Liefst heb ik gelijk het juiste type vrouw, misschien wel een idee om m'n datingprofiel (die ik trouwens nog niet heb) daarop in te richten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dat is in ieder geval niet mijn insteek bij het daten
En hoe lang is een poosje?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij betekent het veel, ik kan daar tot nu toe goed uit opmaken of het in het echt ook zou klikken. Daarom date ik ook niet veel en duurt het vaak een poosje voordat ik met iemand afspreek
Dat zou iedereen wel willen, dat je gelijk de ware treft. Helaas werkt dat niet zoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liefst heb ik gelijk het juiste type vrouw, misschien wel een idee om m'n datingprofiel (die ik trouwens nog niet heb) daarop in te richten?
Nou zal je altijd wel van die types hebben die zoiets hebben van "Mja, ik probeer het toch gewoon, niet geschoten...", maar die moet ik er maar uit zien te filteren
Gespreksstof zegt niets of je voor elkaar valt of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Het kan irl alsnog tegenvallen, maar je weet al wel of er in ieder geval gespreksstof of iets dergelijks is.
Meestal een maand, soms tweequote:
Ik vind dat op zich niet echt lang of zo, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Meestal een maand, soms twee![]()
![]()
Daarmee jaag ik wel de wat minder geïnteresseerde mannen weg
Klopt, daar is de date voor om te bepalen of die klik er ook is he.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gespreksstof zegt niets of je voor elkaar valt of niet.
zullen onder de vrouwen vast ook wel dit soort 'geintjes' zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou iedereen wel willen, dat je gelijk de ware treft. Helaas werkt dat niet zo![]()
Op datingsites heb je vaak een club die voor de gein ingeschreven staat om te zien hoe ze scoren, ik heb vernomen dat dit bij een betaalde site een stuk minder is.
In het datingsite-topic word je er half om afgeslacht, het schijnt gebruikelijk te zijn om binnen een week iets concreets af te spreken. Boeiend, ik ga mijn eigen gang en red me ook primaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich niet echt lang of zo, om eerlijk te zijn.
Maar misschien onderschat ik het wel of zo, heb nog nooit online gedate.
Een week vind ik wel heel erg rap...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
In het datingsite-topic word je er half om afgeslacht, het schijnt gebruikelijk te zijn om binnen een week iets concreets af te spreken. Boeiend, ik ga mijn eigen gang en red me ook prima
Oh ja hoor, dat geloof ik vast!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zullen onder de vrouwen vast ook wel dit soort 'geintjes' zitten
Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
In het datingsite-topic word je er half om afgeslacht, het schijnt gebruikelijk te zijn om binnen een week iets concreets af te spreken. Boeiend, ik ga mijn eigen gang en red me ook prima
Ligt er ook aan waar de interesse op gebaseerd is (op seks bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt.
En bij de 1 zul je misschien sneller afspreken dan bij de ander.
Als de interesse er echt is zie ik het probleem niet zo.
Is het puur voor seks dan zul je denk ik wel wat sneller willen afspreken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar de interesse op gebaseerd is (op seks bijvoorbeeld).
Dat klopt, maar als de gesprekken goed gaan zegt het nog steeds niet of er een klik is tussen jullie in het echt. Een zakelijke klik misschien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, daar is de date voor om te bepalen of die klik er ook is he.
Maar als ik tijdens chatten er al achter kom dat ik het een domme doos vind dan hoef ik niet te gaan daten.
Ik denk dat een vrouw dit beter kan beantwoorden dan ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het puur voor seks dan zul je denk ik wel wat sneller willen afspreken.
Maar dat merk je snel genoeg in de gesprekken die je hebt denk ik.
Hier gaat dat meestal via dm/pm/Facebook Chat, daarna via WhatsApp.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een week vind ik wel heel erg rap...
Liever spreek ik eerst van tevoren iemand via skype of tc of zo.
Dan hoor je tenminste ook de stem eerst
Ik ben dus niet de enige die daar een hekel aan heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier gaat dat meestal via dm/pm/Facebook Chat, daarna via WhatsApp.
Echt spreken hoeft van mij dan weer niet, ik haat bellen
Precies. En als bij de ander de interesse verdwijnt dan is dat ook primaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt.
En bij de 1 zul je misschien sneller afspreken dan bij de ander.
Als de interesse er echt is zie ik het probleem niet zo.
Wil je niet de stem van tevoren horen dan??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier gaat dat meestal via dm/pm/Facebook Chat, daarna via WhatsApp.
Echt spreken hoeft van mij dan weer niet, ik haat bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een schurfthekelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar een hekel aan heeft
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil je niet de stem van tevoren horen dan??Ik laat me graag verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarnaast hou ik van accenten en dialecten, geeft gelijk een leuk gespreksonderwerp
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat heb ik dus ook, voor mijn werk maakt het me echt geen zak uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Een schurfthekel![]()
Voor m'n werk maakt het me geen zak uit, maar op datinggebied hoeft het van mij absoluut niet
Accenten zijn leuk ja, soms zelfs liefquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik laat me graag verrassen![]()
Daarnaast hou ik van accenten en dialecten, geeft gelijk een leuk gespreksonderwerp
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, voor mijn werk maakt het me echt geen zak uit.
Maar prive zal ik niet snel iemand bellen, en als ik al bel dan is het gewoon kort en zakelijk.
Een meisje waarmee ik gedate heb wilde echt elke dag bellen, en dan deed ik dat maar omdat zij dat fijn vond, maar van mij hoeft dat echt niet.
Heerlijk vind ik dat, helemaal als ze hier wat uit de buurt komen (noord-oosten)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Accenten zijn leuk ja, soms zelfs lief
Ik heb niet echt een accent, alleen een beetje een mix van plat-Amsterdams, Zaans en ABN
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag over
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag over
Gek, ik kan letterlijk u-ren skypen/bellen met mijn vrienden (met 1 vriend specifiek in elk geval). Het record staat op iets van 9 uur achter elkaarquote:
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta nooit stil als ik aan het bellen ben (ook niet als ik m'n tanden poets trouwensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?
Dat doe ik dus, ik loop het hele huis door als ik bel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?
Neu...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, ik loop het hele huis door als ik bel.
Duidelijk laten merken dat je haar wil, seksuele spanning creeeren, ''kino'', etc etc. Zoenen met meisjes die ik oprecht wil lukt me namelijk nog steeds niet. (Als het dan wel lukt om die spanning te creeeren, heb ik altijd wel een excuus om haar niet te zoenen (aantal keer ook gewoon lafheid)).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik vermoed een vrouw zo snel mogelijk in bed kunnen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |