abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_360900
Zo, op dit moment staat de tv op BB.

De zin:" ik wil dingen meemaken" valt mij op.

Als je dingen wilt meemaken dan laat je je toch niet opsluiten in zo'n huis lijkt mij?
Iedereen zit er toch enkel om dagelijks op tv te zijn en met de hoop de hoofdprijs eruit te slepen?

Waarom dan dat cliche zinnetje?

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 september 2000 @ 23:48:30 #2
862 Arcee
Look closer
pi_360907
quote:
Op 25 september 2000 23:46 schreef Xamira het volgende:
De zin:" ik wil dingen meemaken" valt mij op.

Als je dingen wilt meemaken dan laat je je toch niet opsluiten in zo'n huis lijkt mij?

Precies!! Datzelfde dacht ik. Ja, 1 weekje BB is wel leuk dan, maar in 100 dagen kun je toch veel meer meemaken, lijkt me.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_360917
Juist , maar als je let op de gezichtsuitdrukking van de mensen die die zin gebruiken vraag je je af waarom ze zichzelf verloochenen

Met een akelige strakke semi geleerde face " weet je, ik wil gewoon dingen meemaken" of " het is een uitdaging" (jah, wild water varen , dat is een uitdaging, maar om nu tussen mensen in te zitten die je normaal gesproken als het je buren waren niet eens in je huis zou halen...)

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')