Touwtje + betontegel + open raamquote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jammer dat het geslachtsdeel geen bot bevat anders had ik 'm wellicht ook zo kunnen laten verlengen.
Ja ongeveer welquote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef Ludd het volgende:
Andersom heb je dus 60k uitgegeven voor maar 4%...
QFTquote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als het waar is dan is het waarschijnlijk in Azië gedaan.
Overigens wel het toppunt van onzekerheid zoiets laten doen.
Dat is wat jij denkt.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
QFT
Ik ben 1.77 en heb een vrouw(tje) van 1.56 uit Thailand.
Zoveel vrouwen zijn er toch niet van boven de 175 cm? Serieus, ik denk dat lengte een ondergeschikt rol speelt. Het zal een factor zijn, maar ik vrees dat die niet een magische oplossing voor je is. Straal je voor je gevoel nu al wel meer zelfvertrouwen uit? Hoe veel ben je inmiddels opgerekt?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja ongeveer welMaar lengte is ook relatief en deel van je onderbewustzijn. Waar geeft een vrouw van 175 bijv. de voorkeur aan, aan een vent van 177 of 185? Dat zou eigenlijk helemaal niet moeten uitmaken want het is maar iets van 4.5% verschil.
Mensen zullen zeggen dat 190 een stuk langer is als 177, terwijl het verschil maar 11 procent is.
Omdat ze een leuke kleine buitenlandse vrouw hebben kunnen vinden? De vrouwen hier zijn allemaal zo rond de 175, en willen toch wel op hun hakjes kunnen blijven lopen. En ik val over het algemeen toch wel op de Nederlandse vrouw.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat Wesley eerder 1,69 is. Maar 1,70 klinkt beter.
Ik herhaal m'n vraag nog maar even, waarom hebben anderen van 1,77 wel een leuke vriendin?
Ooit een transexueel ongesteld zien raken of een kind zien krijgen?quote:
Ik ook zoiets, maar ik voel me echt niet klein. Dat ook dat 1.80 gemiddeld was. Maar in NL blijft het 1.85n te zijn. Is mij nooit opgevallen. Vergeleken met collega's ben ik echt niet klein. Uiteraarde zijn er behoorlijk wat langer, maar ook velen net iets korter.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Molleman het volgende:
Ik ben maar 1.80, zit ook onder het gemiddelde.... Ik denk dat ik mijzelf nu maar ga snijden ofzo![]()
QFTquote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef luxerobots het volgende:
@TheBurnerMan
Mensen die hun vrouw uit Thailand halen zijn meestal net zo zielig als TS.
Als ik in de kroeg sta ben ik ook vrij klein t.o.v. de rest van de bezoekers. Maar eerlijk gezegd boeit mij dat dus helemaal nietsquote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar ik voel me echt niet klein. Dat ook dat 1.80 gemiddeld was. Maar in NL blijft het 1.85n te zijn. Is mij nooit opgevallen. Vergeleken met collega's ben ik echt niet klein. Uiteraarde zijn er behoorlijk wat langer, maar ook velen net iets korter.
Wel lijkt het alsof jongeren steeds langer zijn. De vakkenvullers van 16/17 in de lokale supermarkt zijn allemaal langer lijkt het wel.
Niet overdrijven. Nederlandse vrouwen zijn gemiddeld 169 cm volgens CBS. Dan ben jij dus ruim groter. Ik zie het probleem dus niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef D.D.W. het volgende:
De vrouwen hier zijn allemaal zo rond de 175,
Jij bent waarschijnlijk gewoon gemiddeld (in je omgeving) en hebt er dus geen last van. Maar de meeste leuke vrouwen die ik ontmoet heb zijn toch allemaal mijn eigen lengte, en daarom heb ik het gevoel dat ik toch wel een streepje achter heb (in het begin). Vrouwen ontkennen dit natuurlijk, maar onbewust nemen ze dit toch wel mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen zijn er toch niet van boven de 175 cm? Serieus, ik denk dat lengte een ondergeschikt rol speelt. Het zal een factor zijn, maar ik vrees dat die niet een magische oplossing voor je is. Straal je voor je gevoel nu al wel meer zelfvertrouwen uit? Hoe veel ben je inmiddels opgerekt?
Is mij nooit opgevallen. Ik dacht altijd dat ik gemiddeld was. Misschien voel ik me langer dan ik ben .quote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef Molleman het volgende:
[..]
Als ik in de kroeg sta ben ik ook vrij klein t.o.v. de rest van de bezoekers. Maar eerlijk gezegd boeit mij dat dus helemaal niets
Gewoon zelf ook hakken/plateauzolen dragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ze een leuke kleine buitenlandse vrouw hebben kunnen vinden? De vrouwen hier zijn allemaal zo rond de 175, en willen toch wel op hun hakjes kunnen blijven lopen. En ik val over het algemeen toch wel op de Nederlandse vrouw.
Ik dacht dat ik gemiddeld was met zo'n 179-180 cm, maar ik ben er vandaag dus achter gekomen dat ik beneden gemiddeld ben.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk gewoon (boven) gemiddeld.
Ik heb haar niet opgehaald. Postorder. Vandaag bestellen volgende dag thuis met DHLquote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef luxerobots het volgende:
@TheBurnerMan
Mensen die hun vrouw uit Thailand halen zijn meestal net zo zielig als TS.
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk gewoon gemiddeld (in je omgeving) en hebt er dus geen last van. Maar de meeste leuke vrouwen die ik ontmoet heb zijn toch allemaal mijn eigen lengte, en daarom heb ik het gevoel dat ik toch wel een streepje achter heb (in het begin). Vrouwen ontkennen dit natuurlijk, maar onbewust nemen ze dit toch wel mee.
En ik doe het niet alleen voor vrouwen hoor, ik vind het ook gewoon prettig wat langer te zijn omdat simpelweg iedereen in mijn omgeving lang is (ik ben ook de kleinste in mijn familie, zelfs enkele nichtjes zijn langer als ik).
Mocht je eerst een rondje proef bij het bedrijf waar je haar gekocht hebt of was het een "gebruiken is kopen"-deal?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgehaald. Postorder. Vandaag bestellen volgende dag thuis met DHL
Is er een garantieregelingquote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik heb haar niet opgehaald. Postorder. Vandaag bestellen volgende dag thuis met DHL
De eerste die ik bestelde was te klein. Die heb ik dus terug gestuurd. De tweede was een schot in de roos. Ik gooi een handvol pinda's in de hoek van de kamer en ze begint meteen te stofzuigen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mocht je eerst een rondje proef bij het bedrijf waar je haar gekocht hebt of was het een "gebruiken is kopen"-deal?
Moet je haar nog uitlaten of is ze getraind om zelfstandig naar de wc te gaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
De eerste die ik bestelde was te klein. Die heb ik dus terug gestuurd. De tweede was een schot in de roos. Ik gooi een handvol pinda's in de hoek van de kamer en ze begint meteen te stofzuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |