[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 26-09-2000 00:02]
Speciaal voor de heren belasting
Danny, je bent een bikkel, ziek en toch een topic starten.
Georgie is met met dat kleine blondje aan het dansen. De muziek is zwaar klote, ik stel voor dat ze wat van de Prodigy gaan draaien.
Paniek! Regen. Ze is bang om nat te worden. Dit kan mooie plaatjes op gaan leveren..
Wow, wat gaan die te keer, tis te hopen dat ze zich aan de weekopdracht blijven houden..
Stream 1 en stream 2 laten het paar vanuit 2 verschillende hoeken zijn, geen cams in het huis.
Ze denken dat het 2 uur is. De battery van de zender van Mohammed Ali is zo te horen leeg, maar hij is heeft zo te horen weer heel wat te vertellen.
Ze denken dat ze om 4 a 5 uur de opdracht hadden gekregen. (het was eigenlijk 3 uur)
0:15 "Cry" van "Godley&Creme" wordt gedraaid.
Het volgende nummer ken ik niet. Het regent een beetje.
[offtopic]beterschap Danny[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door Zap op 26-09-2000 00:22]
Btw, Prodigy!!! Good one Ronny
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 26-09-2000 00:27]
Ik zit nu al 50 minuten naar deze onzin te kijken. Binnen schijnt er genoeg te doen zijn, maar helaas zijn alleen de 2 te zien via de cams, en af en toe iemand die komt kijken.
Wel leuk om te vermelden is dat Mohammed Ali nu een hippe zonnebril draagt, die volledig bij zijn artiesten status past.
0:33 Ze gaan van op een afstandje weer over op slowdansen, om het wat warmer te krijgen.
(dat kan nog lekker koud voor ze worden midden in de nacht, als ze ook nog slaperig worden)
(BB-regie: kunnen we geen verzoekjes opgeven? iets van NOFX of zo? )
Ze hebben een wekkertje oid om de tijd bij te houden ?
Bianca heeft het over tweeeneenhalf uur.
(hadden ze dat afgesproken, zo lang?)
[Dit bericht is gewijzigd door Zap op 26-09-2000 00:55]
Nog even:
@ 1:04 gaan de wakkere bewoners nog even de tent opbouwen voor Bi en Li.
Ze zingen nu The greatest love of all - whitney Houston. Ondertussen wordt de tent opgezet:
Voorts gaat het gesprek alleen maar over Ali en over hoe hij wel niet in elkaar zit....
blablabla dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |