Deel 2 en 3 worden uitgezonden op respectievelijk 13 en 20 september.
Dit mag je niet missen! Deze show is echt geweldig. Ook al ken je alle 3 de shows al...
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 06-09-2002 12:20]
*ben er wel niet maar kan wel de video instellen ![]()
*Burp*
quote:Shit, kom er nu pas achter nu ik dit topic zie. Was naar de bios en kwam om 0:00 thuis
Op vrijdag 06 september 2002 12:19 schreef Tackleberry het volgende:
Vanavond (vrijdag 6 september) op Nederland 3, van 23.00 tot 0.00: Deel 1 van Acda & De Munnik - Trilogie.Deel 2 en 3 worden uitgezonden op respectievelijk 13 en 20 september.
Dit mag je niet missen! Deze show is echt geweldig. Ook al ken je alle 3 de shows al...
Had gelukkig wel vorige week al een mailtje gestuurd naar Nederland of iemand het voor me kon opnemen
Dan is er aardig in geknipt
Alle liedjes eruit waarschijnlijk ![]()
![]()
quote:Ik heb het nog niet gezien, maar in de openingspost lees je dat het in 3 delen uitgezonden zal worden. Dus waarschijnlijk is het niet (amper) in geknipt.
Op zaterdag 07 september 2002 00:15 schreef Nerd het volgende:
Trouwens? van 23.00 tot 00.00?? Damn...dat is maar een uurtje!!!Dan is er aardig in geknipt
Alle liedjes eruit waarschijnlijk
quote:Dat zijn de 3 verschillende delen van de trilogie. Dus 3 verschillende shows.
Op zaterdag 07 september 2002 00:33 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar in de openingspost lees je dat het in 3 delen uitgezonden zal worden. Dus waarschijnlijk is het niet (amper) in geknipt.
quote:juist niet....3 sketches ofzow en veel liedjes
Op zaterdag 07 september 2002 00:15 schreef Nerd het volgende:
Trouwens? van 23.00 tot 00.00?? Damn...dat is maar een uurtje!!!Dan is er aardig in geknipt
Alle liedjes eruit waarschijnlijk
quote:Nope, het is de show Trilogie die in drie delen wordt uitgezonden...
Op zaterdag 07 september 2002 00:44 schreef Nerd het volgende:
Dat zijn de 3 verschillende delen van de trilogie. Dus 3 verschillende shows.
En ik kan het weten, want ik heb die show gezien
quote:Hoe zit dat dan precies? Want volgens mij zijn het gewoon fragmenten uit de vorige shows... of is het ook een soort van best-of-de-vorige-3?
Op maandag 09 september 2002 15:25 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Nope, het is de show Trilogie die in drie delen wordt uitgezonden...
En ik kan het weten, want ik heb die show gezien
quote:Het zijn stukjes uit de show Trilogie (wat een samenvatting van de vorige 3 shows is),
Op maandag 09 september 2002 16:01 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Hoe zit dat dan precies? Want volgens mij zijn het gewoon fragmenten uit de vorige shows... of is het ook een soort van best-of-de-vorige-3?
"als je kijkt naar foto's uit de jaren '70, dan is het gras altijd GEEL !"
Is dat nou exact hetzelfde als met deze drie uitzendingen ?
Of betreft het (ook nog) iets anders..
quote:Er is iets in geknipt omdat er problemen waren met rechten waren van bepaalde nummers, zoals de Macarena (schijf je dat zo
Op vrijdag 10 januari 2003 19:32 schreef Durbin het volgende:
Hoe zit het nou met de dvd 'Trilogie' ?Is dat nou exact hetzelfde als met deze drie uitzendingen ?
Of betreft het (ook nog) iets anders..
quote:Thx!. Een dvd-aanschaf is in principe dus niet nodig.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:05 schreef JackRyan het volgende:[..]
Er is iets in geknipt omdat er problemen waren met rechten waren van bepaalde nummers, zoals de Macarena (schijf je dat zo
) Dan zou de DVD onbetaalbaar worden, aldus Thomas Acda in het forum van hun eigen website. Vandaar dat op de DVD ook staat: Geknipt voor tv.
quote:wtf waarom schop je dit topic nu pas naar boven. nu heb ik het gemist
Op vrijdag 10 januari 2003 23:52 schreef Durbin het volgende:[..]
Thx!. Een dvd-aanschaf is in principe dus niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |