Omdat van Persie de man is daar en niet Rooney.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
Waarom van persie in de op? Alsof hij DE man is bij man u.Daar had natuurlijk Rooney moeten staan. Overigens mag van mij united wel winnen, zodat alle Spaanse clubs eruit vliegen.
nope. Rooney > van persie en zo zijn er nog wel wat spelers die boven hem staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat van Persie de man is daar en niet Rooney.
Waar jij je druk om maakt zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
Waarom van persie in de op? Alsof hij DE man is bij man u.Daar had natuurlijk Rooney moeten staan. Overigens mag van mij united wel winnen, zodat alle Spaanse clubs eruit vliegen.
ahahahah kijkt dus nooit man uquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
lol Rooney.. En wie nog meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
nope. Rooney > van persie en zo zijn er nog wel wat spelers die boven hem staan.
Doe jij het beter dan, wat een raar geval ben jij. Je druk maken om een speler die niet in de OP staat, wat een hel moet het zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care jij bent 15, maak een goede op of open geen topics kindje.
Je speelt met vuur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care jij bent 15, maak een goede op of open geen topics kindje.
En dat maakt het nou z'n spannende wedstrijd (vooraf gezien dan)quote:Op maandag 4 maart 2013 18:43 schreef HPLC het volgende:
Hm lastig, dit vind ik echt zo'n "het kan alle kanten op" duel
Nou en, wie is Phil Jones? Real gaat morgen over United heen walsen. CR7 voelt zich als een vis in het water op Old Trafford!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:54 schreef Nober het volgende:
2-1 Manchester United.
Phil Jones doet trouwens niet mee.
http://www.manutd.com/en/(...)real-madrid-tie.aspx
Jones speelde in de eerste wedstrijd en is nu geblesseerd dus vond ik dat het melden wel waard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 02:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou en, wie is Phil Jones? Real gaat morgen over United heen walsen. CR7 voelt zich als een vis in het water op Old Trafford!
Real was de betere dat was wel duidelijk. Hopen dat United morgen vanaf het begin al vol op de aanval gaat om hun goaltje te maken en zo hun counteren zoals alleen Real dat kanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones speelde in de eerste wedstrijd en is nu geblesseerd dus vond ik dat het melden wel waard.
Net als in de eerste wedstrijd toen het 1-1 werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |