gaat er nie om dá je nie naar me luistert, maar het gaat om de manier waarop!"
Volgens mij beter dan hardlopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:50 schreef jacqhassel het volgende:
wil eigenlijk ook gaan spinnen. maar blijkt enorm slecht te zijn voor de knieen
[..]
Claire tegen een koe: "Het gaat er nie om dá je nie naar me luistert, maar het gaat om de manier waarop!"
Geloof dat barbies verhuizing er ook op komt ergens deze week.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Dot, blijkbaar niet. Het is om te janken.
[..]![]()
ja in september start er een nieuwe sportschool hier om de hoek dus misschien daar spinnen .Waar ik nu sport hebben ze alleen een klasje van mensen die het al 4 jaar doenquote:
[..]
Dan is ze prima op haar plek daarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]![]()
![]()
wat vond ik claire een domme koe zeg
Ook dat nogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof dat barbies verhuizing er ook op komt ergens deze week.
Die naam moest ik even opzoeken. Dat programma is volledig aan me voorijgegaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat wil ik toch zeker wel een keer gezien hebben. Doet dat kind Ponticorvo niet mee?
Onder soortgenotenquote:
Ja, ook dat. Wat een tokkies zijn dat zeg. Dat ze daar überhaubt geld insteken is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Geloof dat barbies verhuizing er ook op komt ergens deze week.
Zij van Mijn vieze vette vervelende vunzige verloofde, Sterren dansen op het ijs, X-factorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die naam moest ik even opzoeken. Dat programma is volledig aan me voorijgegaan.
Ja het schijnt toch redelijk bekeken te worden anders zijn erniet iedere keer nieuwe afleveringen lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Wat een tokkies zijn dat zeg. Dat ze daar überhaubt geld insteken is mij een raadsel.
Ik ga in de tuin van het zonnetje genieten. Laterzzz.![]()
Geniet er vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Wat een tokkies zijn dat zeg. Dat ze daar überhaubt geld insteken is mij een raadsel.
Ik ga in de tuin van het zonnetje genieten. Laterzzz.![]()
Klopt, laatste serie was best goed bekeken. Domheid scoort nog steeds. Helaasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het schijnt toch redelijk bekeken te worden anders zijn erniet iedere keer nieuwe afleveringen lijkt mij.
dat heb ik gezien mijn vieze vette verloofde ik geloof nooit dat het echt isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij van Mijn vieze vette vervelende vunzige verloofde, Sterren dansen op het ijs, X-factor![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof er ook niets van, zo erg kan je je eigen familie toch niet in de maling nemen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat heb ik gezien mijn vieze vette verloofde ik geloof nooit dat het echt is
Is naar mijn idee gewoon goed geacteerd al moest ik lachen om die onderbroek met pindakaas![]()
![]()
![]()
ja ik dus ook heerlijk als je gewoon ff avondje niets wil lekker bankhangenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niets van, zo erg kan je je eigen familie toch niet in de maling nemen?
Maar ik vond het wel een vermakelijk programma
Michella Koxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ordinaire stuk vreten, Michaella of zoiets, doet ook mee. Wat een muil heeft dat mens zeg.
Maar ik ga ook wel even gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |