quote:Op zondag 3 maart 2013 01:41 schreef Vaatwastablet het volgende:
Bod van 150, haal 'm wel op vanuit Rotterdam.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:29 schreef zquing het volgende:
Vraagprijs 175, meer hoef ik er niet voor, maar voor minder gaat hij niet weg.
Ooh oké, bod blijft toch staan though.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
175 is de vraagprijs, lees nog even een keer.
Wat zal 't zijn, maandje of 2, misschien 3quote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef rene90 het volgende:
Hoe oud is hij? En hoelang gaat hij mee op een accu?
Hoe bedoel je? Het is een Nexus, dus de android updates worden altijd snel uitgerold.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef Gnomestein het volgende:
Ik twijfel beetje met mijn bod, zit er update-perspectief in?
Bedankt voor je reactie, ik denk toch af te zien van het ding want ik zal het praktisch nooit gebruiken. Ik ga binnenkort wat lange busreizen tegemoet dus vandaar dat ik er even over aan het denken was.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Wat zal 't zijn, maandje of 2, misschien 3
Volgens de reviews gaat hij 8 a 10 uur mee, zelf heb ik hem nooit leeg getrokken
Geen probleem, vind 't zelf ook wel vreemd dat hij nog niet weg is. Volgens mij zit ik wel goed qua prijs namelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik denk toch af te zien van het ding want ik zal het praktisch nooit gebruiken. Ik ga binnenkort wat lange busreizen tegemoet dus vandaar dat ik er even over aan het denken was.
Raar dat hij nog niet is verkocht trouwens want een nette prijs. Succe.s
Dat begrijp ik ook wel, daarom bied ik mijn 16GB ook voor 175 aan en niet voor de 210-220 waar de 32GB's in nieuwstaat voor weggaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:40 schreef Balsam het volgende:
ben en voor die paar euro extra zelfs voor de 32gb gaan.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef Santello het volgende:
¤100. Kan ieder moment opgehaald worden.
Niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ben je niet bereid de vraagprijs te betalen dan mag je wegblijven. Als ik omlaag ga zal ik het wel aangeven
Ik vind 't 4:3 formaat fijner dan de 16:9 bij een Nexusquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wat doet jou eigenlijk de iPad mini preferen boven deze tablet?
Oh ik heb denk ik eroverheen gelezen dat 175,- een VASTE prijs was ipv Vraagprijs. Dus bieden heeft geen zin met mijn 160,-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |