abonnement Unibet Coolblue
pi_361042
Het wordt steeds duidelijker. Ruth gebruikt de bus als een ontsnappingsroute. eerst droeg hij artistieke kleren maar deze veranderen steeds vaker in indianen-gewapper. Zijn ware aard is indiaan-zijn. Die gaat nooit meer terug naar huis. Pijlen schietend verdwijnt hij op een dag in eeuwige nevels.
pi_361120
Ja het feit dat hij vanavond Koen te lijf wou gaan zegt genoeg. De ware aard van deze mislukte 'kunstenaar' komt nu naar boven. Even kijken wanneer hij eruit vliegt want ik denk dat onze popie jopie binnenkort op het bankje zit!
pi_361313
Ik nodig iedereen uit voor een feestje als Ruth eruit gestemd wordt!!!
uit
  dinsdag 26 september 2000 @ 18:29:30 #4
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_362135
Daar hou ik je aan!!!Dat pappie-is-blijven-hangen-in-de sixties figuur moet zo snel mogelijk wieberen.Jezus, wat heeft die lul ze achter de ellenbogen.
  dinsdag 26 september 2000 @ 18:41:57 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_362154
Alleen wil ik je wel aanraden om de serie boeken opnieuw te lezen want Old Shatterhand is de Cowboy, en Winnetou is de Indiaan.

Of is de Greenhorncipatie daar ook al toegeslagen ?

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 26 september 2000 @ 20:43:02 #6
3542 Gia
User under construction
pi_362307
quote:
Op 26 september 2000 00:42 schreef Milla het volgende:
Pijlen schietend verdwijnt hij op een dag in eeuwige nevels.
Mogen dit ook de eeuwige jachtvelden zijn?
pi_362332
eigenlijk hoop ik dat die ruth nog even blijft!!! misschien komt er toch nog een slachtpartij.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_363161
quote:
Op 26 september 2000 18:41 schreef buzzer het volgende:
Alleen wil ik je wel aanraden om de serie boeken opnieuw te lezen want Old Shatterhand is de Cowboy, en Winnetou is de Indiaan.

Old Shatterhand de Cowboy! Je hebt gelijk,ik moet me nodig opnieuw inleven en -lezen.

Of is de Greenhorncipatie daar ook al toegeslagen ?


pi_363205
quote:
Op 26 september 2000 20:43 schreef Gia het volgende:
Mogen dit ook de eeuwige jachtvelden zijn?
Ja , dat is wel goed maar hij moet toch eerst een tijdje door de eeuwige nevels dwalen om te leren dat zijn gifpijlen alleen zijn eigen onhebbelijke Rutherigheid als doelwit kunnen herkennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')