PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Team met IF Kroos is altijd een goed idee. baas der bazenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik had al een leuk team in gedachten met IF Kroos
Tevens faal ik met Silvers, ik had er een keer één gemaakt, die met die van Anderlecht en ik verloor bijna alles in de Silver cup, in divisie 1 en in de gold cup...
Dus daar begin ik liever niet meer aan, pijnlijke herinneringen
is voor mij best veel, zeker op een speler die nu voor maar 40k gaatquote:
Kevinquote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Top Gear was echt geniaal jazin in volgende week
Was echt geweldig manquote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Top Gear was echt geniaal jazin in volgende week
Mijn toernooiteamquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een leuk team met Rooney heeft? 250K max
352 als het kan of 451
Wel als CAM, niet als spits
sowieso voor 3-5-2 gaan dan, want als hij ook maar iets van het midden staat in de opstelling, dan doet hij helemaal niks meer goedquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
Iemand die een leuk team met Rooney heeft? 250K max
352 als het kan of 451
Wel als CAM, niet als spits
Ja hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hee LarsBijgekomen van gister
[..]
ja mooi man
Dat ie dat stuk deur eruit had gehaald
de voetbalschoenen gaan aan voor clubsquote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Joh joh joh... Sinds ik weet hoe die werkt is hij fantastisch!
weet wel zeker van nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja haha![]()
Vroeg me wel af of ze echt in dat kut hotel hebben geslapen
Ja dacht ik ook al, toch kwam het erg overtuigend over dat ze het zo kut vonden.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet wel zeker van nietDeze dingen zijn meestal tot in de puntjes geregeld
tuurlijk het zijn acteurs.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al, toch kwam het erg overtuigend over dat ze het zo kut vonden.
In dat geval zou ik even een vergrootglas mee nemenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij eindelijk je skills zien.
Ik heb gewerkt aan mijn skills hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zou ik even een vergrootglas mee nemen
Ik speel op een rond veldquote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus nu krijg ik alle hoeken van het veld te zien?
HAHAHAHHAH GOEIJEN GARPJEN XDquote:
Tegen mij scoorde je vorige keer hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
En ik scoor ook nooit dus POTS je zal wel winnen.
Nee dat was een eigen doelpunt van jouquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tegen mij scoorde je vorige keer hoor
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee dat was een eigen doelpunt van jou
Sgoedquote:
Ja ik ook anders kon ik nog even handelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sgoed
Baal van die webapp
Dan maar even Studio Ajax kijken en vervolgens pitten
Kan ook jaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bale voor Young, en Kaboul op RCB.
heb je je coins nou alquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben zo content met FIFA dit jaar. Echt fantastisch!
sarcasme.gif
ik zit er nog wel inquote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
EA SPORTS Football is currently down for maintenance. The site will be back soon.
Aanklagen die gasten
Rooneyquote:
haalt dat toch nooit gekkiequote:
Carequote:
...quote:
ja ik doei.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
iemand op de PS3 geïnteresseerd in een IF Sissoko in 4-5-1 op CM?
heb je Borgen al gezien(is nog niet als serie afgelopen op de VARA)? POTS vind die volgens mij ook leuk, topseriequote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een leuke serie/film waar ik vanavond van zou kunnen genieten?
Man in black manquote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
dat is mooi, jongenquote:
Absoluut topserie. Geen actie ofzo, maar mooie insights in politieke spelletjesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb je Borgen al gezien(is nog niet als serie afgelopen op de VARA)? POTS vind die volgens mij ook leuk, topserie
Django al gezien zeker?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
Leuke film, Liam Neesonquote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup
Ik ga denk ik dit downloaden en bekijken : Unknown (2011) - IMDb
Vind ik ook zo mooi en dat hun privéleven zo moeilijk stand houdt door hun baan bij al die hoofdrolspelers, ik vind het zeker een 8,3 waardquote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut topserie. Geen actie ofzo, maar mooie insights in politieke spelletjes
Ik heb een keer NBA Live gekocht dacht 2009.quote:
8,3 ookquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vind ik ook zo mooi en dat hun privéleven zo moeilijk stand houdt door hun baan bij al die hoofdrolspelers, ik vind het zeker een 8,3 waard
Ik ben altijd iets TE kritisch, zodat ik er meer van kan genietenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
8,3 ook
Geen 8,5?
Just kidding, ik kijk 'm iedere vrijdag weer met erg veel plezier terug
'wel goed'quote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
Die Westbrook van Oklahoma City is ook wel goed.
quote:
knappe jongen die hem goedkoper dan dat kan krijgenquote:
understatement of the yearquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry voor de verkeerde woordkeus baas.
Kobe Bryant en Lebron James zijn ook wel leuke basketballertjesquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knappe jongen die hem goedkoper dan dat kan krijgen
[..]
understatement of the year
15 als je zus hem bezorgdquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knappe jongen die hem goedkoper dan dat kan krijgen
[..]
understatement of the year
ha gayquote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kobe Bryant en Lebron James zijn ook wel leuke basketballertjes
Omdat 91 goals in een kalenderjaar Gr grquote:Op zondag 3 maart 2013 22:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is dat met die rode messi? Messi 91, is net zo als de normale Messi, maar dan 99 shooting. Is dat wat anders dan een IF? En waarom is hij lager dan een normale Messi, maar wel beter?
gr gr
hij is 91, omdat hij 91 goals had in 1 kalenderjaar. Dat was een wereldrecord, en EA doet aan cocksucking, daarom heeft hij hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is dat met die rode messi? Messi 91, is net zo als de normale Messi, maar dan 99 shooting. Is dat wat anders dan een IF? En waarom is hij lager dan een normale Messi, maar wel beter?
gr gr
ok dankjewel fijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat 91 goals in een kalenderjaar Gr gr
Gr gr
DOL-FIJNquote:
Huh sinds wanneer werk jij bij EA ?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij is 91, omdat hij 91 goals had in 1 kalenderjaar. Dat was een wereldrecord, en EA doet aan cocksucking, daarom heeft hij hem.
Hij is wel beter dan normale Messi, maar meer gewoon een collector's item.
quote:
ik werk daar al sinds mijn geboorte, maar ben er pas ontslagen omdat ze erachter kwamen dat ik geld op het account van mensen zette. Ik ben boos en als je gratis coins wil, ga dan naar (willekeurige website die je scamt) en vul je EA email, password en security question inquote:
Ik vind het nog raar dat FOK! geen dolfijnen smiley heeft, Lompehork en ik hebben een keer geprotesteerd daarvoorquote:
Of een Pinguinquote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het nog raar dat FOK! geen dolfijnen smiley heeft, Lompehork en ik hebben een keer geprotesteerd daarvoor
wat zegt hij dan?quote:
Ik had er laatst één gezien die Pinguïns bazen vond, maar ben de naam kwijt...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of een Pinguin
(Geen idee welke mod of schrijver van FOK! die bazen bazig vindt)
Dat de impact van ROnaldo en van Persie in een ander team groter zal zijn dan de impact van Messi.quote:
goede comeback welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen geloof hem niet voor de zelerheid vul stuur mij in een pm je email ww en beveiligingsvraag enzo dan zorg ik ervoor dat hij er niet op kam!
dat is ook zo, want Messi kan in principe helemaal niks tegen een echt fysieke tegenstander, Ronaldo en Van Persie welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat de impact van ROnaldo en van Persie in een ander team groter zal zijn dan de impact van Messi.
Messi rendeert goed in een team met snel combinatiespel, van Persie en ROnaldo zijn veelzijdiger.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is ook zo, want Messi kan in principe helemaal niks tegen een echt fysieke tegenstander, Ronaldo en Van Persie wel
en dan zijn er vast nog meer redenen. Zeker veel die voor Van Persie pleiten, vanwege zijn inzicht.
Rooney is belangrijker voor Man Utd dan Van Persie Xquote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi rendeert goed in een team met snel combinatiespel, van Persie en ROnaldo zijn veelzijdiger.
Mijn ballen zijn behaarder dan jouw hoofd, en ik heb ze net geschoren...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rooney is belangrijker voor Man Utd dan Van Persie X
is ook zo, maar dat komt door de speelstijl, Rooney past niet overal in, maar wel in die van United, Van Persie past bijna overal in, dus ook in die van United. Alleen speelt Rooney(quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rooney is belangrijker voor Man Utd dan Van Persie X
Best knap als je weet dat ik gewoon haar heb XOXOquote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn behaarder dan jouw hoofd, en ik heb ze net geschoren...
Zei je nou ballen?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn behaarder dan jouw hoofd, en ik heb ze net geschoren...
Van Persie zal mislukken bij Barca.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is ook zo, maar dat komt door de speelstijl, Rooney past niet overal in, maar wel in die van United, Van Persie past bijna overal in, dus ook in die van United. Alleen speelt Rooney() er al zo'n 8 jaar in en Van Persie nog maar 3/4 seizoen
Nee, ik bedoel gewoon ballenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zei je nou ballen?
Je bedoelde vast ballen.
quote:
Watquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je de neger omdat het moet weer hoor
Messi>Van Persie.quote:
Vertel.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand Derksen en Van Bommel gezien? WTF deed Mark johZelden zo gelachen, wat een rare reactie
Haha hoezo? Wat gebeurde er?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand Derksen en Van Bommel gezien? WTF deed Mark johZelden zo gelachen, wat een rare reactie
Nee, Rudy Vollerquote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
waarom moest Van Persie dan LW?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Messi>Van Persie.
Dan moest Van Persie LW en daar mislukt hij.
Messi beter op RW ?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom moest Van Persie dan LW?
Volgens mij is Messi beter op RW en kan dan Van Persie in de spits.
Zoek een vriendin.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al de hele avond geen web app, ik heb me zelden zo verveeld
Misschien moet je je toch wat meer socialer openstellen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer, ik had net mijn schoenen (gucci) aangetrokken en mijn muts (gucci) op gedaan, en ik wou al naar je toe komen.quote:
Net alsof die wel op de webapp kanquote:
op CF/ST heeft hij een hoger rendement, maar is Barca niks tegen defensief sterke tegenstanders. Op RW kun je dan veel vrijer spelen en dan kun je er nog een wereldspeler in je team kwijt. Lijkt me echt wel rendabeler dan alleen Messi op CF/ST en Van Persie niet of op LWquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Messi beter op RW ?
Hij heeft veel hoger rendement op CF/ST
En dan zeg jij nog dat hij beter op RW is
quote:
Barca niks tegen defensief sterke tegenstanders ?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op CF/ST heeft hij een hoger rendement, maar is Barca niks tegen defensief sterke tegenstanders. Op RW kun je dan veel vrijer spelen en dan kun je er nog een wereldspeler in je team kwijt. Lijkt me echt wel rendabeler dan alleen Messi op CF/ST en Van Persie niet of op LW
quote:
Het ging over het WK. En ze lieten die kans zien van Robben in de finale. Ging hij eerste helemaal zitten huilen hoe een geluk het wel niet was, ongelooflijk vond ie het. Hij had de beelden nog nooit echt terug gezien want daar kon hij niet tegen. Toen wilde Derksen doorgaan op waarom hij nou bij Bayern wegging, en toen kromp Van Bommel helemaal ineen, hij kreeg een raar gevoel. Begon bijna te huilen. Hij ging ook heel raar praten, als een kind dat net geschopt was door een ander kind maar niet wilden laten merken dat hij pijn had. Derksen wist ook echt niet wat ie ermee aan moestquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind dat we allemaal naar de verjaardag van DS2 moeten komen en hem dan allemaal SMLENO-dealtjes moeten geven als cadeau
wtfquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Het ging over het WK. En ze lieten die kans zien van Robben in de finale. Ging hij eerste helemaal zitten huilen hoe een geluk het wel niet was, ongelooflijk vond ie het. Hij had de beelden nog nooit echt terug gezien want daar kon hij niet tegen. Toen wilde Derksen doorgaan op waarom hij nou bij Bayern wegging, en toen kromp Van Bommel helemaal ineen, hij kreeg een raar gevoel. Begon bijna te huilen. Hij ging ook heel raar praten, als een kind dat net geschopt was door een ander kind maar niet wilden laten merken dat hij pijn had. Derksen wist ook echt niet wat ie ermee aan moestMaar je moet het eigenlijk even terugkijken. Was echt lachwekkend
Ik heb ze tegen Real, Celtic, Milan en Chelsea niet zoveel goed zien doen in aanvallend opzicht hoor?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Barca niks tegen defensief sterke tegenstanders ?
Naar welk Barca keek jij de afgelopen jaren ?
quote:
Wtf.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Het ging over het WK. En ze lieten die kans zien van Robben in de finale. Ging hij eerste helemaal zitten huilen hoe een geluk het wel niet was, ongelooflijk vond ie het. Hij had de beelden nog nooit echt terug gezien want daar kon hij niet tegen. Toen wilde Derksen doorgaan op waarom hij nou bij Bayern wegging, en toen kromp Van Bommel helemaal ineen, hij kreeg een raar gevoel. Begon bijna te huilen. Hij ging ook heel raar praten, als een kind dat net geschopt was door een ander kind maar niet wilden laten merken dat hij pijn had. Derksen wist ook echt niet wat ie ermee aan moestMaar je moet het eigenlijk even terugkijken. Was echt lachwekkend
Heb je al een idee wat je gaat doen als FUT er niet meer is?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
mag jij DS2 niet ofzo?quote:
3 van de 4 wedstrijden in dit jaar waar in ze duidelijk minder zijn kwa motivatie.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb ze tegen Real, Celtic, Milan en Chelsea niet zoveel goed zien doen in aanvallend opzicht hoor?
Nee, alsjeblieft niet want dan vraagt mijn moeder wie dat allemaal zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind dat we allemaal naar de verjaardag van DS2 moeten komen en hem dan allemaal SMLENO-dealtjes moeten geven als cadeau
Daar lijkt het soms wel op ja.quote:
Heb niks tegen hem hoor dat plaatje kwam gewoon in me hoofd op.quote:
maar ze winnen niet, want ze hebben dan als het echt moet toch geen spelers met stootkracht, zoals Van Persie dat wel heeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
3 van de 4 wedstrijden in dit jaar waar in ze duidelijk minder zijn kwa motivatie.
Staat ook niet voor niks afgelopen jaren
Tegen Chelsea creëerde ze gewoon genoeg kansen om te winnen.
Haters gonna hate he DS2. Laat ze maar praten, hun haat maakt jouw sterker!!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet want dan vraagt mijn moeder wie dat allemaal zijn
[..]
Daar lijkt het soms wel op ja.
Dit moet ik zienquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet want dan vraagt mijn moeder wie dat allemaal zijn
[..]
Daar lijkt het soms wel op ja.
gekke hoofd heb jij dan wel... als er een plaatje in op komtquote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb niks tegen hem hoor dat plaatje kwam gewoon in me hoofd op.
Hebben ze ook 14 (of meer zelfs) prijzen mee gewonnen, meer dan manchester united in de afgelopen 8 jaar volgens mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ze winnen niet, want ze hebben dan als het echt moet toch geen spelers met stootkracht, zoals Van Persie dat wel heeft.
Tevens ligt het volgens mij niet puur aan de motivatie, maar meer aan de veranderingen aan tactieken. en dan kunnen ze bij de NOS wel gaan lopen huilen dat al die tegenstanders anti-voetbal spelen, maar wat wil je dan? Nu dwingen ze Barca tot het aanpassen van hun eigen tactiek en dat blijken ze niet te kunnen, want ze hebben bijna 8 jaar lang alleen maar spelers geselecteerd op hun huidige systeem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
daar gaat het niet om, gaat alleen om de 4 wedstrijden die ze verloren hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hebben ze ook 14 (of meer zelfs) prijzen mee gewonnen, meer dan manchester united in de afgelopen 8 jaar volgens mij?
In 2011 speelden clubs ook defensief tegen Barca, maar ze straalde uit dat ze wouden winnen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ze winnen niet, want ze hebben dan als het echt moet toch geen spelers met stootkracht, zoals Van Persie dat wel heeft.
Tevens ligt het volgens mij niet puur aan de motivatie, maar meer aan de veranderingen aan tactieken. en dan kunnen ze bij de NOS wel gaan lopen huilen dat al die tegenstanders anti-voetbal spelen, maar wat wil je dan? Nu dwingen ze Barca tot het aanpassen van hun eigen tactiek en dat blijken ze niet te kunnen, want ze hebben bijna 8 jaar lang alleen maar spelers geselecteerd op hun huidige systeem.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Kassameisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En ze kosten alleen maar geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
dat kan heel goed kloppen, maar Manchester United houdt het nu ook al zo'n 26 jaar onder Ferguson vol op topniveau en spelen nog steeds hetzelfde spelletje. Dan vind ik dat ik nu wel het recht heb om het slap te vinden van Guardiola dat hij na vorig jaar stopt door een gebrek aan motivatie en de club niet met het oog op de toekomst achterlaat, maar gewoon een sabbatical neemtquote:Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hebben ze ook 14 (of meer zelfs) prijzen mee gewonnen, meer dan manchester united in de afgelopen 8 jaar volgens mij?
Ja.quote:
quote:
quote:
Ik moet me toch ergens mee voedenquote:
Ze wil je niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
__
Hier trouwens de link van het fragment met mark.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a572cfef-5ea7-49af-9a15-cc404548002f
1:30![]()
Ik ga weer even lachen, bedanktquote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
__
Stel dat Vilanova geen contract verlenging krijgt vanwege zijn gezondheid of wat dan ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat kan heel goed kloppen, maar Manchester United houdt het nu ook al zo'n 26 jaar onder Ferguson vol op topniveau en spelen nog steeds hetzelfde spelletje. Dan vind ik dat ik nu wel het recht heb om het slap te vinden van Guardiola dat hij na vorig jaar stopt door een gebrek aan motivatie en de club niet met het oog op de toekomst achterlaat, maar gewoon een sabbatical neemt
Sinds Guardiola weg is, kun je niet zeggen dat het echt super gaat, en ik had het eigenlijk gewoon over het feit dat hun speelstijl langzaamaan wat meer achterhaald begint te worden. In 2008 was het echt iets nieuws en in 2009 geperfectioneerd, maar sindsdien heb je wel steeds meer ploegen die doorkrijgen hoe ze ze echt aan moeten pakken en daar zal uiteindelijk ook Barcelona weer op moeten anticiperen
Ik weet niet of dat nu echt HET verschil zal maken, want die blijft waarschijnlijk dezelfde speelstijl hanteren, anders gaan er weer 4 jaar overheen, wil je een nieuwe stijl weer (bijna) geperfectioneerd hebben. En dat United vorig jaar verloor kwam door een gebrek aan kwaliteit in de selectie en het feit dat Bilbao op een vrij belangrijk moment een buitenspelgoal scoorde. Ferguson gaf toen al aan dat er iets miste in zijn elftal en dat hij zeker niet met pensioen zou gaan, voordat hij dat opgelost had. Nu heeft hij Van Persie erbij gehaald en zie het resultaat van de beste coach van de afgelopen 50 jaarquote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stel dat Vilanova geen contract verlenging krijgt vanwege zijn gezondheid of wat dan ook.
Hopelijk word Bielsa dan de coach van Barca (heb jij nog wel goede herinneringen aan).
God wat awkwardquote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
__
Dat is het, maar wel echt zijn emoties niet onder controle. En kom op zeg, is 3 jaar geleden. Get over itquote:
Jawel, ik denk het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Er zit echt wel een verschil tussen het spel van Bielsa en Vilanova.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu echt HET verschil zal maken, want die blijft waarschijnlijk dezelfde speelstijl hanteren, anders gaan er weer 4 jaar overheen, wil je een nieuwe stijl weer (bijna) geperfectioneerd hebben. En dat United vorig jaar verloor kwam door een gebrek aan kwaliteit in de selectie en het feit dat Bilbao op een vrij belangrijk moment een buitenspelgoal scoorde. Ferguson gaf toen al aan dat er iets miste in zijn elftal en dat hij zeker niet met pensioen zou gaan, voordat hij dat opgelost had. Nu heeft hij Van Persie erbij gehaald en zie het resultaat van de beste coach van de afgelopen 50 jaar
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel, ik denk het wel.
Via Whatsapp is het sowieso altijd kut. Dat werkt bij mij echt voor geen meter. Alles is dan ongeveer te misinterpeteren. En ze kan ook lekker bespieden of je online bent geweest enzo, ook geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
[..]
Jawel, ik denk het wel.
komt allemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
[..]
Jawel, ik denk het wel.
zo onvoorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf doet 'ie.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
__
[..]
Jawel, ik denk het wel.
Ze is gewoon loops en kan de aandacht niet handelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja precies ik dacht zit hij me nooit te fokken ?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf doet 'ie.![]()
Lijkt wel of 'ie in z'n broek zit te poepen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf doet 'ie.![]()
[ afbeelding ]
Dat snap ik, maar dat is met deze selectie moeilijk te doen, want deze selectie is gebouwd op het principe van Guardiola en Vilanova. Zoals ik al zei gaan er zeker een paar jaar overheen, wil je weer op wereldniveau meedoen met een andere speelwijze.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil tussen het spel van Bielsa en Vilanova.
Dat van Bielsa is niet heel erg op balbezit gericht meer op het druk zetten en zo snel mogelijk scoren.
[..]
Wtf doet 'ie.![]()
[ afbeelding ]
Het voelde eigenlijk wel goed. Ze was wel duidelijk qua hints.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Via Whatsapp is het sowieso altijd kut. Dat werkt bij mij echt voor geen meter. Alles is dan ongeveer te misinterpeteren. En ze kan ook lekker bespieden of je online bent geweest enzo, ook geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja, echt.quote:Ja, sowieso.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze is gewoon loops en kan de aandacht niet handelen.
Ik zie haar als het goed is morgenavond weer.Eens kijken of ik haar op die loopband kan leggen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[..]
Wtf doet 'ie.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het voelde eigenlijk wel goed. Ze was wel duidelijk qua hints.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja, echt.
[..]
Ja, sowieso.
Ik zie haar als het goed is morgenavond weer.Eens kijken of ik haar op die loopband kan leggen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
[..]
Het voelde eigenlijk wel goed. Ze was wel duidelijk qua hints.Kijk je dan gelijk even of ze een groene streep op der pens of rug heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja, echt.
[..]
Ja, sowieso.
(JAAA, IK HEB JOCHEM MEYER GEKEKEN GISTEREN)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kan, maar onder Guardiola speelde ze ook al met druk naar voren nu niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat is met deze selectie moeilijk te doen, want deze selectie is gebouwd op het principe van Guardiola en Vilanova. Zoals ik al zei gaan er zeker een paar jaar overheen, wil je weer op wereldniveau meedoen met een andere speelwijze.
Was dat eigenlijk leuk?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk je dan gelijk even of ze een groene streep op der pens of rug heeft?
Jaquote:
Ik heb overigens ook een keer zo gezeten in de sprinter zonder wc, toen ik net een dürüm had gegeten die niet helemaal goed viel. Wat een hel was dat, 3 kwartier zitten zweten met m'n armen over m'n buik.quote:
[..]
Het voelde eigenlijk wel goed. Ze was wel duidelijk qua hints.Verkopen ze daar condooms ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja, echt.
[..]
Ja, sowieso.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Was echt een herhaling van jaren geleden volgens mijquote:
quote:
Ik heb het niet gekeken, maar snap de grap wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk je dan gelijk even of ze een groene streep op der pens of rug heeft?
Ik ook weleens hoor, zeker in de trein of bus. Maar dan ben ik gelukkig niet op tvquote:Op zondag 3 maart 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook een keer zo gezeten in de sprinter zonder wc, toen ik net een dürüm had gegeten die niet helemaal goed viel. Wat een hel was dat, 3 kwartier zitten zweten met m'n armen over m'n buik.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet gekeken, maar snap de grap wel.Sjonge.
Dat zou wel een epische hint zijn.quote:
dat viel ook wel mee, als ze de bal verloren, waren ze toen ook al enorm kwetsbaar en snel weer op eigen helft, maar omdat ploegen nu beter omgaan met hun combinatievoetbal, komt de echte defensieve zwakte pas meer aan het licht.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan, maar onder Guardiola speelde ze ook al met druk naar voren nu niet meer.
Maar volgens mij heb ik die show nog niet gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was echt een herhaling van jaren geleden volgens mij
Wat jij wil expert ;')quote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat viel ook wel mee, als ze de bal verloren, waren ze toen ook al enorm kwetsbaar en snel weer op eigen helft, maar omdat ploegen nu beter omgaan met hun combinatievoetbal, komt de echte defensieve zwakte pas meer aan het licht.
als je dat doet, dan vereeuwigen we jou met 20 naamtopics achter elkaarquote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zou wel een epische hint zijn.![]()
.
Gewoon een mandje vol extra sterke XXL anaalcondooms smaak ananas afrekenen.![]()
![]()
Anaalcondooms met smaakquote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
.
Gewoon een mandje vol extra sterke XXL anaalcondooms smaak ananas afrekenen.![]()
![]()
Of je vraag of ze aan de pil zitquote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
.
![]()
Weet je niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook weleens hoor, zeker in de trein of bus. Maar dan ben ik gelukkig niet op tv
Scherp.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Anaalcondooms met smaak![]()
![]()
Wat is daar het praktisch nut van
?
Oke baasquote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat viel ook wel mee, als ze de bal verloren, waren ze toen ook al enorm kwetsbaar en snel weer op eigen helft, maar omdat ploegen nu beter omgaan met hun combinatievoetbal, komt de echte defensieve zwakte pas meer aan het licht.
Haha ja, ik heb sowieso altijd het gevoel dat ik in de Truman Show leefquote:
Ik zeg helemaal niet dat ik een expert ben, en je schiet al gauw in zo'n verdediging als je het misschien irritant vindt hoe ik reageer, maar waarom zou jij wel de expert zijn die mij op deze manier mag benaderen en niet andersom of als gelijken? Je voelt je nu verheven, omdat je (waarschijnlijk pas sinds 2008) fan bent van het almachtige Barcelona en zodra het daarmee wat minder gaat, zul je ze eerst nog verdedigen en als het niveau nog verder afdaalt(wat ik niet hoop), zul je uiteindelijk overlopen naar een andere club.quote:
Shirley?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
De naam van het kassameisje alleen al is trouwens betoverend mooi.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb sowieso altijd het gevoel dat ik in de Truman Show leef
Ashley?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Tiny?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Dan proef je geen poep tijdens het rimmenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Anaalcondooms met smaak![]()
![]()
Wat is daar het praktisch nut van
?
Sharona?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
ook helemaal waar, maar waarom wordt dan net precies hetzelfde gezegd over United van de afgelopen 8 jaar of Bielsa van vorig jaar? dat is vrij hypocriet...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke baas.
Wat maakt het uit als er nu 4 jaar overheen gaan (wat ik betwijfel) ze zullen echt nog wel een prijs pakken in die jaren, elke topclub heeft wel eens een dipje van een jaar of wat.
Cruella deville?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Gerard.quote:
Steven?quote:
Als je mijn post's had gelezen dan wist je dat ik daarvoor al fan was vanwege Ronaldinhoquote:Op zondag 3 maart 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik een expert ben, en je schiet al gauw in zo'n verdediging als je het misschien irritant vindt hoe ik reageer, maar waarom zou jij wel de expert zijn die mij op deze manier mag benaderen en niet andersom of als gelijken? Je voelt je nu verheven, omdat je (waarschijnlijk pas sinds 2008) fan bent van het almachtige Barcelona en zodra het daarmee wat minder gaat, zul je ze eerst nog verdedigen en als het niveau nog verder afdaalt(wat ik niet hoop), zul je uiteindelijk overlopen naar een andere club.
Jij meet constant met 2 maten. Mja yolo.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook helemaal waar, maar waarom wordt dan net precies hetzelfde gezegd over United van de afgelopen 8 jaar of Bielsa van vorig jaar? dat is vrij hypocriet...
dit is alleen maar op dezelfde denigrerende manier praten als jij wel eens over United praat. Van mij mag je best een andere mening hebben of fan zijn van een andere club, maar hou het dan ook of bij de feiten of over het onderwerp zelf, want jij vindt het nu ook irritantquote:Op zondag 3 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je mijn post's had gelezen dan wist je dat ik daarvoor al fan was vanwege Ronaldinho
quote:
Snap alleen niet waarom je meen glory hunter zou noemen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is alleen maar op dezelfde denigrerende manier praten als jij wel eens over United praat. Van mij mag je best een andere mening hebben of fan zijn van een andere club, maar hou het dan ook of bij de feiten of over het onderwerp zelf, want jij vindt het nu ook irritant
dat is ook verkeerd, maar het was meer om te laten zien dat het soms vrij irritant is als iemand van het onderwerp afdwaalt en negatieve dingen zegt die eigenlijk niks met de discussie te maken hebben,,,quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom je meen glory hunter zou noemen.
Die heeft ontslag genomen en is bij een supermarkt achter de kassa gaan werken.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de collega van POTS?
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die heeft ontslag genomen en is bij een supermarkt achter de kassa gaan werken.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
haha goejen, ik moest lachenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:
Moet je dat niet doen dan ?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Huiswerk.
Op fucking hbo huiswerk maken.Watzmetjou.
Hoe noem jij die troep op die school van jou dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
Huiswerk.
Op fucking hbo huiswerk maken.Watzmetjou.
quote:
Noem het gewoon projectwerk of het vak dat je nog moet doornemen. Alsof je een fucking werkboek meekrijgt ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe noem jij die troep op die school van jou dan?
Ja, na 10 stickers een kaartquote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Noem het gewoon projectwerk of het vak dat je nog moet doornemen. Alsof je een fucking werkboek meekrijgt ofzo.Krijg je ook stickers?
Hij is gewoon fucking 15k duurder sinds de TOTY crashquote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lukaku is zo goedIk ben alleen nog niet echt overtuigd van zijn maatje Benteke, als hij los is dan is hij fijn, hij komt alleen niet zo snel los
Ja en Benteke is ook 15k duurder als toen ik in hem handelde op het begin van FUTquote:Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij is gewoon fucking 15k duurder sinds de TOTY crashwatsdit
Je moet kunnen omgaan met zo'n type spits. Reemi kan er perfect mee overweg, zelf speel ik liever met een type Lacazette/Elyounoussi.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lukaku is zo goedIk ben alleen nog niet echt overtuigd van zijn maatje Benteke, als hij los is dan is hij fijn, hij komt alleen niet zo snel los
Ik moest vandaag tegen iemand die was echt te goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat ook wel leuk is aan Silvers in de Silvers cup, dat je gewoon normale chille reacties krijgt. De afgelopen maand in seasons alleen maar gehaat en SSSHHHTT gekregen
Ik heb in heel divisie 1 geen 1 sshhh tegengekregen.. ook geen haatberichten.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat ook wel leuk is aan Silvers in de Silvers cup, dat je gewoon normale chille reacties krijgt. De afgelopen maand in seasons alleen maar gehaat en SSSHHHTT gekregen
Maar normaal kan ik er mee omgaan, want Martinez is er best mee te vergelijken. Ik cross sowieso niet heel veel maar vooral alleen voor de keeper zetten (niet sweatyquote:Op zondag 3 maart 2013 23:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet kunnen omgaan met zo'n type spits. Reemi kan er perfect mee overweg, zelf speel ik liever met een type Lacazette/Elyounoussi.
4222 is niet de ideale formatie voor crosses, je kunt het omgooien naar 352 en de meest overpowered verdediging in het spel opstellen.
ja, dat heb ik gemerkt...quote:
4-3-2-1.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gemerkt...
of speelde je vanmiddag 4-3-3?
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10917/reviews/
Fucking stoer als een lid van de familie in FUT zit
maar eens proberen dan maar hequote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef vandermar het volgende:
and teaches me tricksquote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef vandermar het volgende:
Max Power (43 overall in FUT) scoorde laatst in het echt een long shotquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
and teaches me tricks
43 dribbling harhar
dus toen heb je hem even geprijsfixed?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Max Power (43 overall in FUT) scoorde laatst in het echt een long shot
Nee maar ik zou Cooper (40 overall) pricefixen omdat hij serieus niet slecht isquote:Op maandag 4 maart 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus toen heb je hem even geprijsfixed?
elke nitwit kan zeggen dat een speler familie isquote:Op maandag 4 maart 2013 00:14 schreef vandermar het volgende:
en nu even zonder grappen, die Mart Lieder is een kennis van een van mijn beste vrienden, maar die gaat het me natuurlijk morgen weer even mooi inwrijvenquote:
maar die is heumeu...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/5303/
Dat is toch je vader?
MART FUCKING LIEDER JUHquote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en nu even zonder grappen, die Mart Lieder is een kennis van een van mijn beste vrienden, maar die gaat het me natuurlijk morgen weer even mooi inwrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |