abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 00:01:16 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_360934
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_360938
[zwaar offtopic]
Wat een ongelovelijk snel manneke ben jij zeg!
[/zwaar offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 26-09-2000 00:02]

pi_360953
Geogie verteld Kim over zijn tijd in de Baja. Hij verteld dat de meiden daar zoveel verdienen maar hij bedenkt zich voordat hij zegt hoeveel , vanwege de belasting... "wacht ff hoor, je (kim) weet wat ik verdien per dag?"
Kim:"ja"
G:"nou die meiden verdienen twee drie keer zoveel
"Kim:"jezus hé, daar moet ik ook es over nadenken!
"G:"ja , joh, die meiden verdienen zo 1000 piek op een avond!"

Speciaal voor de heren belasting

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_360971
12:05

Danny, je bent een bikkel, ziek en toch een topic starten.

Georgie is met met dat kleine blondje aan het dansen. De muziek is zwaar klote, ik stel voor dat ze wat van de Prodigy gaan draaien.

Paniek! Regen. Ze is bang om nat te worden. Dit kan mooie plaatjes op gaan leveren..

Ed is ok.
pi_360994
12:10

Wow, wat gaan die te keer, tis te hopen dat ze zich aan de weekopdracht blijven houden..

Stream 1 en stream 2 laten het paar vanuit 2 verschillende hoeken zijn, geen cams in het huis.

Ze denken dat het 2 uur is. De battery van de zender van Mohammed Ali is zo te horen leeg, maar hij is heeft zo te horen weer heel wat te vertellen.

Ed is ok.
pi_361000
0:10 Kim en Georgie dansen nog steeds. Zonet op "this is a man's world". Nu "how can I can hang on to a dream". Ze zijn dan ook maar over gegaan op slow-dansen

Ze denken dat ze om 4 a 5 uur de opdracht hadden gekregen. (het was eigenlijk 3 uur)

0:15 "Cry" van "Godley&Creme" wordt gedraaid.
Het volgende nummer ken ik niet. Het regent een beetje.

[offtopic]beterschap Danny[/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Zap op 26-09-2000 00:22]

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_361003

Hatsjoe!
pi_361012
Nee toch? Ik hoorde Kim net schatten tussen twaalf en half een. Was 00:15. Staan ook te fluisteren nu 00:24.

Btw, Prodigy!!! Good one Ronny

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 26-09-2000 00:27]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_361022
12:20

Ik zit nu al 50 minuten naar deze onzin te kijken. Binnen schijnt er genoeg te doen zijn, maar helaas zijn alleen de 2 te zien via de cams, en af en toe iemand die komt kijken.

Wel leuk om te vermelden is dat Mohammed Ali nu een hippe zonnebril draagt, die volledig bij zijn artiesten status past.

Ed is ok.
pi_361037
00:40 situatie idem

(ehh..hoelang per stel ook alweer ?)

pi_361039
0:29 Georgie zegt dat ie erg benieuwd is naar wat ze wel en niet uitzenden

0:33 Ze gaan van op een afstandje weer over op slowdansen, om het wat warmer te krijgen.
(dat kan nog lekker koud voor ze worden midden in de nacht, als ze ook nog slaperig worden)

(BB-regie: kunnen we geen verzoekjes opgeven? iets van NOFX of zo? )

pi_361046
getverd steeds hetzelfde
Ik ga echt geen 5 dagen naar dansende mensen zitten kijken
Try anything once, twice to be sure
pi_361053
0:53 Bianca en Darius nemen het over.

Ze hebben een wekkertje oid om de tijd bij te houden ?

Bianca heeft het over tweeeneenhalf uur.
(hadden ze dat afgesproken, zo lang?)

[Dit bericht is gewijzigd door Zap op 26-09-2000 00:55]

pi_361055
Bianca en Ali hebben het net overgenomen. Belangrijk voor de statistieken en een goed perspectief: Ali heeft een leren broek aan!
pi_361064
veel engelse vreugde-kreetjes ....

dinsdag 26 september 2000 @ 01:03:15 #16
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_361068
01:00
Jeéeéezus, dit wil je niet weten. Die twee staan daar een partij actief te doen. En een lol om zichzelf .
Sorry, dit trek ik niet, damn. Forget it!

Nog even:
@ 1:04 gaan de wakkere bewoners nog even de tent opbouwen voor Bi en Li.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_361073
Bianca vindt de muziek "wreed"

Ze zingen nu The greatest love of all - whitney Houston. Ondertussen wordt de tent opgezet:

pi_361075
Ze hebben nu de tent ook maar opgezet....en Darius gaat morgenmiddag met koos dansen zegt ie.... Ook kan hij zo wel 7 uur dansen claimt ie, en hij danst liever 's nachts dan overdag... Doet ie tijdens stappen ook vaak genoeg 7-8 uur dansen.... Nu begint ali weer over dat ie zo aanwezig is in het huis...
Makkers, staakt uw wild geraas .....
pi_361079
Bianca vindt nu 2.5 uur wel een hele ruk
Darius zegt: welnee er zit al een half uur op, nog maar 2 uur.
(ze dansen net 15 minuten )
pi_361086
Ali heeft het over talente jacht ,zijn grootste kick was optreden voor 7000 mensen
verder een hoop bluf naar mijn mening
Ik word hier zo moe van geeeeeeeef aub de huiskamer hij heeft horloges gewonnen kledingbonnen maar die gaf hij weg!!!?
hmmm nu is het heel wazig hij kon winne als een prijs F 5000 was maar ze belde hem als hij maar 1000 genoege nam dan won hij deed hij dus niet gebeurde hem 3 keer
pi_361091
hij houd niet van geslijm likkers blabla bla bianca dus ook niet!!!!ai ze gaan samen mezingen met iets wat ik niet ken ali heeft 6 bekers de rest heeft hij aan zijn broer gegeven?? en die gaf ze aan arme landen???????? snap het ff niet
pi_361093
Ali woont op een flatje omdat wanneer hij doorbreekt er dan geen fans in z'n tuin kunnen staan, en niet makkelijk kunnen inbreken :-) Dit advies had ie ooit eens gekregen van iemand.... verder houdt Ali niet van fuckers
Makkers, staakt uw wild geraas .....
pi_361104
01.24
Ali en Bianca staan te dansen en hebben het over talentenjachten waar A aan heeft meegedaan. Prijzen reisje New York, Milaan, 3x Euro Disney, geldprijzen van enkele duizenden, mountainbike, sieraden, tegoedbon, kledingbon. Hoofdprijs niet uitbetaald soms omdat de organisatie vond dat er niet genoeg publiek was. Praat nu wat over het bedrog tijdens talentenjachten. Gesjoemel met prijzen, jury bestaand uit de lokale middenstand. A verteld wat ie vind van dat soort mensen (Kiss my ass enzo).
Ff meezingen nu...
Bianca wil een tuin, Ali verteld dattie op een flat woont omdat ie anders last krijgt strax van opdringerige fans als ie doorbreekt. Iemand heeft hem een paar jaar terug verteld dat hij het gaat maken
Nu gaat het weer over Ali's rechtvaardigheidsgevoel. Normen en waarden. Wanneer je mensen aanspreekt op hun gedrag. B vraagt of Ursula (vriendin A) het niet vervelend vindt dattie altijd zo'n uitgesproken mening heeft. Nee, daar houdt ze juist van. B zegt dat A er wel altijd lang in blijft hangen. Hij blijft wel heel rustig onder haar kritiek.
B zegt dat ze ook altijd overal tussen springt als ze rottigheid ziet. Grote criminelen, echt waar hoor, echt gebeurd.
A zegt dat hij na een paar woorden van B al weet wat ze wil zeggen.
Waarom mensen in BB zouden willen, A denkt het grote geld.
A zegt voor mij wit is wit en zwart is zwart, er zit weinig tussen. Wijze les van zijn vader ofzo.
A heeft last van zijn keel (Iets minder OHen misschien Red.) Klaagt nu over de douche en het gebrek aan warm water.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_361107
alie3 heeft de pest over douche muntjes
vind het miereneukers eet maar 2 snede brood maar een ander 5 hij heeft de keelpleures en mag douchen warm dus
pi_361111
Ali verteld vaak genaaid te zijn door nagemaakte mensen ( opblaaspoppen?).

Voorts gaat het gesprek alleen maar over Ali en over hoe hij wel niet in elkaar zit....

blablabla dus...

"I have a bad feeling about this"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')