Vond de titel op reddit mooier:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand spotte deze man in de metro ergens in de VS_!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben in de VS ook wel eens voorgesteld aan iemand met een enorm hakenkruis op zijn lijf getatoeëerd. Ontzettende redneck, die vermoedelijk niet eens echt wist waar dat voor stond.
Gelukkig zijn er nog mensen die Charlie Chaplin kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand spotte deze man in de metro ergens in de VS_!
Daar hebben we spoilertags voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
Die op Reddit was wel mooi ja.
Ik heb vanmorgen ook iets op Reddit gezet. Vond een leuke "verassing" in het trappenhuis.
Mag ik hier niet posten, lichtelijk NSFW
SPOILER: Dit vond ik dus vanmorgen in het trappenhuis :')_! NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Heb je gedronken de avond er voor?SPOILER: Dit vond ik dus vanmorgen in het trappenhuis :')_! NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik was het niet in ieder gevalquote:
Zo'n foto heb ik ook nog ergens, van een enorme, menselijke hoop stront op de trap naast onze voordeur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
Die op Reddit was wel mooi ja.
Ik heb vanmorgen ook iets op Reddit gezet. Vond een leuke "verassing" in het trappenhuis.
Mag ik hier niet posten, lichtelijk NSFW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |