SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, er loopt zo veel beter rondquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Komt deze knul ook weerHij mag vinden dat ze lelijk of minder knap is, maar elk gemiddelde man vind dat gewoon een mooie dame
![]()
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is deze.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?![]()
nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?![]()
Twente-Ajax is geen topper.
Ik open alleen topics voor duels tussen Feyenoord, PSV & Ajax.
Met vriendelijke groeten van wedstrijdtopic-organisator.![]()
Een 6 hooguit ja, ze behoort eigenlijk tot de categorie dom blondjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Daar ben je nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
Kan er misschien een Twente - Ajax topic komen?
Wees welkom.![]()
Ze houdt in ieder geval van voetbal, dat is wel een extra puntje waard.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff wat? Dit is gewoon het live-topic voor die wedstrijd.![]()
Mooie tifo.![]()
Ik weet niet hoe laag jij jezelf inschat als dit al een 8/10 isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mwah.. ik weet niet hoe hoog jij jezelf inschat dan when je een chick van 8/10 wilt regelen![]()
Twente is een grotere club dan Feyenoord, dus wedstrijden tussen Ajax/PSV en Twente zijn zeker ook gewoon toppers.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente-Ajax is geen topper.
Ik open alleen topics voor duels tussen Feyenoord, PSV & Ajax.
Met vriendelijke groeten van wedstrijdtopic-organisator.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Oh oke.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff wat? Dit is gewoon het live-topic voor die wedstrijd.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |