SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.![]()
Dan zou ik die andere nemen. Verandering van spijs doet eten zeggen ze.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Vooral aangezien ze zoveel keuze hebben. Ik ben zelf trouwens maar 1 keer naar subway geweest. Binnenkort misschien maar weer eens gaan.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik wou laatst arretjescake maken, zelfs speciaal een cakeblik gekocht haha.. maar zoals je al kan raden heb ik nog steeds geen arretjescake gemaakt
Your beauty never ever scared me.![]()
Doe morgen, zondagen zijn perfect om dat soort dingen te doen. Ik heb trouwens nog nooit van arretjescake gehoord.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Haha ben je al een beetje brak of nog vol energie?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh heb nog niet geslapen en moet over anderhalfuurtje weer werkenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nog nooit van arretjescake gehoord?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:18 schreef Piye het volgende:
Doe morgen, zondagen zijn perfect om dat soort dingen te doen. Ik heb trouwens nog nooit van arretjescake gehoord.![]()
Mwah niet brak, heb ook weer niet heel veel energie ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Haha ben je al een beetje brak of nog vol energie?Zal vanavond wel spierpijn voelen iig
![]()
Nee heb het net gegoogled, maar ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog nooit van arretjescake gehoord?
Aha kan ik me voorstellen ja. Was het wel leuk?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah niet brak, heb ook weer niet heel veel energie ofzoZal vanavond wel spierpijn voelen iig
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zo maar even mijn was ophangen enz, bah ik hou er niet van om zo actief bezig te zijn s'ochtends
Ik heb het vroegah ooit gehad en zover ik weet was het goddelijk hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef Piye het volgende:
Nee heb het net gegoogled, maar ik had er nog nooit van gehoord.Your beauty never ever scared me.![]()
Nee beetje zuur, het was dus uitverkocht maar ze hadden gewoon echt veel te veel kaartjes verkocht, ik kon niet eens meer dansen want het was te druk. Toen om 3 uur werd het stopgezet door de politie vanwege de drukte (denk ik) maar toen werd er een rave ergens anders buiten opgezet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef Piye het volgende:
Aha kan ik me voorstellen ja. Was het wel leuk?![]()
Ik vond het er ook wel lekker uitzien op de plaatjes. Maar een ongebakken cake? Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het vroegah ooit gehad en zover ik weet was het goddelijk hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee beetje zuur, het was dus uitverkocht maar ze hadden gewoon echt veel te veel kaartjes verkocht, ik kon niet eens meer dansen want het was te druk. Toen om 3 uur werd het stopgezet door de politie vanwege de drukte (denk ik) maar toen werd er een rave ergens anders buiten opgezet.
Dat is best wel kut geregeld dan.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee beetje zuur, het was dus uitverkocht maar ze hadden gewoon echt veel te veel kaartjes verkocht, ik kon niet eens meer dansen want het was te druk. Toen om 3 uur werd het stopgezet door de politie vanwege de drukte (denk ik) maar toen werd er een rave ergens anders buiten opgezet.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: