Dat weet ik niet. Ik denk het niet want toen ik beneden kwam zat er nog iemand te wachten. Maar die moet wel echt verdomd geknipt zijn voor die baan wil ik het daar van verliezenquote:
Idd sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
Bubs had het niet door dat ze 'm sloot volgens mij
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik denk het niet want toen ik beneden kwam zat er nog iemand te wachten. Maar die moet wel echt verdomd geknipt zijn voor die baan wil ik het daar van verliezen
quote:De top is tamelijk strak en daarom zeer geschikt voor dames met een kleinere boezem (C cup max) zodat de borstnaadjes mooi onder de buste vallen.
Oh waawwwwquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd deze jurk
http://topvintage.nl/nl/v(...)t-floral-swing-dress
[..]
Ja jij kan die wel hebbenquote:
KopuhKOPUHKOOOPUUUHHHH!!quote:
Dat zit bij jou die naad heel mooi op of boven je tepelsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd deze jurk
[..]
SCOREquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd deze jurk
[..]
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij heb ik die nodig voor enen bruiloft ofzo... eum...![]()
Zou cif er intrappen?
Ja want ik kan moeilijk mijn kersten topvintage jurk op 2 bruiloften dragenquote:
ZEKER!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want ik kan moeilijk mijn kersten topvintage jurk op 2 bruiloften dragen![]()
Ook al zijn het andere mensen... enzo.... en... ja het mķet gewoon een ander jurk
TRUESTORY
quote:
Zal ik alvast de ambulance bellen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:12 schreef Mss het volgende:
Ik moet douchen in het donker met een lamme poot. Dat gaat echt fantastisch worden![]()
Kurkje een optie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:12 schreef Mss het volgende:
Ik moet douchen in het donker met een lamme poot. Dat gaat echt fantastisch worden![]()
Ik heb hier alleen een houten stoel, dat is niet zo'n goed idee onder de douche denk ikquote:
TUUUUUUUUUUUUUUURLIJK WELquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een houten stoel, dat is niet zo'n goed idee onder de douche denk ik.
onzin! Daar heb je jarenlang plezier van!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar serieus dit is toch te leuk om naar een bruiloft aan te kunnen doenEik moet er een petticoat bij ; maar ik vind die dingen nog steeds te duur
![]()
In de kast bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzin! Daar heb je jarenlang plezier van!
Wat voor petticoat zoek je? Ik heb met wat tule zo eentje gemaakt voor je.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar serieus dit is toch te leuk om naar een bruiloft aan te kunnen doenEik moet er een petticoat bij ; maar ik vind die dingen nog steeds te duur
![]()
welkon?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil er ook eentje voor mezelf maken denk ik. Voor onder die zwart witte jurk.
D'awww liefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op mijn bruiloft mag je de mijne lenen. Op die van Lindy draag ik 'm zelf
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat voor petticoat zoek je? Ik heb met wat tule zo eentje gemaakt voor je.
Die is net zo wijd als mijn jurken, zonder petticoat scheelt veelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dezon:
[ afbeelding ]
Maar dan niet zo'n enorme wijde.
Die is wel van chiffon he? Heule dure stof zeg maarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awww lief
ja d'uh snap ik ! Doe je je groene aan?![]()
[..]Echt??? Kan jij die maken??
Zoiets zoals ze bij topvintage zelf verkopen: http://topvintage.nl/nl/v(...)t-chiffon-luxe-zwart
Ik vind ze echt prachtig... maar 75euro.... terwijl ik em echt alleen maar zelden aan zal doen...
Jurk zie ik me nog wel in de zomer aandoen naar het werk; maar niet met petticoat iig![]()
Sinds anderhalf jaar ofzo. Goeiemorgenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Hu ! http://topvintage.nl/nl/v(...)ticoat-chiffon-black Sinds wanneer hebben ze goeikopere?
In die dure zit 32 meter stof, zit denk ik niet in die goedkope versiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Hu ! http://topvintage.nl/nl/v(...)ticoat-chiffon-black Sinds wanneer hebben ze goeikopere?
Welke? Of mag ik dat niet weten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook mijn potentiele trouwschoenen maar besteld, om ontopic te blijven
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke? Of mag ik dat niet weten?
Kan ik mijn kleur schoenen er op aanpassen.
Hij zal in het echt roder zijn toch? Door de lak is het een beetje overbelichtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lijken me super, supercomfortabel
Pahahah ik ontwijk de site zoveel mogelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds anderhalf jaar ofzo. Goeiemorgen
Die heb ik dus ook
Ooo euh... geen idee dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is wel van chiffon he? Heule dure stof zeg maar
En ik moet een foto van de onderkant hebben om te zien hoeveel lagen hij is.
Super tofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ik ga ze toch ruilen voor deze:
http://www.schoenenverduy(...)mes/pump-1301l53001e![]()
ERMAHGERD PERFECTquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD ik ga ze toch ruilen voor deze:
http://www.schoenenverduy(...)mes/pump-1301l53001e![]()
Ah! Leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hehehe nee hoor. Ik wil soberso schoenen met een bandje, want anders verlies ik ze en daar word je niet blij van met een trouwjurk aan je lijfquote:
Ik vind ze zo prachtig!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah! Leuk.
Dus ik deze?
[ afbeelding ]
Weet alleen niet of die wel mooi zijn op een (donker) blauw pak.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah! Leuk.
Dus ik deze?
[ afbeelding ]
Ermahgerd ik vind ze wel echt tofquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah! Leuk.
Dus ik deze?
[ afbeelding ]
in de etalage onder een lamp leken ze letterlijk te gloeien. De afwerking is serieus metallic roodquote:
Pahahah niiiiiicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de etalage onder een lamp leken ze letterlijk te gloeien. De afwerking is serieus metallic rood
OHAI BAMIquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ik kom jullie bruiloft ook crashen bij het stadhuis, alleen al voor de schoenen![]()
![]()
Mhehe, nee hoor
Mag altijd hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef megamandy het volgende:
Ik kom jullie bruiloft ook crashen bij het stadhuis, alleen al voor de schoenen![]()
![]()
Mhehe, nee hoor
Ja ik kan niet zo lang staan dus snel haren wassen dit dat alles. Scheren kan toch niet want het is donkerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Best snel gedaan dan dat douchen! Niets erbij gebroken?
*vrij aanvragen doet*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag altijd hooreven spieken
31 mei, 15:00
Als ik in Eindhoven ben kom ik wel even stalkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag altijd hooreven spieken
31 mei, 15:00
koop je dan ook een metallic blauw pak?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:44 schreef bleiblei het volgende:
Dan ga ik voor de rooie schoenen.
Lekker onorthodox voor mijn werk.
Kunnen ze vast niet handlen. Rode lakschoenen onder pak.
Ja maar ja maar ja maar...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alsof jij niet soberso een uitnodiging krijgt.
Shinyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop je dan ook een metallic blauw pak?
[ afbeelding ]
oh we hebben trouwens nog geen verdeling dag/avondgasten definitief gemaakt, dus wellicht is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar...
*mail gestuurd*
Bij deze verlof aangevraagd
Die hadden ze dus ook bij marriage... en echt ik vond hem zooo gaaf..... ik hoopte stiekem dat cif een blauw pak ging pakken; maar zijn grijs pak was ook ontzettend mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmnahquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
behalve beige trouwpakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die hadden ze dus ook bij marriage... en echt ik vond hem zooo gaaf..... ik hoopte stiekem dat cif een blauw pak ging pakken; maar zijn grijs pak was ook ontzettend mooiEik zijn praktisch al die pakken tof
![]()
![]()
Pak
En dan zeker ook een bruine stropdasquote:
JA ! Dat iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan zeker ook een bruine stropdas![]()
Overigens zie ik dan ook meteen een linnen pak voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak die hij never nooit meer aankan
![]()
Nouja.. misschien nog wel een keer de broek; maar eik is ie te 'shiny chic'... Andere bruiloften heeft ie andere pakken voor die gepaster zijn
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ja, want wij kunnen onze trouwjurken nog makkelijk wel eens dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak die hij never nooit meer aankan
![]()
Nouja.. misschien nog wel een keer de broek; maar eik is ie te 'shiny chic'... Andere bruiloften heeft ie andere pakken voor die gepaster zijn![]()
![]()
disclaimer
Ja exactly. Maar zijn moeder had wel de hoop.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want wij kunnen onze trouwjurken nog makkelijk wel eens dragen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja exactly. Maar zijn moeder had wel de hoop.....Ik vond het wel garpig; want cif zei ook meteen: nah denk het niet... en zijn moeder was ganz teleurgesteld want duur... En toen zei ik: Gelukkig was mijn jurk niet zo duur en kan ik die wél nog eens aan.
Toen zweeg ze maar
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Kan toch prima? Giletje er tussenuit, gewoon standaard wit easycare overhemd van de We , alle frummels en frutsels (pochet, stropdas etc.) eraf en voila, klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak die hij never nooit meer aankan
![]()
Nouja.. misschien nog wel een keer de broek; maar eik is ie te 'shiny chic'... Andere bruiloften heeft ie andere pakken voor die gepaster zijn.
Dan heb je ineens een mooi grijs pak waarmee je prima naar bruiloften of werk kan.
Denk ik. Ik zie iig. geen rare twotone randjes of glimmende trouwstofjes.
Dat detailquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan toch prima? Giletje er tussenuit, gewoon standaard wit easycare overhemd van de We , alle frummels en frutsels (pochet, stropdas etc.) eraf en voila, klaar.
Dan heb je ineens een mooi grijs pak waarmee je prima naar bruiloften of werk kan.
Die dingen zijn baasquote:
Nou nee... hier toont ie redelijk 'effen' maar hij is het echt niet. Er zit namelijk wel een glim in... een hele chice glim....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan toch prima? Giletje er tussenuit, gewoon standaard wit easycare overhemd van de We , alle frummels en frutsels (pochet, stropdas etc.) eraf en voila, klaar.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die dingen zijn baas.
Hoef je niet te strijken.
Kreeg tijdje terug zelfs het compliment dat ik tenminste gestreken overhemden draag.
kun je er een leuke wiegbekleding van makenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou nee... hier toont ie redelijk 'effen' maar hij is het echt niet. Er zit namelijk wel een glim in... een hele chice glim....typisch trouwstofje dus
![]()
En cif wil nooit in de kijker staan; dus hij doet een gewoon pak aan naar andere bruiloften enzo.
m.a.w. dat pak blijft eeuwig en altijd in de kast hangenNet zoals mijn jurk eeuwig en altijd op zolder ligt; tot ik er de schaar in zet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je er een leuke wiegbekleding van maken
OF EEN ZOMBIE BRUID KOSTUUM!!
De schaar in zet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou nee... hier toont ie redelijk 'effen' maar hij is het echt niet. Er zit namelijk wel een glim in... een hele chice glim....typisch trouwstofje dus
![]()
En cif wil nooit in de kijker staan; dus hij doet een gewoon pak aan naar andere bruiloften enzo.
m.a.w. dat pak blijft eeuwig en altijd in de kast hangenNet zoals mijn jurk eeuwig en altijd op zolder ligt; tot ik er de schaar in zet
Ohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat eerste is idd het idee![]()
Lekker corny
Kan je elke week je jurk afstoffen en is ie na een jaar of 2-3 niet meer wit maar beige/geelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
De schaar in zet?![]()
Volgens mij zou ik hem op een paspot zettenZo'n buste ding wat ook voor naaien gebruikt wordt.
Ja dat zei ik ook altijd tegen mijn moeder... maar nahquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
De schaar in zet?![]()
Volgens mij zou ik hem op een paspot zettenZo'n buste ding wat ook voor naaien gebruikt wordt.
Daar zijn stickers voor op de ramenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je elke week je jurk afstoffen en is ie na een jaar of 2-3 niet meer wit maar beige/geel.
Over zo'n 5.. 6... 7 jaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
OhJIJ RAMMELDE TOCH NOG HEUL NIET?
heb jij ergens 4 vierkante meter over?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
De schaar in zet?![]()
Misschien vind je 'm wel heul lelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef bleiblei het volgende:
SQ moet gewoon de komende 40 jaar verplicht elk jaar op onze trouwdag even der jurk aan.
En als ie niet meer past, gaan we weer op afval regime.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij ergens 4 vierkante meter over?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:15 schreef bleiblei het volgende:
SQ moet gewoon de komende 40 jaar verplicht elk jaar op onze trouwdag even der jurk aan.
En als ie niet meer past, gaan we weer op afval regime.
Ik was daar serieus wel bang voorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien vind je 'm wel heul lelijk
jullie kunnen samen kamperen in jouw jurkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Als ik hem nu 7 jaar na dato aandoe gaat mijn man lachen denk ik.
Ik ook als hij zijn pak aandoet
Dat is nog wel een goede bestemmingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie kunnen samen kamperen in jouw jurk![]()
Batsen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets doen met brum maar ik weet niet wat
er draait niks in de bios, en al het andere waar ik op uitkom is zooi eten of geld uitgeven in de stad
My thoughtquote:
Probeer een record te vestigen door 7 keer te batsen op 1 dag !!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat staat standaard op het programma
Romantische wandeling in het Valkenbergquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets doen met brum maar ik weet niet wat
er draait niks in de bios, en al het andere waar ik op uitkom is zooi eten of geld uitgeven in de stad
Pahahahah wandelenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Romantische wandeling in het Valkenberg
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahahah wandelen
pahahahahhaha romantisch.....nee?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahahah wandelen
pahahahahhaha romantisch.....nee?
Morantiekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2013 15:47:25 ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Chicks, ff een vraag. .. ik heb altijd 4 nagels op de foto maar heb nu een hele hand foto gemaakt
is dit mooier/lelijker?Persoonlijk vind ik je 4 nagelfoto's mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je 4 nagelfoto's mooier
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Chicks, ff een vraag. .. ik heb altijd 4 nagels op de foto maar heb nu een hele hand foto gemaakt
is dit mooier/lelijker?Ik vind duimen er altijd raar uitzien zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die blijven sowiesoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Datquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind duimen er altijd raar uitzien zo
Doof aan één kant. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum liet mij een enge trailer zien, toen schreeuwde ik in zijn oor
Welke trailer? Die van mama ?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doof aan één kant. Echt fantastisch.
sinister?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doof aan één kant. Echt fantastisch.
welke?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum liet mij een enge trailer zien, toen schreeuwde ik in zijn oor
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke trailer? Die van mama ?Die zag ik gisteren op tv en ik was alleen thuis... toen pakte ik de hond bij me en ging lichtjes jammeren
Ok niet heus; maar ik vond het niks
Geen idee... Is vandaag eerste dag dat ie weer naar buiten gaat om te roken.. Daarvoor dus niet... Dus of hij is net weer begonnen.. of hij is weer begonnen met velen meer roken; geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godver, dat verklaart het
En hoe lang rookte ie al stiekem weer?
Curse you! Nu weet ik dat ik em niet moet kijken; maar ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat stukje als ze in bed ligt net nadat ze die vlieg heeft ingeslikt.
krijg ik eerst een kattenvoer reclame ook echtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
*klapt laptop half dicht zodat ze nog half half iets ziet... euh..
Bij Spees had ik het ook gezegdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Curse you! Nu weet ik dat ik em niet moet kijken; maar ben ik benieuwd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij Spees had ik het ook gezegd
oh die film heb k al gezien buuuhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vol op de werklaptop met een koptelefoon vol open.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
HOEZO IS DAT GESCHIKT VOOR ALL AUDIENCES
overigens gekeken zonder geluid met half dicht geknepen oog
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vol op de werklaptop met een koptelefoon vol open.
LIKE A BOSS JONGE!!
Ik kan niet slapen van zulke filmsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zo'n schijterd
Ik haat schrikken. HAATArgh
overigens hebben we the ring vorige week dus echt niet gekeken heIk wou/durfde niet
The Ring valt nog wel mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zo'n schijterd
Ik haat schrikken. HAATArgh
overigens hebben we the ring vorige week dus echt niet gekeken heIk wou/durfde niet
NIETquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
The Ring valt nog wel mee eigenlijk.
je schrikt en hij is eng.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die oude films daarvanquote:
Dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is wel ernstigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Je hebt het tegen iemand die de film Scream al eng vond he.... just saying
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker
Om een beeld te vormen.
Ik heb die film scream gekeken.. toen ik nog thuis woonde.. in mijn slaapkamer... Als in: Ik stond buiten mijn slaapkamer tussen het kiertje van mijn deur naar de tv te kijken en geluid op mute
Ik heb final destination in de bioscoop gezien met een vriendin van mij en ik heb echt de hele film praktisch met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren gezeten
Dus....![]()
Dit.quote:
Ja; maar ik kan het niet los zienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]dafuq! why! JE weet toch dat het een film en nep is enzo?
NOOOOOOOooooooooooooooozzz...............quote:
Final destination is minder erg dan screamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker
Om een beeld te vormen.
Ik heb die film scream gekeken.. toen ik nog thuis woonde.. in mijn slaapkamer... Als in: Ik stond buiten mijn slaapkamer tussen het kiertje van mijn deur naar de tv te kijken en geluid op mute
Ik heb final destination in de bioscoop gezien met een vriendin van mij en ik heb echt de hele film praktisch met mijn ogen dicht en vingers in mijn oren gezeten
Dus....![]()
Maar je SCHRIKT van het moment dat een doodmanier aankomt. truestoryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Final destination is minder erg dan scream. Je ziet gewoon mensen die op een aparte manier dood gaan.
Ontploffen door de giertank.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Mss het volgende:
Mensen die op een gore manier doodgaan. Ingewanden, bloed, dit dat alles!
man with the iron fists al gezien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou van filmen zoals braveheart; the pianist; inglorious bastards; pulp fiction...
Actie; maar geen horror
ermahgerd heb je de trailer wel afgekeken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut film die sinister, die ga ik niet kijken lalalalaaa
Zulks een matigheid was dat.quote:
Ja, zonder gillen maar het was niet zo leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd heb je de trailer wel afgekeken?
Nope; is die leuk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
man with the iron fists al gezien?
goeden film heurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, zonder gillen maar het was niet zo leuk
Wat ik van de trailer heb gezien, is het eerder goor dan iets anders. Klopt dat?quote:
Ja. Voltanken met gier tot 'ie ontploft.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ik van de trailer heb gezien, is het eerder goor dan iets anders. Klopt dat?
Tis wel een Tarantino film. Ik snap wel dat mensen dat soort films niet leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; is die leuk?Krijgt lage rating
![]()
Jep. Goor en bizar. Eng is hij totaal niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ik van de trailer heb gezien, is het eerder goor dan iets anders. Klopt dat?
Ja. Ranzigheid ten topquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heerlijk absurdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis wel een Tarantino film. Ik snap wel dat mensen dat soort films niet leuk vinden. Maar ik hou wel van expres matige films.
Is dat die met Lucy Liu?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tis wel een Tarantino film. Ik snap wel dat mensen dat soort films niet leuk vinden. Maar ik hou wel van expres matige films.
Oh, gore dingen vind ik al helemaal niks meer aan. :")quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. Voltanken met gier tot 'ie ontploft.
Hoe lolliger ze doodgaan, hoe beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, gore dingen vind ik al helemaal niks meer aan. :")
Beetje wel inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lolliger ze doodgaan, hoe beter.
Ik zocht er ook naar laatst maar volgens mij is er nog niks bekend.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Maar wanneer is die horror/terror night dinges?
Ergens in april, geen ideequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Uh. weer april... ik vrees er voor danquote:
ga je mee?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vorig jaar gezegd dat ik er echt wel een keer naartoe wil. Omdat het van die extreem absurde horror is en alleen al voor de sfeer (desnoods kijk ik wel rond ipv naar die filmquote:
Aha... ik heb vakantie van 10 tot 14 april; dus dat wordt em weer nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Festival is 8-17 april, zal het weekend zijn wat daarin valt denk?
Zulks een goeden timing.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aha... ik heb vakantie van 10 tot 14 april; dus dat wordt em weer niet
Zeker in de 'aanbieding'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heerlijk absurdI like! Vanavond ga ik em 'kopen'
quote:
Jupquote:
Die meet heeft nog helemaal geen datumquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jup
Was ook al aan het kijken naar kips matigen horror meet; maar dan kan ik ook niet. Dus tjah.
Daar staat nog geen datum voor vast verder he, da's alleen zodat 'ie niet uit het oog zou verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jup
Was ook al aan het kijken naar kips matigen horror meet; maar dan kan ik ook niet. Dus tjah.
anders doen we een keer zo'n nacht bij mij thuisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar gezegd dat ik er echt wel een keer naartoe wil. Omdat het van die extreem absurde horror is en alleen al voor de sfeer (desnoods kijk ik wel rond ipv naar die film).
Sowieso voor want dichtbijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders doen we een keer zo'n nacht bij mij thuis
Inclusief "griezelige" vretenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders doen we een keer zo'n nacht bij mij thuis
Die hebben we de vorige meet heul niet afgekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sowieso voor want dichtbij![]()
![]()
![]()
en dan gaan we wel naar black sheep dinges film kijken
![]()
![]()
iedereen dood yaaaaayquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik het laatste deel van final destination nog niet eens gezien heb.
we waren veels te dronkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die hebben we de vorige meet heul niet afgekeken
Waarom was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die hebben we de vorige meet heul niet afgekeken
Geen idee. Ik weet wel dat we plots porno gingen kijken.... hmmmquote:
Ja, dat weet ik nog. Nu heb ik 'm nog steeds niet helemaal gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat we plots porno gingen kijken.... hmmm![]()
Neee echt niet! Want ik vond hem nog grappig ook! En ik had mss' tetten bij me; dus ik kon schuilenquote:
Ik vermoed het.quote:
laffe lesbo softpornquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat we plots porno gingen kijken.... hmmm![]()
DIE OOK NOG EENS AFGEKAPT WERDquote:
Blijkbaar stort een brug in. En iemand valt van een tafel af terwijl ie overal acupunctuurnaaldjes heeft zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
iedereen dood yaaaaay
Ok ik weet het niet meer
En je laat ook nooit meer je ogen laserenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Blijkbaar stort een brug in. En iemand valt van een tafel af terwijl ie overal acupunctuurnaaldjes heeft zitten.
Ik beschuldig bamiquote:
Volgens mij was dat het ja.quote:
Ok ook waarquote:
Ik had net mijn status aangepastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |