Dan douche je niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
ik heb geen zin om te douchenik wil in bed blijven
![]()
Oké ik whatsapp niet meer met jequote:Op zondag 3 maart 2013 13:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een lesbische vrouw in de overgang oke![]()
Ik liep op hem af. Hij dacht waarschijnlijk dat ik bang zou zijn maar ik denk dan niet naquote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat deed je toen hij op je afkwam dan?
Dan doe je dat toch gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
ik heb geen zin om te douchenik wil in bed blijven
![]()
Jawel ik heb pluto uitgelaten. en gegeten. en nu weer in bedquote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent je bed nog niet eens uit?
jawel want er komen vanavond vrienden van mequote:
Luilakquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel ik heb pluto uitgelaten. en gegeten. en nu weer in bed![]()
Je bent een heldquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik liep op hem af. Hij dacht waarschijnlijk dat ik bang zou zijn maar ik denk dan niet na
Dan douche je vanmiddagquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel want er komen vanavond vrienden van me
Dan douche je later.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel want er komen vanavond vrienden van me
1. Naaktfoto'squote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus geen naaktfoto's waarin je je met pizzasaus insmeert?
OMG dat is wel heel erg luiquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel ik heb pluto uitgelaten. en gegeten. en nu weer in bed![]()
1. Autsjquote:Op zondag 3 maart 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Naaktfoto's
2. Wtf is pizza saus
3. Nee
ja weet ik. mijn moeder kwam net binnen om me even een lui varken te noemenquote:
Nou ja, die gast stapte zijn auto weer in en reed weg. Het was gewoon een idioot. Hij slingerde over de weg, was aan het bellen en toen toeterde ik. Hij stopte dus ik ook en stapte uit. En ik dacht toen ik die hamer zag, wie denk je dat je bent gek. Ik had net zo goed me kop in mekaar geslagen kunnen hebben door hemquote:
heeee krabbiequote:
Wat een aso zegquote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, die gast stapte zijn auto weer in en reed weg. Het was gewoon een idioot. Hij slingerde over de weg, was aan het bellen en toen toeterde ik. Hij stopte dus ik ook en stapte uit. En ik dacht toen ik die hamer zag, wie denk je dat je bent gek. Ik had net zo goed me kop in mekaar geslagen kunnen hebben door hem
quote:
Bedreigenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey ik praat met zo'n meisje en opeens wil ze geen naaktfoto's meer geven waarin ze bepaalde handelingen vericht, heeft iemand tips?
Wat moet je doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fml, ik snap mn linux opdrachten niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |