Aan welke muziek kleven bij jou grote/heftige herinneringen?
Komt voor in de film "Bladerunner" als een androïde te horen krijgt dat haar jeugdherinneringen helemaal niet van haar zijn, maar van het nichtje van haar maker. Dit is naar mijn mening een van de aangrijpendste scenes van deze film
Ik krijg steeds weer een triest gevoel als ik deze muziek hoor...
Mijn overleden vader vond dat erg leuk en er zijn een paar nummers op de crematie plechtigheid gedraait.
Erg moeilijk om naar te luisteren.
quote:Inderdaad mooie film, mooie soundtrack en mooie scène. Mag ik u complimenteren met uw smaak?
Op vrijdag 06 september 2002 11:28 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet zo bekend (denk ik): Vangelis, Memories of green.
Komt voor in de film "Bladerunner"
Als ik 'I want to break free' van Queen hoor, denk ik uiteraard altijd aan de begrafenis van mijn oom, waar dat nummer gedraaid werd. Hij had z'n eigen verhangen, dus dat free breaken was hem behoorlijk goed gelukt
quote:Hey, da's toevallig! Bij dat nummer moet ik altijd denken aan de tijd dat ik nog met mijn ouders ging kamperen in Frankrijk en ik lekker met mijn walkman (ja ja ik kom uit die goede oude tijd) in mijn tentje lag te rielèksen!
Op vrijdag 06 september 2002 11:28 schreef NT-T.BartMan het volgende:Niet zo bekend (denk ik): Vangelis, Memories of green.
Ozzy Osbourne - "Just Want You"
Heb ik ooit gespeeld met het eerste meisje waar ik verliefd op was, en dan, hoe verliefd was ik. Twee jaar lang. Nooit wat geworden.
Megadeth - "Rattlehead"
Dit nummer zegt mij gewoon hoe mooi het leven kan zijn.
Er zijn er wel meer, maar daar kan ik nu ff niet opkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |