rukkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Speedo-drager het volgende:
Kom je terug van het rukken is alles een grote chaos.
Chaos everywherequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:23 schreef Speedo-drager het volgende:
Kom je terug van het rukken is alles een grote chaos.
Ik vind dit niet leuk dadelijk word de reeks gestopt door jullie gelanterflant.quote:
Zekers, dit wordt nooit meer overtroffenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is een van de beste topics tot nu toe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers, dit wordt nooit meer overtroffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Ceviche het volgende:
Ik weet geen smileys meer, ik kan ze niet zien op m'n ipad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Essnhills gedraag je volwassen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers, dit wordt nooit meer overtroffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de OP mag dit hierquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk dadelijk word de reeks gestopt door jullie gelanterflant.
Volgens de mods, gaan ze zeggen. 'als jullie alleen hier komen voor onzin... de hunt is voorbij doei reeks.'quote:
Welnee, dit is duidelijk een manier om de tijd te overbruggen totdat de SC wordt geopend waar we al uren naar smachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk dadelijk word de reeks gestopt door jullie gelanterflant.
GC / [GRTDOJW #2164] We dansen de hele ochtendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dit is duidelijk een manier om de tijd te overbruggen totdat de SC wordt geopend waar we al uren naar smachten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn afkickverschijnselen van de hunt van gister, en dus relevant in dit topicquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Essnhills gedraag je volwassen!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zijn afkickverschijnselen van de hunt van gister, en dus relevant in dit topic
![]()
![]()
![]()
![]()
Enopdezemanieralhelemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:31 schreef Ceviche het volgende:
De regeltjes zien er zo heel erg raar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |