quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Ze speelden toch 4-2-3-1. Dan vind ik Robben meer als rechtsbuiten spelen als rechtshalf. Al scheelt het maar een paar meterquote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze speelden toen met Robben op rechtshalf en Ribery op linkshalf, 4-4-2.
Net als met Narsingh, stelletje faalhazen daar.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ajax heeft voor te weinig geld gekozen.
Tuurlijk. Hup, pats tikkie doelpunt.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja je was zeker wel blij met Jan van Halst...
Kan allebei wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze speelden toch 4-2-3-1. Dan vind ik Robben meer als rechtsbuiten spelen als rechtshalf. Al scheelt het maar een paar meter
Maar ze hebben wel Victor Visserquote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als met Narsingh, stelletje faalhazen daar.
Vergeet nooit hoe van Nistelrooy , Verlaat , Halst en Winter in 1 keer uitspeelde om zo te scorenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hup, pats tikkie doelpunt.
Ach, Suarez die voor keepertje speelt op WK2010 vond ook iedereen prachtig...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet er alles aan doen om te winnen mensen.
Ik hoop dat iedereen dat noteert.
dat was een prachtige kool jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergeet nooit hoe van Nistelrooy , Verlaat , Halst en Winter in 1 keer uitspeelde om zo te scoren
Ik volgde het toen niet hoor, al zag ik laatst wel die documentaire uit die tijd .quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergeet nooit hoe van Nistelrooy , Verlaat , Halst en Winter in 1 keer uitspeelde om zo te scoren
Ik wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ach, Suarez die voor keepertje speelt op WK2010 vond ook iedereen prachtig...
maar die scheids was een mof, die houden er niet van als je aan ze zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |