quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Ze speelden toch 4-2-3-1. Dan vind ik Robben meer als rechtsbuiten spelen als rechtshalf. Al scheelt het maar een paar meterquote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze speelden toen met Robben op rechtshalf en Ribery op linkshalf, 4-4-2.
Net als met Narsingh, stelletje faalhazen daar.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ajax heeft voor te weinig geld gekozen.
Tuurlijk. Hup, pats tikkie doelpunt.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja je was zeker wel blij met Jan van Halst...
Kan allebei wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze speelden toch 4-2-3-1. Dan vind ik Robben meer als rechtsbuiten spelen als rechtshalf. Al scheelt het maar een paar meter
Maar ze hebben wel Victor Visserquote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als met Narsingh, stelletje faalhazen daar.
Vergeet nooit hoe van Nistelrooy , Verlaat , Halst en Winter in 1 keer uitspeelde om zo te scorenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hup, pats tikkie doelpunt.
Ach, Suarez die voor keepertje speelt op WK2010 vond ook iedereen prachtig...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet er alles aan doen om te winnen mensen.
Ik hoop dat iedereen dat noteert.
dat was een prachtige kool jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergeet nooit hoe van Nistelrooy , Verlaat , Halst en Winter in 1 keer uitspeelde om zo te scoren
Ik volgde het toen niet hoor, al zag ik laatst wel die documentaire uit die tijd .quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergeet nooit hoe van Nistelrooy , Verlaat , Halst en Winter in 1 keer uitspeelde om zo te scoren
Ik wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ach, Suarez die voor keepertje speelt op WK2010 vond ook iedereen prachtig...
maar die scheids was een mof, die houden er niet van als je aan ze zit.quote:
Engelsman, waar ze van fysieke voetbal houden.. Toch Johan?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar die scheids was een mof, die houden er niet van als je aan ze zit.
Maar Suarez is een baas.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ach, Suarez die voor keepertje speelt op WK2010 vond ook iedereen prachtig...
Daar hoorden zij Engelen zingen?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volgde het toen niet hoor, al zag ik laatst wel die documentaire uit die tijd .
Kan me herinneren dat het een Duitser was.. even kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engelsman, waar ze van fysieke voetbal houden.. Toch Johan?
ditquote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Deze interview is van niet zo lang geleden
Dat hoorde je toch? Hij moet z'n eigen mening lekker voor zich houden als hij iemand interviewt.quote:
Ja, dat dus. Erg hinderlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Derksen gebruikt Van Bommel om z'n eigen mening bevestigd te zien worden.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan keken er echt 5 miljoen.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Bommel kreeg toch ooit de prijs voor het beste taalgebruik?
Toen belde Vi nog met 'm live in de showquote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Van Bommel kreeg toch ooit de prijs voor het beste taalgebruik?
Als die er komt kijk ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan hoeft Cruijff alleen maar ja te knikken. Derksen doet de rest wel.
Maar echt meekunnen .. neequote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Evertjan het volgende:
van Bommel toch maar mooi in het 1e van Barcelona
Maar dankzij blessures van anderen wel veel gespeeld.quote:
Idealistisch geleuter.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de tissues alvast op tafel gezet.
Gaan we leuk zitten doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de tissues alvast op tafel gezet.
wat Nederland had gewonnen als Robben gewoon die bal erin had geschoten, dan had je die hele Spanje hype daarna niet gehadquote:
Terecht.quote:
Ik ben depressief geraakt van dit interview.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
ik voel me zelf een beter mens dankzij dit interview
Achgossie. Nog steeds niet verwerkt?quote:
Vorige week gekeken, best ok.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat programma tALKIN' bout my generation kunnen ze wel opdoeken.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gooi er maar weer een meme uit omdat je het verbaal niet aan kan.
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:40 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt zovaak die finale gespeeld.
http://vocaroo.com/i/s0HXQzA28WA6quote:Op zondag 3 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s00waPtadHBD
Of die van die dude die verkering heeft en dan belt enzo .quote:Op zondag 3 maart 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als die klote tic-tac reclame maar niet komt.
Lekker wijf in pyjama.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de Windows 8 reclame maar niet komt.
Ook gewoon WK-finale toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Mark van Bommel moet huilen bij het zien van de WK-finale.
In Eindhoven hebben ze daar een woord voor.
Net als S.S. Doomtrooper.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef Evertjan het volgende:
vampiers en weerwolven dat klinkt als een goede film
In Eindhoven wonen veel Spanjaarden ja, daarom.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Mark van Bommel moet huilen bij het zien van de WK-finale.
In Eindhoven hebben ze daar een woord voor.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek je hand in je reet en kom nooitt meer terug.
Beetje laat deze aanvraag.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die positief over Robben zijn mogen ook geband worden.
Op weg naar, op weg naar.... ooooooohquote:Op zondag 3 maart 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die positief over Robben zijn mogen ook geband worden.
Op weg naar een ban jij.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op weg naar, op weg naar.... oooooooh
Jawel, ik was stille lezerquote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij toen nog niet op Fok.
heb je dat via het onderzoeksteam Kipping en van Durven?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hele tijd aan het f5'en?quote:
Ik ben Knipping en Van duren.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je dat via het onderzoeksteam Kipping en van Durven?
Haha, leuk.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duitsers zijn volkzaam.
Hmmmmmm.....
bustedquote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gooi het eruit.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen idee meer hoe ik ooit actief op FOK! ben beland
Troost je, niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen idee meer hoe ik ooit actief op FOK! ben beland
Ikzelf ook niet eensquote:
FFFFFFCCCCCCCC BAAAAAAAAYEEEEEERN!!!!!quote:
PSV EINDHOVEN!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
FFFFFFCCCCCCCC BAAAAAAAAYEEEEEERN!!!!!
WER HAT DER BESTE ANGRIFF?
EIN DIKKE KUS VON DEM TRAINER DER MEISTER!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
FFFFFFCCCCCCCC BAAAAAAAAYEEEEEERN!!!!!
WER HAT DER BESTE ANGRIFF?
chauvinisme he?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Villa en Cesc kregen ook wereldkansen maar dat laten ze niet zien..
Ach gut, iemand is negatief over Robben.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, zonder hem stonden we in de finale.
?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, zonder hem stonden we in de finale.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut, iemand is negatief over Robben.
Het doet wel pijn he?
aldus Sierd na ajax - madridquote:
Nederlands Elftal boeit jou toch niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik spring uit het raam. Ik kan het niet meer aan.
Iniesta
Robben
Mijn leven
Het is de schuld van Dik van Toorn.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
GVD als er toen een ajacied had gestaan ipv robben hadden we WK geworden
jij was 11 ofzo johquote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik spring uit het raam. Ik kan het niet meer aan.
Iniesta
Robben
Mijn leven
ja dit moet.quote:
Ik was toen 12 jaar. Ik ben bijna 3 jaar ouder .quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nederlands Elftal boeit jou toch niet?
Allemaal de schuld van Robben.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV speelt de laatste weken zo slecht door dit interview
Derksenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV speelt de laatste weken zo slecht door dit interview
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Als ze dit in Spanje uitzenden denken ze dat alle Nederlanders eruit zien als Derksen met zn oranje schoenen.
Wel scherp trouwensquote:
doe uit dat licht!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stop maar met het interview mensen ik ben te geëmotioneerd
Dit wordt ook uitgezonden in Spanje .quote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Als ze dit in Spanje uitzenden denken ze dat alle Nederlanders eruit zien als Derksen met zn oranje schoenen.
Derksen ziet er uit als een Bask.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Deze screenshots zijn trouwens niet van tv maar printscreen van een webstreamquote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel scherp trouwens![]()
Soms zie ik wel eens mensen HD-kwaliteit posten en dan zitten er hele rare lelijke strepen doorheen.
Rioolratquote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Van Bommel in zee is gegaan met Raiola valt me dan weer tegen.
quote:
Patjepeeer wiens hoofd niet eens in zijn eigen pizza-oven past.quote:
ja met Ebicillio waren we wereldkampioen gewordenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
GVD als er toen een ajacied had gestaan ipv robben hadden we WK geworden
Als je de hele aflevering kijkt, moet je meer respect voor hem krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |