We zien wel. Topics met goede OP worden altijd gewaardeerd en krijgen een kans.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel knap trouwens, Speedo heeft al 2 seksgerelateerde opmerkingen gemaakt waar Ceviche bij is en dankzij ons hoge gespreksniveau is het onderwerp nog niet versprongen naar pr0n
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zo, misschien gewoon een ibood slowchat maken IBood sponsort FOK! en als het neit mag van FOK! Gaan we klagen bij ibood zodat Ibood niet meer sponsort.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
We zien wel. Topics met goede OP worden altijd gewaardeerd en krijgen een kans.
Anders was deze ook al lang gelokt.
In je bh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
WAAR
nee grapje ik vermaak me nog met de sub-knop
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dagaanbiedingen SC of Ibood SC? Eerste maakt meer kans denk ik?
Een geflipte-koelkast sc in onz.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik denk het ook ja, en dan een overzichtje maken met de grote dagaanbieders ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat is geen SC?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!
die is er al.
Een waar Ceviche tieten laat zien als de reeks 500 raakt. We gaan gewoon weg bij nummer 499.quote:
Maar ze zullenzeggen dat zoiets al bestaat.quote:
Waar zij jij de SC staan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:43 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!
die is er al.
Dat begrijp ik maar er zijn momenteel zoveel SC's dat ik me afvraag wat een nieuwe SC extra biedtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor de hunt
Ibood heeft toch ook een niet SC topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ze zullenzeggen dat zoiets al bestaat.
Dat zou je toch wel moeten inzien na de hunt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar er zijn momenteel zoveel SC's dat ik me afvraag wat een nieuwe SC extra biedt
Er bestond ook al een gewoon ibood/hunt topic. Toch is er dezen SCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ze zullenzeggen dat zoiets al bestaat.
Hou jij meer van stoere mannen, of aardige mannen die hun leven voor jou geven?quote:
Ons.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar er zijn momenteel zoveel SC's dat ik me afvraag wat een nieuwe SC extra biedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |