quote:Weer ‘n scheiding!?Raemon Sluiter en Fatima Moreira De Melo uit elkaar
Weer een geruchtmakende scheiding op til…? Na vijf jaar zou de relatie van voormalig proftennisser Raemon Sluiter en voormalig hockeybabe en nu professioneel pokerspeler Fatima Moreira De Melo gestrand zijn.
Toen Raemon Sluiter en Fatima Moreira De Melo in 2OO7 nog maar net samen waren, leken ze zo’n mooi en perfect koppel: de knappe toptennisseren de sexy hockey-babe. Maar al snel kwamen de eerste ‘scheurtjes in het breekbare liefdesgeluk. En nu zou, als we alle gemogen geloven, de zelfs definitief zijn. ‘De koek is op,’zeggen insiders in weekblad Prive.’Ze hebben geen passie, het is gewoon voorbij.’
Of de breuk dit keer definitief is, is de vraag. Fatima en Raemon hadden al een langdurige relatiecrisis achter de rug. Toen in 2008 Raemons nichtje Luna aan een hersentumor overleed, zakte hij in een diepe depressie. Na het verlies van zijn dierbare nichtje wist de tennisser bijna twee jaar lang met zichzelf geen raad. Hij sloot zich op in huis en had nergens meer zin in. Fatima sleurde hem uiteindelijk uit zijn depressie.
Of is Fatima Raemon nu gewoon zat? Of herhaalt zich de geschiedenis? Het is namelijk niet de eerste keer dat Moreira de Melo ertussenuit knijpt met een ander, in een’ogenschijnlijk’ goede relatie.
In 2O07 ruilde Fatima haar verloofde Rob Short, na een relatie van negen jaar, in voor Raymond Sluiter. De tot over zijn oren verliefde Canadese hockeYspeler was totaal verrast.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Raemon nog eens goed de opnames van Expeditie Robinson heeft bekeken.
vertel!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Raemon nog eens goed de opnames van Expeditie Robinson heeft bekeken.
Ik vond het een onuitstaanbaar loeder in dat programma.quote:
dat zag er echt niet uitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
Ze plast onder de douche.quote:
Dat doet iedereen tochquote:
Ja, maar niet na het hockeyen.quote:
Gewoon hetzelfde als anderen doen die uit elkaar gaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Als dit gerucht enige waarheid heeft dan ben ik benieuwt wat ze dan met hun samen gekochte appartement in Rotterdam-Hilligersberg gaan doen.
Nee gewoon op de Straatwegquote:Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef Iwanius het volgende:
Ze wonen toch op dat eiland dat via een omweg kan bereiken? (staat niet m.i. in Google Map aangegeven)
Niet op het groene pijltje letten, maar volgens mij wonen ze bij de tweede 'a' van het woord Straatwegquote:Op zondag 3 maart 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
Ik wist niet dat die straatweg zolang doorliep...
Zie je dmquote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef Iwanius het volgende:
Dan wonen ze vlak bij die Herman den Blijker in de buurt.
bron?quote:
Ik ook tot ik dit nu weer las.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
Hahahaha oh god ja, dat had ik alweer geblocked, die 'krefful de next lefful'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |