Praat ik te zacht?quote:
Dat pron noemen.quote:
Probeer het in ONZ zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We zijn in discussie waar en hoe we hem gaan noemen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:58 schreef Ceviche het volgende:
Heeft iemand nog luecken codes zoals deze ?
Ik heb hem al gebruikt in dezen topic hoorquote:
Dan probeer je dat toch gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, sta daar wel bekend.
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, sta daar wel bekend.
Je zou er inhoudelijk best goed passenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.
Hier wel dan, tussen de mini-smiley'squote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zou er inhoudelijk best goed passen
Ook niet daarom moeten jullie stoppen vind ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier wel dan, tussen de mini-smiley's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
We praten te zacht om dodelijk te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier wel dan, tussen de mini-smiley's
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Je moet dan ook alleen in de SC komen, verder nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood willen wordne gevonden in onz.![]()
True dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je moet dan ook alleen in de SC komen, verder nietDo not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
ONZ is al jaren niet meer echt leuk inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je moet dan ook alleen in de SC komen, verder niet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |