Eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:19 schreef o.us het volgende:
Wat een gejank om een paar puberale shirts zeg
Bericht is nu veranderd. Eerst stond er wel dat de SGP kamervragen ging stellen.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:46 schreef freako het volgende:
[..]
De bron waar TS naar verwijst rept met geen woord over de SGP of over Kamervragen. TS heeft er een handje van om nieuwsberichten op te leuken met verzonnen nieuws. Zolang hij niet met een bron komt over die Kamervragen, geloof ik er geen reet van.
Klopt, het bericht is gelukkig vervangen door een moderator. Het is niet bepaald zinvol om te discussiėren over verzonnen nieuws.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bericht is nu veranderd. Eerst stond er wel dat de SGP kamervragen ging stellen.
Die vormde trouwens vaker een inspiratiebron voor dit soort, eh, ludieke shirts...quote:De tekst is een variant op een motivatieslogan van de Britse regering uit de Tweede Wereldoorlog
Ik kende iemand die dat shirt had.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die vormde trouwens vaker een inspiratiebron voor dit soort, eh, ludieke shirts...
[ afbeelding ]
hehehe hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die vormde trouwens vaker een inspiratiebron voor dit soort, eh, ludieke shirts...
[ afbeelding ]
Ik vind ook niks leuk ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:50 schreef NomanIW het volgende:
Vind er ook geen kut aan, maargoed... Vind ik van veruit de meeste dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |