lolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Ben nu ook huiverig om vis te eten...er kan zeepaard in zitten
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:50 schreef Toverheks het volgende:
post dan nog maar ff je kanierie Poesewoes
Had je dat nog niet gezien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef Toverheks het volgende:
wat lees ik nou onder je Post Poezewoes
Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
Nee, soms ben je een bloemetjesjurk, maar niet altijd, sommigen zijn dat altijd, maar jij gewoon soms,
Als we Lavender toch niet hadden ..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Jian het volgende:
Ik zie dat alles weer is rechtgezet door Lavender. Gelukkig maar en als Pietje en Gert terug zijn uit het overleg dan weten we meer over hoe en wat met Poezenwoest
Zit te trillen in mijn tuigjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef Jian het volgende:
Ik zie dat alles weer is rechtgezet door Lavender. Gelukkig maar en als Pietje en Gert terug zijn uit het overleg dan weten we meer over hoe en wat met Poezenwoest
Dat lijkt me logisch, de laatste keer dat ze op deze manier en om een vergelijkbare reden in overleg gingen dat was met Suikerbuikje ...... een aantal hier herinneren zich dat nog wel. Sindsdien praat niemand meer openlijk over Suikerbuikje. We weten ook niet hoe het met Suikerbuikje gaat. Zijn laatste post was een zwaaismiley en een paar onsamenhangende letters..... en toen niets meer, nooit meer. In de wandelgangen gaan de wildste verhalen over het lot van Suikerbuikje en ze zijn geen van allen mooi.quote:
Ach wat triest, btw je bent je beroep mis gelopen, je had een goede schrijver kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, de laatste keer dat ze op deze manier en om een vergelijkbare reden in overleg gingen dat was met Suikerbuikje ...... een aantal hier herinneren zich dat nog wel. Sindsdien praat niemand meer openlijk over Suikerbuikje. We weten ook niet hoe het met Suikerbuikje gaat. Zijn laatste post was een zwaaismiley en een paar onsamenhangende letters..... en toen niets meer, nooit meer. In de wandelgangen gaan de wildste verhalen over het lot van Suikerbuikje en ze zijn geen van allen mooi.
Arme Suikerbuik, hij was zo'n lieve, vrolijke poster ...
Ken je het verhaal over Suikerbuikje dan nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach wat triest, btw je bent je beroep mis gelopen, je had een goede schrijver kunnen zijn
Vertel?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ken je het verhaal over Suikerbuikje dan nietoh zo triest, echt had toendertijd zo te doen met Suikerbuikje
Schei uit hè, niet op het forum over Suikerbuikje praten hè, ik heb al teveel gezegd ...... Ik hoop dat Poezenwoest alleen maar een ban van een half jaar krijgt ofzo, gewoon omdat ze niet beter wist, een waarschuwing zeg maarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ken je het verhaal over Suikerbuikje dan nietoh zo triest, echt had toendertijd zo te doen met Suikerbuikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |