Jaquote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die ken ik helemaal niet, zeker zo'n WIDM dude
Klopt. en ik denk dat de post van mij verkeerd overkwam..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeweettog dat ik allergisch ben voor jankzakken!
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. en ik denk dat de post van mij verkeerd overkwam..
Ik ook van jou schatjequote:Op maandag 11 maart 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja wacht als je blijft praat je altijd enkel over die boeren, nevermind![]()
Op zich wel goed. Vooral de rekenvragen kon ik met mijn ogen dicht doen bij wijze van. Het was ook nog eens meerkeuze, dus dan is het eigenlijk nog makkelijker.quote:
Dat wel ja. Bij 1 vraag moest ik wel even de aanwezige om hulp vragen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn wel vragen waar ze veel uit kunnen halen.
Dat doen ze oa om een beeld te krijgen van hoe jij denkt dat anderen je zienquote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Vooral de rekenvragen kon ik met mijn ogen dicht doen bij wijze van. Het was ook nog eens meerkeuze, dus dan is het eigenlijk nog makkelijker.
De persoonlijkheidsvragen waren wat lastiger. Er werd vaak gevraagd. Anderen mensen vinden mij (random iets bijv aardig)..
En dan moest je kiezen uit :
• Helemaal waar
• waar
• noch waar noch onwaar
• onwaar
• helemaal onwaar
Dan heb ik zoiets van ehh ik ben niet andere mensen, vraag het daaraan niet aan mezelf..
Komende donderdag alquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doen ze oa om een beeld te krijgen van hoe jij denkt dat anderen je zienmaar is inderdaad lastig te beantwoorden.
Wanneer hoor je meer?
Gezicht ziet er goed uit! Er is alleen een klein plekje wat ik in de gaten moet houden, over 2 maanden weer controle en evt. biopsie.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Stregahoe is het met je? En je gezicht?
Oh fijn! En over twee maanden vast nog meer goed nieuws. Misschien je oor uitspuiten ofzo, dat dat helptquote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Gezicht ziet er goed uit! Er is alleen een klein plekje wat ik in de gaten moet houden, over 2 maanden weer controle en evt. biopsie.
Voor de rest ben ik nu zo doof als een kwartel. Ontstoken holtes en ontsteking in mijn linkeroor, daar hoor ik nu niks mee. Alleen een zonderlinge schele "piep" af en toe. Als het van de week nog blijft toch maar even naar de dokter.
En hoest met jou?
Dank je.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
De duimen draaien hieroZou alvast een leuk cadeautje zijn
Lekker warm aangekleed die Chicoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Door die wind vind ik de kou dus echt niet mee vallen, echt smerig gemeen is het...
Chico doet het best wel super eigenlijk!
[ afbeelding ]
Kees is er klaar mee though![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |