Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En ik dacht dat ik een softie was... dit slaat alles.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ie! Creepy...
!
Nou moet ik trouwens een tekenfilm gaan kijken ofzo om hier straks in bed niet over te gaan denken![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een softie was... dit slaat alles.
Horrorfilms zijn grappig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Ik heb de laatste 20 jaar geen horror film meer gekeken
Je hebt toch nog een jong en sterk lichaam?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd of ik dat nog kan met mijn rug, of dat ik eindig met een bult op mijn hoofd en een gebroken rug.
Nee, wyccie is oud en verlept. En eet elke zaterdag kippenvleugels en stokbrood met boursain en snoep daar op neergelegd als hagelslag. Dan weet je het wel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een jong en sterk lichaam?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, wyccie is oud en verlept. En eet elke zaterdag kippenvleugels en stokbrood met boursain en snoep daar op neergelegd als hagelslag. Dan weet je het wel...
Als amuse?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Geen leugens verspreiden, Robby. Ik heb vandaag wraps gehad.
quote:
Sands is dan ook een godquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Sands komt naar de meet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een godswonder!
OK, wie heeft Sands' account gekraakt?quote:
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23stequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo ik ben Tom de Ridder van MKB Brandstofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
OK, wie heeft Sands' account gekraakt?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23steDie reclames zijn net zo erg als die van Carglass...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hallo ik ben Tom de Ridder van MKB BrandstofTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik volg je niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23ste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |