Thanks.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c22-3553ab6b5fb1.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)5fb-d2c0722a6f83.mp4
Is deze weer zo kapotgeknipt als die met Advocaat en Koeman?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c22-3553ab6b5fb1.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)5fb-d2c0722a6f83.mp4
Helaas is deze ook geknipt. Alle voetbalbeelden knippen ze eruit.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is deze weer zo kapotgeknipt als die met Advocaat en Koeman?
Volgende week Gert Jan Verbeekquote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is er trouwens iets bekend over wat de gasten in de komende weken zijn?
Ik zou anders een aflevering met Seedorf best willen zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
of misschien Van Bronckhorst, wat de enige interessante allochtone niet-Surinamer uit het voetbal is.
Seedorf is natuurlijk wel Surinaams. En die heeft waarschijnlijk wel iets interessants te vertellen. Ik zou ook Aron Winter wel interessant vinden. Daar horen we altijd zo weinig over, terwijl hij toch bij interessante clubs heeft gespeeld, onder meer 5 jaar bij Lazio terwijl hij zwart is, en in de moeilijke tijd bij Ajax, en natuurlijk lange tijd bij Oranje waar hij een hoop over kan vertellen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ik zou anders een aflevering met Seedorf best willen zien.
Wel moeilijk dat hij nu in Brazilië zit.
Zware conclusie op basis van wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar ik heb sowieso het idee dat Derksen minder heeft met al die zwarte spelers en dat het andersom ook niet zo positief is.
Ben jij Guilly Koster?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Seedorf is natuurlijk wel Surinaams. En die heeft waarschijnlijk wel iets interessants te vertellen. Ik zou ook Aron Winter wel interessant vinden. Daar horen we altijd zo weinig over, terwijl hij toch bij interessante clubs heeft gespeeld, onder meer 5 jaar bij Lazio terwijl hij zwart is, en in de moeilijke tijd bij Ajax, en natuurlijk lange tijd bij Oranje waar hij een hoop over kan vertellen.
Maar ik heb sowieso het idee dat Derksen minder heeft met al die zwarte spelers en dat het andersom ook niet zo positief is.
Opmerkingen over en weer vanuit beide partijen. Derksen heeft ook duidelijk een groepje bevriende mensen uit de wereld, en daarvan is er ook geen één met een kleur. En hij heeft ook meermaals denigrerende opmerkingen gemaakt over allerlei mensen uit die hoek, zonder enige basis. Derksen heeft dat typische idee over dat het allemaal idioten met een gouden tand en grote koptelefoons zijn, en onmogelijk mensen kunnen zijn met een verder gaande gedachtegang.quote:
De enige die bij Derksen boven de materie staat is Johan Cruijff, verder niemandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Opmerkingen over en weer vanuit beide partijen. Derksen heeft ook duidelijk een groepje bevriende mensen uit de wereld, en daarvan is er ook geen één met een kleur. En hij heeft ook meermaals denigrerende opmerkingen gemaakt over allerlei mensen uit die hoek, zonder enige basis. Derksen heeft dat typische idee over dat het allemaal idioten met een gouden tand en grote koptelefoons zijn, en onmogelijk mensen kunnen zijn met een verder gaande gedachtegang.
Ik kan deze opmerking niet echt plaatsen.... Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige die bij Derksen boven de materie staat is Johan Cruijff, verder niemand
Dat hij behalve Cruijff ieder ander op dezelfde botte manier benadert, ongeacht carrière, status, kleur of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik kan deze opmerking niet echt plaatsen.... Wat bedoel je precies?
Ben ik niet met je eens. Hij heeft duidelijk een paar vrienden. Riemer van der Velde, Munsterman, Reker, Van Nistelrooij om er maar een paar te noemen. Dat wil niet zeggen dat hij er niet eerlijk over is (voor zover bepaalde persoonlijke normen en belangen dit toelaten).quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij behalve Cruijff ieder ander op dezelfde botte manier benadert, ongeacht carrière, status, kleur of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |