SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
De lampenkappen van het plafond afneukenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:37 schreef Evertjan het volgende:
wat zou Johan Derksen nu aan het doen zijn?
Hij heeft net de uitzending van Radio Rijnmonds 'Muziek voor Volwassenen' achter de rug en treed in zijn met Olifant walmen gevulde Saab huiswaarts.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:37 schreef Evertjan het volgende:
wat zou Johan Derksen nu aan het doen zijn?
Dat er mensen door de studio heen lopen dat waren de eerdere afleveringen van Doordekken op EredivisieLive, dat deden ze voor een habbekrats.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel verdienen ze eigelijk per uitzending? inclusief de gast?
Zal in het begin niet al te veel zijn geweest als je zag hoe amateuristisch het in het begin was, dat ze buiten moesten filmen omdat ze de studio aan het verbouwen waren en dat er mensen door het scherm heen liepen
Kieft heeft geld nodig omdat er op zijn huis beslag is gelegd tochquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel geld de gasten krijgen, dat verschilt per gast denk ik. Er wordt gezegd dat Hans geld bijlegt om aan tafel te mogen zitten maar dat geloof ik niet. Ik kan me voorstellen dat een Jan Boskamp uit liefhebberij aanschuift omdat hij het gezellig vind, maar een Aad de Mos lijkt me niet het type dat iets voor niets doet. Andere gasten zoals Emile en vermoedelijk ook Kieft nemen deel aan een sponsordeal met Sport1.
Kieft zit aan de coke. Die kan het geld altijd goed gebruiken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft heeft geld nodig omdat er op zijn huis beslag is gelegd toch. En ik heb liever dat Emilie vaker komt dan Wim.
Hoe heeft die gast eigenlijk een baan bij sport 1 gekregen? ken echt niemand die op hem zit te wachten en dat constante gesnuif van hem. Lijkt wel dat hij dat baantje uit medelijden heeft gekregenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Kieft zit aan de coke. Die kan het geld altijd goed gebruiken.
Die heeft ondertussen al een kratje op. Die ziet ons 3 keer zitten. Die denkt dat johannes_vermeer zijn tweelingbroer bij zich heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Kieft zit aan de coke. Die kan het geld altijd goed gebruiken.
Oud-profvoetballer. Is blijkbaar al genoeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe heeft die gast eigenlijk een baan bij sport 1 gekregen? ken echt niemand die op hem zit te wachten en dat constante gesnuif van hem. Lijkt wel dat hij dat baantje uit medelijden heeft gekregen
Ik heb hem getipt bij Sierd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe heeft die gast eigenlijk een baan bij sport 1 gekregen? ken echt niemand die op hem zit te wachten en dat constante gesnuif van hem. Lijkt wel dat hij dat baantje uit medelijden heeft gekregen
Dan is het nu voor hem een tick geworden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik dacht dat Kieft al jaren gestopt was met coke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |